itsetuhoinen yksinäinen

haulikko

Ahdistaa ja masentaa. En näe yhtään syytä miksi jatkaisin tätä paskaa elämää. Mikä on elämän tarkoitus sekö että ikävää on elämä koko ajan? Teen ja raadan niskalimassa hommia.Talo on tyhjä kun menen sinne, sosiaalinen piiri kaapea. Kun peilaan eteenpäin näen kaiken samana paskana. Oon yrittäny kansalaisopistoa ja urheilua ym josta kavereita löytyisi mutta ei. Ilmeisesti oon sitten niin v...u akka. Todelllakin koen että ainut helpotus on tehdä itsemurha. Sen olen saanut jalostettua toteuttamista vaille.

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivä kerrallaan

      Onko sinulla ollut jo pitkään noin epätoivoinen ole ja yksinäisyys, Kuka vaatii sinua raatamaan, jälkikasvu, kumppani? Löytyy mitään elämästä, mikä olisi hyvin: terveys, toimeentulo? Josjus un epätoivoisesti yrittää, niin hiekka valuu sormien välistä.
      Jos ottaisit nyt asenteen, että tulee mitä tulee, Jos jostain luopuu niin yllätten saadakkin sen.
      Taitaa olla monella tämä kevät, jolloin elämän varjopuolet saa vyöryn lailla vallan?

    • haulikko

      Ei oo jälkikasvua eikä kumppania itse asiassa ei ole koskaan ollutkaan, ilmeisesti liian ruma ja tylsä akka. Elämäni olen kärsinyt yksinäisyydestä ja sosiaalisen elämän puutteesta. Kauan (vuosia) olen ollut jo epätoivoinen ja nyt vaan tuntuu sille että piste alkaa tulla tälle. Miksikö raadan ? Työni on niin fyysistä, 12 pv töitä putkeen enimmillään, työpv aamu ja iltavuoro, pitkät työmatkat, aamuheräykset 3.30-5 riippuen työpaikasta monelta mennään hommiin. Illalla takas 19.30-21 . Siihen vielä kotihommat päälle. Tässä ei ole päätä eiukä häntää enää.

    • Elämää ja toivoa on

      Mee vaikka tervetdenhoitajalle aluksi.
      Kerro että olet masentunut ja työstä uupunut ja tarvitsisit vähän aikaa sairauslomaa. Laittaa varmaan siut sitte lääkärille tai mielenterveystoimistolle.
      Lomalla ollessasi mieti miksi ja ketä varten raadat työssä. Monet etenkin yksinäiset ihmiset elää kyllä ihan toimeentulotuellakin. helpompaa kun on vastuussa vaan itsestään kuin jos olis esim lapsia.
      Ja jokaisen elämällä täällä kyllä on joku tarkoitus. Niin myös itselläni, nuorena olen itsemurhaa yrittänyt mutta siitä on aikaa jo melkein 40 vuotta ja täällä vaan porskutan. Välillä on pitempiä ylämäkiä mutta on myös hyviä hetkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe