Hannu

Minä yksin?

onko sulla tunteita mua kohtaan? Kerro niin pääsen eteenpäin...

33

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene vaan eteen

      Päin kaikessa rauhassa. Lööv änd PIIS.

      • Minä yksin?

        Eli sulla ei oo tunteita mua kohtaan ja haluat, että unohdan sut...


      • niin että
        Minä yksin? kirjoitti:

        Eli sulla ei oo tunteita mua kohtaan ja haluat, että unohdan sut...

        Sullahan on palaset kohdallaan.


      • Minä yksin?
        niin että kirjoitti:

        Sullahan on palaset kohdallaan.

        Ei oo, vaan pakka on sekaisin. Itken ja kaipaan. Todella kurja olo...pitäs vaan unohtaa, mut kun...


      • nousiko sydän
        Minä yksin? kirjoitti:

        Ei oo, vaan pakka on sekaisin. Itken ja kaipaan. Todella kurja olo...pitäs vaan unohtaa, mut kun...

        Kurkkuun vai mikä on?


      • Minä yksin?
        nousiko sydän kirjoitti:

        Kurkkuun vai mikä on?

        Jaa-a. Mitenkäs sen nyt kertoisi ja sanoiksi pukisi :( Sydän on ollut riekaleena jo pitkän aikaa. Ehkä sen tietää vain sellainen, joka on peruuttamattomasti rakastunut toiseen ihmiseen....ja näkee häntä aina välillä, mutta ei voi kuin katsella ja kaivata.
        Suoraan sanottuna nyt vituttaa. Haluan häntä niin paljon. Pitänee muuttaa erakoksi johonkin nuoleen haavojaan. Äh...


      • Elä nyt
        Minä yksin? kirjoitti:

        Jaa-a. Mitenkäs sen nyt kertoisi ja sanoiksi pukisi :( Sydän on ollut riekaleena jo pitkän aikaa. Ehkä sen tietää vain sellainen, joka on peruuttamattomasti rakastunut toiseen ihmiseen....ja näkee häntä aina välillä, mutta ei voi kuin katsella ja kaivata.
        Suoraan sanottuna nyt vituttaa. Haluan häntä niin paljon. Pitänee muuttaa erakoksi johonkin nuoleen haavojaan. Äh...

        Erakoksi ala. Mä oon kans yhdenlainen Ressu. Elämästä pitää aina nauttia. Vaikka vei se niin helppoa ole jokakaan kerta minulla ainakaan. Hyvästi nyt t ressu.


      • nainen nro 45
        Minä yksin? kirjoitti:

        Jaa-a. Mitenkäs sen nyt kertoisi ja sanoiksi pukisi :( Sydän on ollut riekaleena jo pitkän aikaa. Ehkä sen tietää vain sellainen, joka on peruuttamattomasti rakastunut toiseen ihmiseen....ja näkee häntä aina välillä, mutta ei voi kuin katsella ja kaivata.
        Suoraan sanottuna nyt vituttaa. Haluan häntä niin paljon. Pitänee muuttaa erakoksi johonkin nuoleen haavojaan. Äh...

        Tamperelainen silmälasipäinen, kalju 45-vuotias symppis Hannu. Olisiko kyseessä sama hanu?


      • Minä yksin?
        nainen nro 45 kirjoitti:

        Tamperelainen silmälasipäinen, kalju 45-vuotias symppis Hannu. Olisiko kyseessä sama hanu?

        Ei ole, kyse hieman vanhemmasta, ei ole kaljukaan, eikä Tampereelta. Symppis kyllä on ja mahdottoman ihana, varsinkin silloin kun hänen kanssaan saa jutella kahden kesken. Lähelle en ole päässyt, enkä tule pääsemäänkään. Tunteeni kertonut olen ja tavallaan pakit saanut tai saanut, vaikka eipä hän aivan suoraan oo sitä sanonut. Tämä ihana mies asuu länsi- suomessa pienemmällä paikkakunnalla, joten sitä ei tähän. Kirjoitan täällä vain omaa ikävääni, vaikka eipä tästäkään mitään hyötyä ole, kun noi vastaukset on välillä ties mitä. Onneksi tällä iällä nekin pystyy ottamaan hieman läpisormien. Tätä ikävää en enää jaksaisi ja haluaisin päästä tästä jo pois tai sitten tämän miehen kainaloon...mutta se on vain hänestä kiinni ja niin ei tule tapahtumaan.


      • Sua ei käsitä
        Minä yksin? kirjoitti:

        Ei ole, kyse hieman vanhemmasta, ei ole kaljukaan, eikä Tampereelta. Symppis kyllä on ja mahdottoman ihana, varsinkin silloin kun hänen kanssaan saa jutella kahden kesken. Lähelle en ole päässyt, enkä tule pääsemäänkään. Tunteeni kertonut olen ja tavallaan pakit saanut tai saanut, vaikka eipä hän aivan suoraan oo sitä sanonut. Tämä ihana mies asuu länsi- suomessa pienemmällä paikkakunnalla, joten sitä ei tähän. Kirjoitan täällä vain omaa ikävääni, vaikka eipä tästäkään mitään hyötyä ole, kun noi vastaukset on välillä ties mitä. Onneksi tällä iällä nekin pystyy ottamaan hieman läpisormien. Tätä ikävää en enää jaksaisi ja haluaisin päästä tästä jo pois tai sitten tämän miehen kainaloon...mutta se on vain hänestä kiinni ja niin ei tule tapahtumaan.

        Provoiletko? Aloituksessa sanot että kerro onko tunteita ja tässä sanot että olet tunteesi kertonut jo ja saanut pakit. Kuinka sä noin sekaisin olet? Olet saanut jo selvän vastauksen! Sen pitäisi riittää. Oletko sä se Etelä-Pohjanmaan Minna?


      • Minä yksin?
        Sua ei käsitä kirjoitti:

        Provoiletko? Aloituksessa sanot että kerro onko tunteita ja tässä sanot että olet tunteesi kertonut jo ja saanut pakit. Kuinka sä noin sekaisin olet? Olet saanut jo selvän vastauksen! Sen pitäisi riittää. Oletko sä se Etelä-Pohjanmaan Minna?

        Siis lue oikein...olen tavallaan saanut pakit, en usko pakkeihin ennen kuin hän sanoo suoraan, että ei kiinnosta. Koska katseet ja muut asiat antavat muuta ymmärtää. En ole Etelä-Pohjanmaalta.


      • Hannu kuulua mule.
        Minä yksin? kirjoitti:

        Siis lue oikein...olen tavallaan saanut pakit, en usko pakkeihin ennen kuin hän sanoo suoraan, että ei kiinnosta. Koska katseet ja muut asiat antavat muuta ymmärtää. En ole Etelä-Pohjanmaalta.

        Hanua älä sina hounata ole minu vimo. Huvää Hannua. Kasitako sinä vaara kasitys.. Mina ole Lui. Hyvää hanoA, kaikilta sanoa. Onnko vilä joku muka vikana?


      • .....jos hän
        Minä yksin? kirjoitti:

        Ei ole, kyse hieman vanhemmasta, ei ole kaljukaan, eikä Tampereelta. Symppis kyllä on ja mahdottoman ihana, varsinkin silloin kun hänen kanssaan saa jutella kahden kesken. Lähelle en ole päässyt, enkä tule pääsemäänkään. Tunteeni kertonut olen ja tavallaan pakit saanut tai saanut, vaikka eipä hän aivan suoraan oo sitä sanonut. Tämä ihana mies asuu länsi- suomessa pienemmällä paikkakunnalla, joten sitä ei tähän. Kirjoitan täällä vain omaa ikävääni, vaikka eipä tästäkään mitään hyötyä ole, kun noi vastaukset on välillä ties mitä. Onneksi tällä iällä nekin pystyy ottamaan hieman läpisormien. Tätä ikävää en enää jaksaisi ja haluaisin päästä tästä jo pois tai sitten tämän miehen kainaloon...mutta se on vain hänestä kiinni ja niin ei tule tapahtumaan.

        Paikkakunnan ensimmäinen kirjain?


      • .....
        .....jos hän kirjoitti:

        Paikkakunnan ensimmäinen kirjain?

        P kirjain...se on.


    • Minna hei !

      On on. t. Hannu.

      • Minä yksin?

        No, mites päästään eteenpäin. Haluan sut


      • ...............

        Ilmeisesti vihan tunteita!


      • Minä yksin?
        ............... kirjoitti:

        Ilmeisesti vihan tunteita!

        Toivottavasti ei :(
        Suukkoja hänelle


      • Minna hei !
        Minä yksin? kirjoitti:

        Toivottavasti ei :(
        Suukkoja hänelle

        Älä välitä näistä kateellisista, ei ole negatiivisia tunteita koskaan, päinvastoin.
        Auton nokka suunnattu pääsiäisen viettoon kauas hälystä ja melusta. Nauti valosta ja lämmöstä. Hyvät pyhät, t. Hannu.


      • Minä yksin?
        Minna hei ! kirjoitti:

        Älä välitä näistä kateellisista, ei ole negatiivisia tunteita koskaan, päinvastoin.
        Auton nokka suunnattu pääsiäisen viettoon kauas hälystä ja melusta. Nauti valosta ja lämmöstä. Hyvät pyhät, t. Hannu.

        Hmm...ihanasti kirjoitat. Mutta täällä ei niin kauheesti oo hälyä ja melua, joten taidat olla "väärä". Vai oliko vain toteamus? Olin kyllä kuulevinani, että hän olisi lähdössä pääsiäisen viettoon johonkin muualle... Jos olisit hän, niin voitaisko lopettaa tää "piilottelu" ja kirjoittaa ihan suoraan? Paitsi, että sun pitäisi tehdä ensimmäinen viesti tännepäin


      • Minä yksin?
        Minna hei ! kirjoitti:

        Älä välitä näistä kateellisista, ei ole negatiivisia tunteita koskaan, päinvastoin.
        Auton nokka suunnattu pääsiäisen viettoon kauas hälystä ja melusta. Nauti valosta ja lämmöstä. Hyvät pyhät, t. Hannu.

        Niin ja toisaalta...hänen pitäisi olla tänään töissä, joten auton nokkaa ei ihan vielä tähän aikaan ole voinut suunnata muualle :( Eli haavetta vain...haaveet jatkuu. "Pliis" kerro tarkemmin. En haluaisi toivoa turhaan...liian raskasta tää kaipaaminen muutenkin. T.Minna


      • hei,
        Minä yksin? kirjoitti:

        Niin ja toisaalta...hänen pitäisi olla tänään töissä, joten auton nokkaa ei ihan vielä tähän aikaan ole voinut suunnata muualle :( Eli haavetta vain...haaveet jatkuu. "Pliis" kerro tarkemmin. En haluaisi toivoa turhaan...liian raskasta tää kaipaaminen muutenkin. T.Minna

        eihän sen tarvii tarkottaa sananmukasesti et tänään lähtee vaan vaik huomenna.
        eikös se oo emennän semmonen sanonta tai ite aattelen niin. pyhiä myös täältä.


      • Minä yksin?
        hei, kirjoitti:

        eihän sen tarvii tarkottaa sananmukasesti et tänään lähtee vaan vaik huomenna.
        eikös se oo emennän semmonen sanonta tai ite aattelen niin. pyhiä myös täältä.

        Voihan sitä noin kuvitella, mutta kun ei haluaisi satuttaa itseään enää yhtään enempää. Toivoisin jotakin muuta yhteydenpitoa kuin tämä, jossa saa vain arvailla ja haaveilla, että tuo Hannu nyt olisi se juuri. Suomessa nyt on vain niin paljon Hannuja ja moni lähtee pyhinä johonkin. Täällä pitäisi olla pakollisena etunimen ja paikkakunnan käyttö;) Pitäis nukkua hieman, että jaksaa yötöihin, mutta ikävä on vain niin kova. Plääh.....


      • Hyvät pyhät
        Minä yksin? kirjoitti:

        Niin ja toisaalta...hänen pitäisi olla tänään töissä, joten auton nokkaa ei ihan vielä tähän aikaan ole voinut suunnata muualle :( Eli haavetta vain...haaveet jatkuu. "Pliis" kerro tarkemmin. En haluaisi toivoa turhaan...liian raskasta tää kaipaaminen muutenkin. T.Minna

        Vois sitä järkeäkin käyttää. Kun häntä näkee miksi täällä jatkuvasti huudella perään kun on mahdollisuus sanoa henkilökohtaisesti???!
        Täällä ei vastausta oikealta henkilöltä tule. Kuka tahansa voi vastata täällä samalla nimellä, naisetkin!
        Ja aivan turhaa sanoa että saahan tänne kirjoittaa älä lue. Näyttää kaikkien noiden tekstien jälkeen hyvin epätoivoiselta ja säälittävältä.


      • ............
        Hyvät pyhät kirjoitti:

        Vois sitä järkeäkin käyttää. Kun häntä näkee miksi täällä jatkuvasti huudella perään kun on mahdollisuus sanoa henkilökohtaisesti???!
        Täällä ei vastausta oikealta henkilöltä tule. Kuka tahansa voi vastata täällä samalla nimellä, naisetkin!
        Ja aivan turhaa sanoa että saahan tänne kirjoittaa älä lue. Näyttää kaikkien noiden tekstien jälkeen hyvin epätoivoiselta ja säälittävältä.

        Ei aina oo mahdollista. Ei aina kannata analysoida asiaa, jos ei siitä tiedä mitään.


      • Tyhmiä joukossa
        Hyvät pyhät kirjoitti:

        Vois sitä järkeäkin käyttää. Kun häntä näkee miksi täällä jatkuvasti huudella perään kun on mahdollisuus sanoa henkilökohtaisesti???!
        Täällä ei vastausta oikealta henkilöltä tule. Kuka tahansa voi vastata täällä samalla nimellä, naisetkin!
        Ja aivan turhaa sanoa että saahan tänne kirjoittaa älä lue. Näyttää kaikkien noiden tekstien jälkeen hyvin epätoivoiselta ja säälittävältä.

        Jollain on suuri ongelma, kun nimi Hannu mainitaan!


      • akka numero kakskaks
        Tyhmiä joukossa kirjoitti:

        Jollain on suuri ongelma, kun nimi Hannu mainitaan!

        Jos tarkoitat sitä nuukakylän Hannua, naisia on oven takana jonoksi asti ;)


      • Minä yksin?
        Hyvät pyhät kirjoitti:

        Vois sitä järkeäkin käyttää. Kun häntä näkee miksi täällä jatkuvasti huudella perään kun on mahdollisuus sanoa henkilökohtaisesti???!
        Täällä ei vastausta oikealta henkilöltä tule. Kuka tahansa voi vastata täällä samalla nimellä, naisetkin!
        Ja aivan turhaa sanoa että saahan tänne kirjoittaa älä lue. Näyttää kaikkien noiden tekstien jälkeen hyvin epätoivoiselta ja säälittävältä.

        Oletko tuo Hannu, joka toivotteli hyvät pyhät tuossa aikaisemmin? En vaan halua häntä loukata millään tavalla. Siellä missä nähdään, ei voi puhua ja muualla ei nähdä. Haluasinkin sanoa kaiken suoraan ja olen paljon jo sanonutkin...sanoisin, jos kehtaisin, mutta en halua olla "tiellä". Tänne voin kirjoittaa mitä haluan ja silloin kun ikävä on voimakkaampaa. Tiedän, että kaiken voisi selvittää kahdestaan, jos vain hän sellaisen mahdollisuuden antaisi.


      • ...yks vaan
        Tyhmiä joukossa kirjoitti:

        Jollain on suuri ongelma, kun nimi Hannu mainitaan!

        Ettei se olekin sinulle ongelma? Täällä näet saa kirjoittaa kuka mitä nyt kirjoittaakin. Nimi muitten nimien joukossa. Järjen käyttö on suotavaa, ei pidä yllyttää ketään jonka järki on "hukassa".


      • Minä yksin?
        Minä yksin? kirjoitti:

        Oletko tuo Hannu, joka toivotteli hyvät pyhät tuossa aikaisemmin? En vaan halua häntä loukata millään tavalla. Siellä missä nähdään, ei voi puhua ja muualla ei nähdä. Haluasinkin sanoa kaiken suoraan ja olen paljon jo sanonutkin...sanoisin, jos kehtaisin, mutta en halua olla "tiellä". Tänne voin kirjoittaa mitä haluan ja silloin kun ikävä on voimakkaampaa. Tiedän, että kaiken voisi selvittää kahdestaan, jos vain hän sellaisen mahdollisuuden antaisi.

        Voi kun saisin hänet yötöihin seurakseni ;) Hyvää yötä ja suukkoja vain hänelle


      • .........heh
        akka numero kakskaks kirjoitti:

        Jos tarkoitat sitä nuukakylän Hannua, naisia on oven takana jonoksi asti ;)

        Nuukakylä. vihjaa nyt vaik sen kirjain ;D


    • Minä yksin?

      Toivottavasti mä en nyt suututtanut ketään tärkeätä

      • Minä yksin?

        Voi tätä ikävän määrää, jos sen sais pulloon talletettua ja myytyä....olisn rikas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe