tallinan lentokentältä käveleminen

joonus priimus

laskeuduttiin Tallinaan. porukat riensi autoihinsa. oli ilta. halusin säästää rahaa, sekä kaipaisin raitista ilmaa. kävelin katua ilman ennakko-odotuksia. kävelin ja yhtäkkiä tulin jo keskustaan. ajattelin että veljet, ajavatko autoiliojat todellakin tämän matkan?

keskustassa eksyin. kysyin rouvalta englanniksi, että where is port? hän ei ymmärtänyt. kysyin venäjäksi gde port? hän ei tienyt. kysyin suomeksi missä on satama? kävelet tuonne suuntaan ja vasemmalle, hän vastasi. näin pääsin tallinan viimeisen helsinki laivaan.

8

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonus hostellus

      yövyin tukholman keskustassa. yritin päästä opiskelemaan. yön piti viettää tukholmassa. keskustassa on saari jossa vahoja rakennuksia. oli kirkko jonne tein pesän ja nukahdin etuoven viereen. aamulla koiralenkkeilijä herätti mutta ei huomanut. näin nukuin ensimmäisen yön kuninkaallisten mailla.

      • joonus annaollaus

        joskus parempi kuin maksaa kirppu-sperma hotellista on yövyä ulkona. turussa vierailin. yön nukuin makuupussissa leikkikentällä. yöllä kuulin että joku tuli viereen. en liikahtanut. se joka tuli, seisoi ja lähti. joskus ei todellakaan jaksa ajatella kaikkea loppuun. hyvin käy. joskus ei.


    • Perdone.

      Käveltiin Murcian lentokentälle viereisestä kaupungista.
      Liftasin Mexicossa.
      Panamassa baarin pitäjä sanoi että voin mennä kyytiä tarjonneiden rynkkäreillä aseistautuneiden poliisien kyytiin päästäkseni eteenpäin, ok.
      Nukuin kiviaidan päällä Marathonissa poliiseja piilossa, kun ahdistelivat käskien alkaa latomaan sinne Miamiin päin!
      Tälleen

    • anna voitatti

      Excuse me. Olin olohuoneessa kun teki mieli vettä. En jaksanut nousta. Ulkona ulvoi sireeni. Voi veljet, ajattelin. Tämä on loppu. Suljin telkkarin ja ryömin hiirenhiljaa keittiöön mutta unohdit, että minulla ei ollut keittiötä...

    • JoonasDerKaputt

      Seuraava on totta. Monimiljoonakaupungissa on helkkaristi ihmisiä. En osannut ajaa transportationia ja päätin pyöräillä. Yksi suuremmista kaupungeista Hesan jälkeen oli pettävä kokemus, sillä tulin aamun koitteessa. Ajoin peltojen, tehtaiden, katujen, mökkien ja takapihojen poikki. Kysyin sata kertaa tietä ja sata kertaa olin luopua aikeista. Liftasin junalla vain hetken ja se auttoi psyykkisesti. Ajoin siihen suuntaan, minne koneet laskeutuvat. Niillä on pitkä se laskeutumismatka. Nenä meni tukkoon pölystä ja polkupyörä rikkoutui ennen lentokenttää. Yöllä kävelin lentäkentälle, joka oli yksi suuremmista, mutta tulin vastakkaiselta puolelta. Seuraavat tunnit kuluivat kierrellessä lentokentän ympäri. Aamulla näytin aasialaiselta.

      • joonaskrokus

        Hesassa voit jopa kävellä puolessa päivässä keskustasta lentokentälle. Euroopassa sellainen ei vetele. Siellä menee päivä pyöräillessä ja enemmän


      • niinakrysanteemi

        Pariisissa ei riitä päivä ja hampurissa riittää tunti-pari. Ei kannata yleistää...


      • jonusmatematikus

        päivän matka noin 30 km. Suuri kaupunki voi olla 100km.

        otan valehteluvaraa, niin kuin kaikki sivistyneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe