Volvo V70

epätietoinen

Olen aikeissa ostaa Volvo V70 D5 eli 2.5tdi,mutta kysyisin onko kellään tietoa kyseisestä autosta,olen kuullut että vaihteistossa sekä koneessa ois jotain vikaa,vaan onko se kateellisten puhetta kun se auto on niin hemmetin hyvän näköinen

10

4725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

Tosiaankin V70 paljon liikenteessä mutta murheita riittää. Ei haittaa kun on valtaosa liisattuja ja työsuhdeautoja ja ei mee remontit omaan piikkiin.

• jti

Mulla on nyt toinen V70 eikä niissä ole ollut mitään vikaa. Aina vaan enemmän rakastun noihin kunnon autoihin. Kun huollot on tehty niin auton kilometrejäkään ei kannata pelätä. Kateelliset tosiaan marisee vioista. Osta ihmeessä ja ihastu.

• volvopoliisi

Niinhän sen täytyy mennä.Volvosta jos laukee kone,niin se on kateellisten marinaa.Luoja sinun kanssasi.Vielä kun oppisi ymmärtämään mistä pitäisi olla kateellinen?Omasta vai sinun volvostasi?Onneksi on myös volvo ihmisiä,joilla kaikilla ei ole lauennut pää ja ymmärtää että on myös kymmeniä muita automerkkejä ,joiden hinta/laatu ajaa ohi volvon.Monet vain kallistuvat volvoon sen trendikkyyden vuoksi,ikävä kyllä.Se tulee vastaan sitten näissä puheissa.....muut ovat meille kateellisia....OHO.....

• V70 D5

Kestää kohtuudella. Tiedän varmuudella pari tapausta, joissa apulaitteiden hihna on pettänyt ja se on vaikuttanut jakohihnaan ja se on aiheuttanut koneelle vaurioita. Pääosin kohtuu hyvin ovat pelaneet ainakin 300-350 tkm asti. Siitä enenmmän ajettuja ei varmaankaan vielä edes hirveesti ole liikenteessä

• Tepi

Apulaitehihnan katkeaminen vaikuttaa jakohihnaan,ei mitenkään,koska se pyörittää vain laturia,ilm.kompuraa,ja ohjaustehostinta.
        Ko.hihnan mennessä poikki,ei tapahdu muuta kuin se,että lataus lakkaa,ja ilmastointi,ja tehostus.

Ps.omasta katkesi tuo hihna 850:stä tdi:stä,koska jakohihnan vaihdon yhteydessä se oli saanut siipeensä,ei muuta kuin uusi hihna,ja ajoa.

• volvomies

Kokemusta omaavana voin sanoa, että auto on UNELMA! Ei sen enempää vikaa kuin muissakaan autoissa.Ja ne kyydit!!!! Voi jessus kuinka matka taittuu huomaamatta!Se huono puoli siinä autossa on, että kateellisten määrä lisääntyy...

• Black Sapphire

... ei ole valittamista. Itselläni on vm. -04 16000 km ajettu D5 ja suosittelen kyseistä moottoria vilpittömästi tämän painoiseen autoon. Suorituskyky on normaalioloissa ja -tilanteissa riittävä. Hanki myös nopeuden mukaan säätyvä ohjaustehostin, jos olet ostamassa autoa uutena. Myös istuinpuoleen kannattaa panostaa. Omassa autossani on manuaalivaihteisto, toistaiseksi se on kestänyt.

Kateellisia riittää. Alle kuukauden kuluessa auton saamisesta vedettiin ventti maalipintaan matkustajan puoleisen peilin alle ja viime viikolla ollessani työmatkalla ilmestyi takaoveen pieni painauma.

• turpojeesus

Ota laput silmiltä ja hyväksy se tosi asia,että kaikkia autoja naarmutetaan.Itselläni oli mökkiautona -81 fiesta ja kyllä pelti kolisi.Ei ole tähän päivään mennessä merkkiä minulla ollut,jota ei olisi kolhittu tai muuten naarmutettu.On uutta autoa tai mökkiautoa,tulos aina sama.Kateellisten touhuja varmaankin.Niin ainakin uskon,koska elän volvomaailmassa.Heräätyyss!!!!

• Tepi

2.5 TDI:llä ,mutta 850:llä farkulla nyt ajettu 384 tuhatta,huollot tehty,kone,ja automaatti pelaa ok.

• IZU

Moro! Itse luotin V70:sen maineeseen ja hankin sellaisen vähän käytettynä(2.5tdi). Kilometrejä olen nyt ajanut siihen nyt reilut 5 tuhatta ja ongelmitta. On meinaa hienoa kyytiä. Tää on nyt kolmas volvo mulla eikä muuta merkkiä tulekkaan. JA KATEELLISET RAAPII JA POTKII PELTEJÄ. Kokemusta on meinaa edellisistä volvoistani. Ei sitä voi muulla selittää kuin kateudella jos nokkapellissä on selvät rystysen jäljet!

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe