Mikä vikana kun Rellu scenicin tuuletin toimii vain 4- asennossa? Muissa asennoissa ei pihaustakaan. Onko taviksen korjattavissa vai vaatiiko ammattireiskaa? Kiitos!
Tuuletin ei toimi kuin 4-asennossa
muimuiro
2
172
Vastaukset
- 1tipi
Puhaltimen esivastus viallinen, joskus onnistuu korjata kotikonstein :)
- esakalevi
Puhaltimen kytkin päästää osateholla virtaa etuvastusten kautta. Vanhemmiten kontaktit hapettuvat ja etuvastusten rinnalla oleva lämpösulake kärähtää. Mun tapauksessa etuvastukset olivat ehjät.
- Putsaa kytkimen johdinpinnat kontaktispraylla ja pumpulitikulla. Lämpösulakkeeksi kelpaa esim. kahvinkeittimen 139C puikko, mutta on varottava ettei käräytä sitä kolvilla asennettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165