Näin kadulla miehen, jonka kuvittelin olevani yksi tuttu yli 30 vuoden takaa. Sitten mietin asiaa, mietin ja mietin ja nyt etsin hänen puhelinnumeronsa ja kysyin oliko hän siihen aikaan siellä. Nyt sitten nolottaa, että pitikö semmoista mennä tekemään. Ei nimittäin vastannut viestiin.
Ihan kuvittelin, että vastaa olleensa tai ei olleensa ko. paikassa, ja sitten voitais vaihtaa kuulumisia. Hän ainakin nuorena oli kiinnostava persoona, mietin olisiko vieläkin. (Meillä ei siis ole mitään suhde-juttuja koskaan ollut)
Osaakohan kaikki edes lähettää tekstiviestejä?
Nyt vanhaa naista hävettää
3
287
Vastaukset
- näin on
Mitään ei saa, jos ei yritä!!!!!!
Kaikki ei osaa lähettää tekstareita,mutta, jos hän on fiksu,niin hän soittaa sinulle....ennemmin tai myöhemmin. - Lauha Rauha
Kyllähän se vastaus sieltä muutaman päivän viiveellä tuli. Olin oikeassa, hän se oli ja viestissä muutamalla sanalla ilmaisi, että muistaa asioita nuoruudestani. Sitten valitettavasti jouduin vain kiittämään viestistä, koska mieheni ei ottanut tietoa tästä yhteydenotosta vastaan hyvillä mielin. Ei kieltänytkään viestittelemästä toiselle miehelle, mutta naamasta näki, että ongelmia tulisi jos jatkaisin.
- Ihme tyyppi
Eli loppujen lopuksi sinä itse käyttäydyit loukkaavasti. Miksi otit yhteyttä ihmiseen, jos et kerran kykene normaaliin kanssakäymiseen miehesi asettamien rajoitusten takia (sinä hyväksyt nämä rajoitukset).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516480- 594708
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954680Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t253473- 2033126
- 412895
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202736mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132729- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3311559