Kuinka kauan täytyy jaksaa kuunnella jonkun miehen avioerojorinoita, että voi sanoa: "Olen tullut pitämään hauskaa enkä miksikään perheterapeutiksi."10 min., 30 min., tunti,ei yhtään?
Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka lyöttäytyvät seuraan selvästi itsekkäin ajatuksin, eli käyttävät toisia ilmaisina kuuntelijoina. Onhan tietysti terveydenhuoltosyteemi, eikä mielenterveystoimisto tule kalliiksi, mutta yksityinen terapeutti on tietysti kalliimpi. Aikakin on rajallinen psykiatrin luona, ja ravintolassa voi jorista vaikka tunti tolkulla. On suoranaista kidutusta, kun kerta toisensa jälkeen joutuu kuuntelemaan erilaisia tarinoita. Olenkohan joku ongelmallisten magneetti? Tässä alkaa kohta itse hajota kun aina tulee ravintolasta masentuneena, kun on lähtenyt ensin toiveikkaana ja tulee takaisin takki tyhjänä :( Ei näistä tyypeistä kuitenkaaan mitään iloa ole pitemmän päälle, eivät he edes etsi muuta kuin ongelmiensa kaatopaikkaa!
Miesten avioeroterapeuttina ravintolasssa :(
10
872
Vastaukset
- Mies 50+
Ne tyypit on viel pahempia ja on miesten riesana,tai sitten se malli joka tulee kyseleen,että mistäs sä tollaisen naisen oot saanu,mitähän vielä, kyllä näitä riittää.No sen harvoin kun käyn josain raflassa,niin olen katsonut paraksi liikkua autolla,pääsee vaihtamaan maisemaa tarvittaessa.
- Leelia
oletko itse käyttänyt naisia "Leelian lepotuolina"? Mitä miehet naiselta odottaa ja katoavatko he heti kun oivat toipuneet erostaan hekumallisempiin huveihin?
- Leelia
oletko itse käyttänyt naisia "Leelian lepotuolina"? Mitä miehet naiselta odottaa ja katoavatko he heti kun oivat toipuneet erostaan hekumallisempiin huveihin?
Leelia kirjoitti:
Mutta vastauksen laadinta mahdoton minulle,en voi tietää mitä kukin tekee,meitä on niin moneen junaan,kaipa sitä lohtua joskus hain minäkin ja sitä kaipaa moni muukin,mutta ehkä paikan valinta menee pieleen ja jutut junnaa joillakin humalan ansiosta paikallaan,niin se on naisilla sama juttu ja aihe voi olla mikä vain skaala on laaja,en tieten tahtoen itse ole käyttänyt ketään hyväksi, sekin on sellainen veteen piirrety viiva,miten kukin minkäkin jutun kokee ja tuntee,sitä ei voi tietää,ellei toinen sitä kerro,sanopa sinäkin seuraavalle örveltäjälle neljä kirjainta,eli eevk,se yleensä auttaa jos ei vihjailut muuten tehoa.
- R.I.P.
RamiKS kirjoitti:
Mutta vastauksen laadinta mahdoton minulle,en voi tietää mitä kukin tekee,meitä on niin moneen junaan,kaipa sitä lohtua joskus hain minäkin ja sitä kaipaa moni muukin,mutta ehkä paikan valinta menee pieleen ja jutut junnaa joillakin humalan ansiosta paikallaan,niin se on naisilla sama juttu ja aihe voi olla mikä vain skaala on laaja,en tieten tahtoen itse ole käyttänyt ketään hyväksi, sekin on sellainen veteen piirrety viiva,miten kukin minkäkin jutun kokee ja tuntee,sitä ei voi tietää,ellei toinen sitä kerro,sanopa sinäkin seuraavalle örveltäjälle neljä kirjainta,eli eevk,se yleensä auttaa jos ei vihjailut muuten tehoa.
Erinomaisen hyvä tapa osoittaa, että ei kiinnosta, on kertakaikkiaan vaieta kuoliaaksi.
Siinä sitkeinkin sissi lopulta saa tarpeekseen. - Sumppi-Ruusa
RamiKS kirjoitti:
..tai voit tarkoittaa myös evvvk ;).
Ja tuosta aiheesta; olen tehnyt yli 20 vuotta ravintolatyötä, enkä vielä ole kokenut itseäni käytettävän hyväksi, vaikka varmaan olen kuullut satoja, jos ei jo tuhansia, surkeita elämäntarinoita.
Joka kerta yritän pystyä kuuntelemaan, jotta tuo suruaan tai muuta pahaa oloaan purkava immeinen kokisi edes jonkun kuuntelevan.
Mutta niinkuin sanoit, tuo kokemus on erilainen jokaiselle. Jos ei jaksa tai huvita kuunnella, niin sekin tarvitsisi uskaltaa ääneen sanoa.
- nainen 53
Useita kertoja olen tärmännyt ko. tyypeihin. En halua ketään loukata ja olen "suostunut" terapeutuksi useasti. Kuvio on ollut yleensä aikalailla samanlainen, mies on jätetty yllättäen. On tuntunut siltä, että mies olis ollut oikean terapeutin tarpeessa, mutta ei ehkä "osaa" hakea oikeaa apua. Terapeutin roolista ei ole kertaakaan seurannut mitään muuta, vain oma ilta on mennyt pilalle. Ei siis kannata suostua ilmaiseksi terapeutiksi.
Ei kannata kuunnella ollenkaan!- terapeutti
terapiaistunnon.
Ihan hyvä. - Mies 50+
Joo,ei miehetkään ole kuunnellut vaimoaan,kun sanovat että on yllätten jätetty,kyllä siitä varmaan jonkinlaista mainintaa on ,mutta meidän miesten korvat ei välttämättä kuule ja oma tajunta ei kerro,että lähtölaskenta on alkanut.
- hymy
Mies 50+ kirjoitti:
Joo,ei miehetkään ole kuunnellut vaimoaan,kun sanovat että on yllätten jätetty,kyllä siitä varmaan jonkinlaista mainintaa on ,mutta meidän miesten korvat ei välttämättä kuule ja oma tajunta ei kerro,että lähtölaskenta on alkanut.
lähtölaskenta on alkanut...!!
Miehet hyvät?... kuunnelkaa ennen kuin on liian myöhäistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857