te olla rassisti

ahmed hossain

haistaka vitu te paska suomalaine rassisti. te ei olla mitä ilma meittä pakkolaiset. aina haukkua meittä neekkeri. kuolka viina paska suomalaiset!!!!

7

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoblaa

      Rasistisuus ei ole pelkästään valkoisten harjoittamaa, samalla tavalla mustat harjoittavat sitä. Viestistäsi huokuu selvä viha tätä valkoista kansaa kohtaan.

      Kannattaa hakeutua johonkin muuhun maahan, vaikka ruotsiin. Tai takaisin sinne kotimaahan.

    • C. G. Mannerheim

      Et taida olla hommafoorumilaisten terävimmästä päästä, vaikka siihen ei paljon tarvitakaan, kun noin huonon trollauksen kirjoitit.

    • Mumamamu

      Hah-hah-haa. Mikäli tuo oli aito Mamun purkaus, niin sydämelliset kiitokset. Tuli päivän naurut!!

    • Mamupääkaupunki

      Heh, mene sinne Helsinkiin. Siellä ne mamut viihtyy!

    • hilijaa

      Älä sinä mustapekka tule haukkumaan valkoista miestä.

    • nutku4

      Ahmed on oikessa suomalainen on rasisti. Suomalainen sika juo kaljaa joka päivä ku olis sille leipää ja haukkuu vähänkin erilaisia ihmisiä..Onneks itse en kuulu näihin juoppoihin. Muista Ahmed että kaikki ei ole rasisteja suomessa vaikkakin nää kirjottelijat näyttäs kaikki olevan.

    • setä somali

      te nekke minua! Miksi?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe