Miten saada iho tästä (kuva) näyttämään tältä (kuva)?

pakkelinaama

6

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii3

Sinun tulee kuoria uloin ihosi kerros. Kokeileppa Paula's Choicen BHA kuorintaa, maksaa n. 20e ja toimituskulut 4,50e. Katso lisää YouTubesta hakusanalla Paulas Choice BHA Exfoliant.

• dssds

Et saa kuorinnalla virheetöntä ihoa. Käytä sitä meikkiä niinkuin muutkin

• kokeile-edes!!!!

Olet kyllä tietämätän, kyseessä ei ole mikään normaalikuorinta. "BHA-exfolianting is the best way dramatically improve your skin texture now."
        https://www.youtube.com/watch?v=Ezx4ANpfuQg

https://www.youtube.com/watch?v=qnRe9tVWhzw

Wau, mitkä esittelyvideot tästä tuotteesta. Tää on kyllä mun vakkarituote ja eron huomaa jo yhdessä yössä.
        BHA sopii erityisesti naisille, mutta myös miehille aivan hyvin.
        Ei sitä tiedä kukaan ellei kokeile - Paula's Choicella kokeilu on riskitöntä, sillä 30pv on aikaa huomata ero tai rahat takas :)

• kaksivideota!!!
        kokeile-edes!!!! kirjoitti:

Olet kyllä tietämätän, kyseessä ei ole mikään normaalikuorinta. "BHA-exfolianting is the best way dramatically improve your skin texture now."
        https://www.youtube.com/watch?v=Ezx4ANpfuQg

https://www.youtube.com/watch?v=qnRe9tVWhzw

Wau, mitkä esittelyvideot tästä tuotteesta. Tää on kyllä mun vakkarituote ja eron huomaa jo yhdessä yössä.
        BHA sopii erityisesti naisille, mutta myös miehille aivan hyvin.
        Ei sitä tiedä kukaan ellei kokeile - Paula's Choicella kokeilu on riskitöntä, sillä 30pv on aikaa huomata ero tai rahat takas :)

(huomaa, kaksi eri videota mitkä äsken laitoin, kannattaa katsoa molemmat)

• pakkelinaama

Ongelma korostuu juurikin meikin kanssa, sillä meikki ei levity tasaisesti. Ihoni on nimittäin pintakuiva, mutta rasvainen niin siitä meikistä tulee tosi pakkelin näköinen.

• Mummo-näppytauti

Minulla ei ole juuri arpia, mutta muutoin näytti lähes samalta. Omat konstit on säännöllinen kunnon kuorinta, kosteutus, raikastuskasvovesipyyhinnät- ja oikein muuta ei tarvita- se pikku epätasaisuus ei haittaa, kun iho on muutoin raikas.
      Eli pesu, ei saippualla vaan puhdistusmaito-kasvovesiyhdistelmällä, kuorintakintaan kanssa.
      Kunnon kosteutus. Aloe on osoittautunut hyväksi iholleni.
      Tarvitt. pyyhkäisyt kostealla päivän mittaan, ei mitään alkoholipitoisia- pintakuiva kuivaisi vain entisestään.
      Puuteri etenkin oikein pilaa pintakuivan naaman- kunnon nykymeikkivoiteista en tiedä- en o kokeillut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2797
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2380
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2175
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      18
      1602
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1574
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1508
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    Aihe