oonko liian lyhyt???

vilzu

olen poika siis kuuluisalta 7 luokalta ja oon vaa 160cm pitkä siis voi helvetti oonko liian lyhyt ikäsekseni???

5

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertikaali

Tuskinpa liian lyhyitä tai liian pitkiä on olemassakaan. Sinäkin vielä kasvat, jotkut pojat kasvavat vielä yli 20v. Tunnenpa eräänkin herran, joka oli ikäisenäsi saman pituinen ja kasvoi armeijan aikoihin n. 20 cm.

• tosiaan

Et todellakaan ole liian lyhyt. Tunnen useita samanikäisiä vielä lyhyempiä. Pituudella ei sitä paitsi ole merkitystä, paitsi joskus.

• Senna
        tosiaan kirjoitti:

Et todellakaan ole liian lyhyt. Tunnen useita samanikäisiä vielä lyhyempiä. Pituudella ei sitä paitsi ole merkitystä, paitsi joskus.

Älkää jaksako kirjoitella näitä provoja, niitä on tylsä lukea.

Senna

• blondi
        Senna kirjoitti:

Älkää jaksako kirjoitella näitä provoja, niitä on tylsä lukea.

Senna

jos viel kertoisit mikä on provo, kiitos

• pätkä
        blondi kirjoitti:

jos viel kertoisit mikä on provo, kiitos

Olin itse seittemännellä luokalla (puolessa välin)luultavasti 155cm ja nyt olen hieman päälle 180, joten kyllä sitä kasvaa myöhemminkin. Toisaalta onko sillä pituudella niin väliä, koska ihmisiä on niin paljon erimittaisia, että jokaiselle löytyy se oma "lokero". Pitkät hakee pitempiä kumppaneita ja lyhyemmät lyhyempiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe