Wanhan kellarin keikalta video

Hmmm.......

11

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilla*

Vaikee pelkän äänen perusteella sanoa kuka naishenkilö lopussa laulaa , mutta Tapsa on kyllä niin lutunen.

• mökin akka

Annukkahan siinä laulaa.

• Hih :-)
        mökin akka kirjoitti:

Annukkahan siinä laulaa.

Joo ja on ihan onnessaan, kun Tapsa huomioi hänet :-)

• Lorujaje

Tyylikästä meininkiä. Vähän outo vaan tuo Wanhankellarin esiintymislava. Tosi lähellä yleisö on näköjään esiintyjää. Onkohan tuossa edes mitään kaidetta joka erottaa tanssilattian ja esiintymislavan ?
      Hyvin Tapsa ottaa katsekontaktia eri puolelle yleisöä ja lavanedustaa , eikä vaan tuijota yhteen kohtaan, niinkuin aika monet artistit.

• Annu.

Kuka tää kyseinen Annukka on? Itse en tunne sellaista.
      No, hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset joten siitä vaan repikää idiootit.

• Matsku laulaa

Tapsan tytär on hän joka siinä lopussa laulaa.

• holmesin john

Aika sekavan kuuloista musisointia. Päällimmäisenä kuuluu järjettömän kovalla syntikka ja Tapsan laulu tulee ikäänkuin kaivosta ja on muutenkin täysin ponnetonta. Ei ainakaan tuossa esityksessä mitään tunnetta ole, pelkkää läpilaulua.

Olen kuullut kerran ko.herraa tämän Pepiton kanssa ja ei se soitto nyt kovin hääppöiseltä kuulosta livenäkään.

Eli vaikka Tapsa laulaa ihan ok ainakin fanittajien mielestä, niin tärkeintä on sittenkin se, miltä kokonaisuus kuulostaa. Ja nyt se kuulostaa vähän yliolkaiselta meiningiltä.

• loimii.

Tätä biisiä edelsi aikamoisen railakas hittitykitys ja meininki oli upea . Tässä nyt vedettiin vähän henkeä välillä. Sitä olen monien kuullut sanovan , että Pepito orkesterin miksaukset ja volyymit ei oikein ole kunnossa vaan soitto tulee usein liian lujana.
        Tapsa on mahtava laulaja joka ei lepsuile vaan hän kyllä tekee hommansa niin hyvin kuin osaa ja hänhän osaa !

• PORATOP,PERATOP
        loimii. kirjoitti:

Tätä biisiä edelsi aikamoisen railakas hittitykitys ja meininki oli upea . Tässä nyt vedettiin vähän henkeä välillä. Sitä olen monien kuullut sanovan , että Pepito orkesterin miksaukset ja volyymit ei oikein ole kunnossa vaan soitto tulee usein liian lujana.
        Tapsa on mahtava laulaja joka ei lepsuile vaan hän kyllä tekee hommansa niin hyvin kuin osaa ja hänhän osaa !

Ossoo eri "roolit" hyvin.. ;)

• Hmmmm....

Kohdassa 1:40 Tapsa näyttää bändilleen/miksaajalle kädelään jonkun merkin. Mitähän se mahtoi takoittaa ?

• Anonyymi

Tänä yönä pidetään sitten kimppakivaa poijjaat !!! Sitä se käsimerkki tarkoitti. VinkVink.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      143
      2390
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1661
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      91
      1556
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      68
      1508
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      841
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      55
      786
    8. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      58
      773
    9. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      765
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      725
    Aihe