APUA!

kipua kestävä

Olin viime torstaina lääkärillä mun iho ongelmien takia ja lääkäri määräs mulle epiduo geeliä. Sillon illalla pesin meikit pois, laitoin tota geeliä ja sitten 20min päästä laitoin sit kosteuttavaa voidetta. Sitten perjantai aamulla pesin ihan vaan vedellä ja laitoin uudestaan tota kosteuttavaa voidetta.. Perjantaina illalla tein saman kun torstai illalla ja sitten lauantai aamulla saman ku viime aamunakin.. Mutta sitten lauantai aamuna kun olin laittamassa epiduo geeliä niin sattu, poltti ja naama tuli ihan punaseks.. Laitoin sitten kosteuttavaa voidetta ja yritin vaan nukkua.. Sunnuntai aamulla pesin naaman ja laitoin kosteuttavan voiteen ja sekin sattu ihan samperisti.. Illalla en sitten enää laittanut geeliä eli pelkkää voidetta meikin pesun jälkeen.. Tänään koko päivän naamasta on lähtenyt pieniä ihon palasi. Tää on ihan kamalaa.. Mitä mun pitäis tehdä?? :S Sattuu

2

87

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdsds

Joko kestät sne kuin mies tai lopetat käytön. Toi on kait jotain kuorivaa tavaraa? Varmaan kannattaa ottaa iisisti auringon oton kanssa jos tota käytät. Akne arpiinko sä tota käytät? Melkee suosittelisin ihan laseria niihin tai tca kuorintoja (mielellään talvella pimeän aikaan)

• kipua kestävä

Lopetin käytön.. En tiiä onko kuorivaa.. Normaaliin akneen tota käytän..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1683
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      270
      878
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      847
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      103
      635
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      530
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      519
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      512
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      510
    Aihe