Moro. elikkä subarussa vika ilmeni ihan tyhjästä ajaessa, rupesi vain pätkimään ja latailemaan hirmusti lämpimällä koneella, kylmällä koneella toimii normaalisti ottaa kierroksia ja liikkuu hyvin, mutta heti ku kone lämpee normaaliksi ni alkaa pätkiminen ja ei oikeen tahdo ottaa kierroksiakaan... huono jopa käynnistymään tuon jälkeen jos sammuttaa...
Vaihdetut osat nyt viikon sisään:
-uudet tulpat, puola..
-nakutuksen esto anturi. (vikakoodi valitti tätä)
-nokkaakselin asentotunnistaja anturi (vikakoodi valitti tätä kans)
-ilmamassa mittari puhistettu ja tarkastettu et toimii hyvin.
Tänää nollasin vikakoodin ja annoin olla tunnin, Menin uudellee ja vihreä piuha kiinni & käyntiin.. Käy normaalisti ei mitään vikaa... Vikakoodi näyttää vikaa 33 (Nopeustunnistaja anturi) ?!
Auttakaa nyt et saisin subarun halvalla jotenki ajoon :)
Subaru impreza -95 2.0 farkku pätkii
laurir92
3
653
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyykö vikaa.mulla on sama juttu
- Anonyymi
Jos sulla on nopeustunnistimen vikakoodi voimassa niin se laittaa auton "limp modeen"
Paas korjaten tuo nopeustunnistimen vika.
- Anonyymi
Tuo osien vaihto yksi kerrallaan tulee pian kalliiksi. Mitähän, jos veisit sen auton osaavaan huoltoon vikojen arvailun sijaan. Kerran se kirpaisee, mutta auto tulee kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881531
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras681282- 301141
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118982Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks316783- 46733