Hei, keväällä esikoisemme täyttää huimat viisi (5) =) vuotta ja haluaisimme kovasti yllättää hänet ystävineen IhAn oIKeaLLa TaiKUriLla!!!
Oletko kiinnostunut lastenkutsuista? Pidätkö lasten kanssa pelmaamisesta?
Hymyssä suin odotamme vastaustasi!
Anne ja perhe
Taikuri hakusessa!
8
1262
Vastaukset
- vinkki
www.taikaveb.net sieltä linkit kohdasta löydät pitkän listan taikureita.
ja laittakaa sähköpostinne tänne niin jotkut voi vastailla- Klabbis
Siis www.taikaweb.net mistä löytyy linkit kohdasta
paljon taikureita. - kivatytto
Klabbis kirjoitti:
Siis www.taikaweb.net mistä löytyy linkit kohdasta
paljon taikureita.temppuilu on kivaa ja jopa olen harrastanut sellaista no minä osaan monta juttua tempuista ja akikkea mutta rupesin kyllästymään ja aloin lopettamaan ehdotuksia kannattaisiko enään harkita temppuilua? :)
- Klabbis
kivatytto kirjoitti:
temppuilu on kivaa ja jopa olen harrastanut sellaista no minä osaan monta juttua tempuista ja akikkea mutta rupesin kyllästymään ja aloin lopettamaan ehdotuksia kannattaisiko enään harkita temppuilua? :)
Temppuilusta ja kokeile jos temput innostavat myöhemmin,itsekin harjoittelen vain silloin kun se tuntuu mielekkäältä.
Klabbis - kiitos
Klabbis kirjoitti:
Temppuilusta ja kokeile jos temput innostavat myöhemmin,itsekin harjoittelen vain silloin kun se tuntuu mielekkäältä.
Klabbisiitos veli klabbis, huolimattomuuttani olin mennyt laittamaan tuohon väärän soitteen mutta asia on nytten kunnossa
T: taikaveli
- MagicMiku
Tunnen lahdesta useta taikureita sopuhintaan tuollainen synttärikeikka on aivan mahdollinen, mutta jotenkin täytis saada yhteystietoja jotta asia edistyy.
MagicMiku - taikuri
www.taikuri1.tk
- Taikuri lehmä
Yksi hyvä taikuri on taikuri Martti Aitolehmä http://www.taikurilehma.com Sopiva taikuri lastenjuhliin. Taikureita on samanlaisia ja taikuri Martti Aitolehmä on erilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128