Samsung galaxy tab2 WiFi

pääseeköhän

Mitä minun tarvitsee tehdä että, pääsee nettiin, vai tarvitseeko tehdä mitään.Tässä mallissahan ei ole 3g tukea, mokkulakaan ei varmaankaan auta asiassa.

9

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wi-Fi toimii siellä, missä on tarjolla vapaita tukiasemia, joihin liittyä ilmaiseksi. Kotikäyttöön tarvitset laajakaistasopimuksen ja langattoman reitittimen/tukiaseman, joksi kelpaa myös 3G/4G -laite, esimerkiksi joku tuollainen:

      http://asiakastuki.saunalahti.fi/aihe/sl-mobiililaajakaista/380/

      Akkukäyttöistä mobiilidatareititintä voit kiikuttaa mukanasi myös matkoilla.

      Kiinteä taloverkko vaatii pelkän tukiaseman ja ADSL lisäksi modeemin.

      • pääseeköhän

        Nyt rupeaa aukeamaan toi langaton nettiyhteys. Minulla on kotitietokoneessa DNA:n 4g mokkula, tutkin tuota masinaa, selvisi että tuon voi jakaa langattomasti 10 eri laitteelle, totahan minä voisin käyttää tabletin modeemina, vai. Tuossa mokkulassa on 4tunnin akku, voiskohan tuota akkua ladata auton pistorasiasta mistä virta otetaan navigaattoriin. Kesällä reissussa tuo 4 tunnin akku ei riitä.


      • pääseeköhän kirjoitti:

        Nyt rupeaa aukeamaan toi langaton nettiyhteys. Minulla on kotitietokoneessa DNA:n 4g mokkula, tutkin tuota masinaa, selvisi että tuon voi jakaa langattomasti 10 eri laitteelle, totahan minä voisin käyttää tabletin modeemina, vai. Tuossa mokkulassa on 4tunnin akku, voiskohan tuota akkua ladata auton pistorasiasta mistä virta otetaan navigaattoriin. Kesällä reissussa tuo 4 tunnin akku ei riitä.

        Tuo tablettisi osaa liittyä 4G-reitittimesi tarjoamaan langattomaan verkkoon, et tarvitse kuin sen reitittimen salasanan, saman, millä kotitietokoneesikin on liitetty (edellyttäen, että tietokoneesi on kytketty langattomasti eikä reitittimen USB-liittimeen).

        Latailu riippuu sen navigaattorin virtalähdöstä, USB käy suoraan. Jos ei ole yhteensopiva, voit autoon hankkia tupakansytyttimeen liitettävän USB -virtapalikan, ei maksa paljon:

        http://www.data-systems.fi/tuotteet/tuote/belkin-virtasovitin-12v-tupakansytyttimesta-1xusbhen-5v-1a-musta-15126/kategoria/virranhallinta-ja-ups-virtasovittimet-usb-autoon-707/

        Tällä voit ladata reissussa myös tablettisi.


    • pääseeköhän

      Kiitos avusta, nyt alkaa olla paketti kasassa, virtapuoli on kunnossa minulla on tuo USB palikka. Sitten tuo yhdistäminen, minulla on yhteys kotitietsikkaan USB väylän kautta, jotenka tablettiin yhdeyden saaminen edellyttää ehkä, mutkille kävelyä :).


    • pääseeköhän

      Kiitos avusta, minulla on juuri tollainen 4g mokkula. Huommenna saan tabletin,sitten alkaa seikkailu.Palaan asiaan kun saan tabletin toimimaan. Kiitos sinulle"Kollimaattori"

    • Järki käteen

      Netin voi jakaa vaikkapa puhelimesta, et tarvi reissussa sen kummempia viritelmiä.

      • pääseeköhän

        Miksi jakaisin puhelimen nettiä, joka minulla on kaikista hitain, tuli paketin mukana, enkä käytä puhelimen nettiä, näyttö 2 tuummaa.Kuten luit aikaisemmista viesteistäni, minulla on kotitietokoneessa 4g mokkula yhteys jonka voi jakaa. Eli nappaan mokkulan mukaan reissuun, ja asia on kunnossa.


    • Ja puhelimen netinjako riippuu täysin siitä. Kaikissa ei ole tällaista ominaisuutta.

      Minulla on ZTE 4G WLAN mokkula ja se on korvannut kännykän wlan jaon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe