Mitsu alkanu oikkuilemaa, vaihdoin termostaatin autoon kun ei lämpimät nesteet selvästi päässy kiertää moottorista pois. Tämän jälkeen ku tyhjäkäynnillä pääs auto seisoon ehkä puolisen tuntia, lähenteli taas lämpömittari sitä punasta pistettä. Flekti ei siis pyörinyt. En tiedä kyllä onko pyöriny ennen termostaatin vaihtoakaan, ei tullut sillon niin ajatelleeksi.
Miten tiedän toimiiko itse flekti?
Saako flekti herätteensä jostain lämpötila-anturilta? Auttakaa pöljää.
Sitten tämä yks ongelma eli alakierroksilla lämpimänä pientä nykimistä, veikkaan itse tulpan hatuissa olevia häiriönpoistajia, mutta niidenkin uusiminen silti käy kaliiksi opiskelijalle.
Onko kellään ollut samoja vikoja, mistä nämä voisi johtua?
Kiitän jo valmiiksi!
Carisma 1.6 -99
mitsumies
2
191
Vastaukset
- mitsumies
Nyt kaikki toimii, kiitoksia helvetisti avusta.
- mitsunaine
Täällähän on tunnetusti auttavaista väkeä :) Selviskö flektin herätys? Kyllä jos auto seisoo tyhjäkäynnillä kauan alkaa kone kuin kone kuumeneen. Ilma ei vaihdu kuten ajossa ja lämpö ei siirry tarpeeksi vauhdikkaasti pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192