KRISTILLISDEMOKRAATIT

Pastorit

Sisäministeri Päivi Räsänen sitten heräsi ruususen unestaan ja huomasi , että ministerin pesti päättyy viimeistään vuoden kuluttua .
Kristillisillä tuskin on asiaa seuraavaan hallitukseen , siispä pelasta itsesi , kun vielä voit. On pyrittävä Europarlamenttiin , jotta pysyisi leipä leveämpänä verrattuna rivikansanedustajan " pieneen" palkkaan.
"Kyllä minulla ministerintyökin vielä kiinnostaa" - sanoi Päivi- , mutta pahus , kun se melkoisella varmuudella päättyy vuoden sisällä.

6

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.A. Turpeinen

      Nostaisin hattua, jos hän hankkisi takaisin lääkärinoikeudet ja tekisi vielä 10 vuotta töitä, joihin on saanut superkalliin koulutuksen. Pelkäänpä kuitenkin, että valta, raha ja Mersun takapenkillä istuminen taitavat houkutella enemmän kuin kansalaisten vaivojen parantamiset.

      • V PUTIN

        Ei halua luopua KD:n puh.joht. paikasta. Haluaisi jatkaa ministerinä.
        Europarlamenttiinkin pitäisi päästä kaiken varalta .
        Onko tämä nyt sitä , kun valta nousee sinne ja ikääntymisen johdosta vanhenevan naisen itsekritiikki alkaa pettää?

        Käytä sormea vesilasissa , jos siihen jää kuoppa , olet korvaamaton.
        PUTINISMIA !


      • kokoomus

        Lääkärinä niin taitamaton oli, että ei varmasti käynytkään koulusta kuin puolet


    • elKapitan

      Mitäs jos Päivi menee läpitte vaaleissa ja pääsee(joutuu) Europarlamenttiin Brysseliin seuraavaksi kaudeksi? Päivihän joutuu muuttamaan kirjansa Brysseliin eli Riihimäen KD menettää ääniharavansa seuraavia kuntavaaleja ajatellen??

      • Putina

        Ole huoleti , sillä kyllä siihen joku vinksaus eli sutkaus keksitään.
        Rehellisyys ei kuulu politiikkaan.


      • pöö

        ..Noo - ehkä tilaa tulisi joilleinki toisille sitten lisää ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe