Jousimiehelle tyypillistä??

Ihastunut

Tapasin ihanan jousimiesmiehen ja ihastuin aivan älyttömästi häneen. Tapailtiin ja vaikutti siltä et miestäkin kiinnosti. Yhtäkkiä mies ilmoittikin ettei voi antaa mulle sitä mitä haluaisin ja et olis parempi ettei enää nähtäis. Viikkoa aikasemmin mies oli juuri kertonut kuinka mukavaa mun kans oli ja kuinka hän tykkää minusta. Onko tämä ihan normaalia käytöstä jousimiehille vai mitä tässä oli takana? Voisiko joku selittää. Olen vieläkin niin ihastunut enkä tiedä haluanko edes unohtaa koska meillä todella oli yhes mukavaa ja välillä oli mukavaa jännitystä. Vieläkin ottaa mahanpohjasta kun ajattelee :) Lisäksi mies ei koskaan sanonut suoraan että mä en kiinnostais mut pitääkö se lukee vaan rivien välistä??Itse olen horoskoopiltani neitsyt. Olisiko suhde edes voinut toimia horoskooppien mukaan koska olen lukenut että nämä ei sopis yhteen.

7

2714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mujeril

Saattaa olla että olette viettäneet aikaa yhdessä liiankin kanssa. Silloin käy niin että vapaudenkaipuinen jousimies ahdistuu ja alkaa pitää väliä.

Mutta kaikki ei aina ole astrologiasta kiinni.

• ...

jousimiehissä ei ole mitään vikaa!!! jousimies ja neitsyt ei vaan yksinkertyaisesti sovi yhteen... se on testattu juttu ja moneen kertaan!!!

• myös neitsyt nainen

kävi minullekin. Tosin asuimme yhdessä jo viidettä vuotta.Viikkoa ennen kuin kaikki repesi se kehui minua fantastiseksi naiseksi. Sitten yhtäkkiä minulle selvisi, että se oli pu´hunut minusta pahaa toiselle naiselle selän takana. Vähän kerrassaan aloin jopa epäilemään sen rehellisyyttä, koska joitakin asioita se kertoi monella eri tavalla. Huomasin, että riippumattomuus toisesta ihmisestä oli sille tärkeää ja joskus tuntui, että vaikka kaikkensa teki, niin vastakaikua ei saanut. Se ikäänkuin salasi koko sielunelämänsä minulta ja teki minut onnettomaksi monta kertaa. Mitään kritiikkiä hän ei ollut valmis ottamaan vastaan, vaan aina käveli ovesta ulos, ikäänkuin vaikeuksia karkuun. Rakenna siinä sitten molemmin puoliseen kunnioitukseen ja luottamukseen perustuvaa suhdetta ypö yksin. Viimeinen pisara oli kun kuulin, että se oli puhunut minusta ilkeitä sanoja vieraalle naiselle (joka sattui olemaan tuttuni ja soitti saman tien minulle hänen läsnä ollessa) Sanoisin, että jonkunlainen luihuus asuu jousimies miehessä.

• Allo

juupa juu....itsekki olen seurustellut jousimiehen kanssa ja on juuri samanlaisia kokemuksia kuin teillä.Eli ei enään koskaan elämääni jousimiestä!

• Joukkariakka

Heps! Olen itse jousimies, nainen kylläkin ja jos haluaa pitää jousimiehestä kiinni, ei kannata kangistua kaavoihin, leiki saavuttamatonta, tee välillä hieman sikamaisia juttuja, mutta anna sen silti ymmärtää että haluat olla sen kans ja että se on tosi tärkeä tms. Jousimies on tosi ailahtelevainen ja kyllästyy helposti ja sillä pitää olla aina tietynlainen vapaus :)

• miesjousimies

Tossa on paljon totta!

• Nimetön

Itse seurustelen jousimiesmiehen kanssa,(olen neitsyt) ja helppoa ei todellakaan tunne puolella ole...Rakkauden tunnustuksia on turha odottaa hänen suustaan. Alkuaikoina myös tuumasi ettei minun kannata hänen kanssaan olla...Todellakin on annettava vapautta ja mustis ei pidä olla mistään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe