Ei kun fillaroimaan luontoon.
http://xhamster.com/movies/1058956/pandora_039_s_dino_on_a_bike_riding_wanking_and_cum_tour.html?embed=related
Fillarointi kausi voi taas
8
611
Vastaukset 8
- kunnon touhut
No jo oli onnetonta räpeltämistä.....jos ulkona runkataan, runkataan kunnolla.
- Fillistely
Olen muuten nähnyt sukukalleudet pyöräilijältä joka ajeli shortseissaan vastaani. En tiedä josko oli tahaton että näkyi, olen myös nähnyt naisen pikkarit shortsien lahkeen suusta kun hän pyöräili vastaani stadissa Manskulla. Jos häneltä olisi puuttunut ne niin olisi mirri näkynyt. Elikkä siitä vaan pikku kiusaa tekemään pyöräilijät :)
- ajanmieluitenautolla
Pähkinänmurskausta rimpuiluraudalla.
Ei muuta kuin fillaroimaan ilman alkkareita tai löysillä boksereilla, niin saa "veitikkakin" katsella maisemia. Itse tykkään seisottaa pyöräillessä ja antaa kunnolla pullottaa tai vilkkua - riippuen vähän vastaatulijoista. Ja kun tarpeeksi alkaa kiihottaa, on mukava kurvata metsän siimekseen runkkaamaan.
- Filari
Anglosaksisissa66, missä pyöräilet?
- fillaroimaan
Minulta on näkynyt kalleudet pyöräillessä,, olin ilman alkkareita shortseissa ja polkenut noin 30 kilsaa yhteen menoon pöksyt oli noussut siinä ylemmäs niinpä ajellut pallit sekä paljas terska loistivat lahkeesta. Naiset katsoivat hieman punastuen pitkään tullessaan vastaa. Kyllä liikunta on iloinen asia.
- Jouletpalaa
Adidas shortseissa löytyy lyhyitä lahkeita ja joissa ei ole sisähousuja. Noissa malleissa kalu tulee helposti kurkistamaan lahkeen suusta. Itselläni on tuollaiset ja muutama tahaton vilautus sattui kunnes itse huomasin tapahtuneen. Esim. Olin pyöräilemässä ja liikennevaloissa punaisissa, istuin pyörän päällä ja pidin valotolpasta kiinni jalat polkimilla, toinen poljin alhaalla. Tuon alhaalla olleen polkimen puolen lahkeensuu oli auki ja vastakkaisen puolen ihmiset näki sinne. Seuraavassa risteyksessä tajusin tapahtuneen kun nojasin taas liikennvalotolppaan samassa asennossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993181Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt512590Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.551427Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411207- 431141
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154931Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11911Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587502 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718- 38695