Kestää liian kauan

masa50

Onko muilla miehillä ongelmana se,että kun rakastelee,niin kestää aivan liian kauan ennenkuin laukeaa.
Naisethan siitä yleensä tykkää,kun pano kestää
pitkään,vaikka on kyllä naisiakin jotka sanoo että tulisit jo.
Mieluimmin haluaisi laueta useamman kerran yön aikana,mutta mitä vanhemmaksi tulee,niin sitä kauemmin kestää.Olen vapaa poikamies,ja kaikkien naisten kanssa sama ongelma,vai olisko apua jos
kokeilisi 18v.naisen kanssa.

10

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 50+

Minulla oli joskus liiankin herkällä,mutta sitten keksin lääkkeen joka tepsi,aloin funtsiin pomon naamaa,hyvä ettei erektio häippässy.Nykyään ei ole noita ongelmia kun ei ole naisesta tietoakaan,tuskin sinullakaan jos pelkkiä panoja mietit,mun mielestä nainen on muutakin kuin pelkkä reikä.

• KoloKalle

Naisessa on monta reikää joista voi nauttia, pitkään...

• "Uroskauris"

Mikä on liian kauan?Kyllä itse akti itselläni kestää hyvinkin,tosin partnerista riippuen 2-3h esileikit,jäähdyttelyt päälle.En todellakaan laukea koskaan kovin nopeasti,naisethan toivovat miehen jaksavan pitkään.Muistuu lomareissu Espanjaan seurana kaunis tumma säihkysilmä n,20v paikallinen kaunotar,ja kyllä hän nautti tavattomasti,kun n2tunnin jälkeen laukesimme nainen oli tyydytetty,hiki virtasi valtoimenaan Hänen kehollaan,laittoi käsivartensa kaluni rinnalle ja hämmästeli kullini suuruutta,19,6 todella onnistunut akti!!

• una mujer

Mun oli pakko vastata tähän, vaikka kysymys oli tarkotettu miehille. Meinasin kuolla nauruun sun jutun lukiessani :=))))
        Miten voitas tavata? Olisin tosi kiinnostunut sinusta. Kelpaisko tällainen 50v. suomalainen nainen. Kyllä käyttöä olisi noin "kestävälle" miehelle :=))))

• una mujer
        una mujer kirjoitti:

Mun oli pakko vastata tähän, vaikka kysymys oli tarkotettu miehille. Meinasin kuolla nauruun sun jutun lukiessani :=))))
        Miten voitas tavata? Olisin tosi kiinnostunut sinusta. Kelpaisko tällainen 50v. suomalainen nainen. Kyllä käyttöä olisi noin "kestävälle" miehelle :=))))

Kyllä se 3 tuntia on sittenkin ehkä liian pitkä aika mun ikäselle, mutta sitähän vois hyödyntää sillä, että tyydyttää esim. 3 50v. naista samalla aktilla. Olis vähän vaihtelua sinullekin :=))))

• ihmisiä
        una mujer kirjoitti:

Kyllä se 3 tuntia on sittenkin ehkä liian pitkä aika mun ikäselle, mutta sitähän vois hyödyntää sillä, että tyydyttää esim. 3 50v. naista samalla aktilla. Olis vähän vaihtelua sinullekin :=))))

Ei saa kiusata vanhaa piikaa!!!!

• Silja

Olen käsittänyt että ovat teinipoikien touhuja nuo kalun mittailut ja pituuksilla päteminen :))

• una mujer
        Silja kirjoitti:

Olen käsittänyt että ovat teinipoikien touhuja nuo kalun mittailut ja pituuksilla päteminen :))

Eiköhän se miehille liene tärkeää se koko aina.
        Oli pikkupoika tai ei. Täytyyhän siinä kokoa jonkun verran ollakkin, että "sitä" pystyy tekemään :=)))

• Mies
        una mujer kirjoitti:

Eiköhän se miehille liene tärkeää se koko aina.
        Oli pikkupoika tai ei. Täytyyhän siinä kokoa jonkun verran ollakkin, että "sitä" pystyy tekemään :=)))

Koko on kullakin se minkä luonto on antanut. Oletko ehkä naispuolinen vastine niille miehille, joille nainen on reikä ja tissit ?

• una mujer
        Mies kirjoitti:

Koko on kullakin se minkä luonto on antanut. Oletko ehkä naispuolinen vastine niille miehille, joille nainen on reikä ja tissit ?

Älä nyt ihan tosissaan mun huulen heittoa ota.
        En itsekkään ole täydellinen. Mutta osaan huumorin taidon kuitenkin. Joten relax. ;=))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe