Löytyi .pdf -muodossa oleva kuva, jonka haluaisin siirtää talteen. En koko sadan sivun tiedostoa.
Kuvan ikäänkuin kopioin leikepöydälle, mutta Irfanissa, Gimpissä ja OpenOffice Writerissä näkyy vaan tasaista harmaata.
Miten kopioin kuvan talteen ja mielellään .jpg -muodossa?
Tarvitaanko vielä joku ohjelma ja jos, niin onko ilmaista ohjelmaa saatavissa?
.pdf -kuvan kopiointi
6
171
Vastaukset
- my1vER9P
Oletko kokeillut avata peedeeähvän Gimpillä?
- sitroen.
Ei sitten nämä palstan nörtit osanneet tätäkään neuvoa.
Kuten eivät mitään muutakaan, mitä olen aikojen kuluessa kysynyt. - my1vER9P
sitroen. kirjoitti:
Ei sitten nämä palstan nörtit osanneet tätäkään neuvoa.
Kuten eivät mitään muutakaan, mitä olen aikojen kuluessa kysynyt.Aloin ihmetellä tuota ja hieman googletin. Näyttää siltä ettei Gimp ei osaa avata peedeeähvää ilman Ghostscriptiä. Linux-jakeluissa se on vakiona niin etten puutetta ole koskaan huomannut mutta Windowsista se puuttuu eli pitää asentaa Ghostscript.
http://www.gimptalk.com/index.php?/topic/44624-opening-eps-files/ - sitroen.
my1vER9P kirjoitti:
Aloin ihmetellä tuota ja hieman googletin. Näyttää siltä ettei Gimp ei osaa avata peedeeähvää ilman Ghostscriptiä. Linux-jakeluissa se on vakiona niin etten puutetta ole koskaan huomannut mutta Windowsista se puuttuu eli pitää asentaa Ghostscript.
http://www.gimptalk.com/index.php?/topic/44624-opening-eps-files/Menee liian vaikeaksi minun kielitaidollani ja tietokoneosaamisellani.
Kiitos kuitenkin!
- Screen shot
Screen shot? Kuvakaappaus?
- teinnoin
Onnistuu ihan PintScreenillä tai vaikka Gimpin omalla kuvankaappauksella.
Sit liittää sen siellä kuvankäsittelyssä ja rajaa tai muotoaa sen polkutyökalulla.
Tätä PrintScreeniä minä olen käyttänyt kun tein sivulle logoista osaa, ja ei ollut oikein muita muotoja kuin PDF ja tarvin sit jpg kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143