haalea viiva raskaustestissä

Tuleva äiti?

Olemme mieheni kanssa yrittäneet lähes kahden vuoden ajan vauvaa, siinä kuitenkaan onnistumatta. Kävimme ensikäynnillä lapsettomuusklinikalla, mutta varsinaiset tutkimukset eivät ole vielä alkaneet. Nyt olen jo yli viikon ihmettellyt todella aristavia rintoja ja kuukautiskipumaisia tuntemuksia alavatsalla ja alaselällä, kuukautiset päivän myöhässä. Tänään tein raskaustesti(Apteekin raskaustesti) kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla ilmestyi hyvin HAALEA viiva, erottuu kyllä melko selvästi, mutta on huomattavasti vaaleampi kuin tummanpunainen kontrolliviiva. Apua! Voinko todella olla raskaana...?! TTyåerää tietysti kysyä sitä täällä,mutta onko mulla kokemuksia? Olen tehnyt raskaustestejä (juurikin noita Apteekin omia raskaustestejä) LUKEMATTOMAT kerrat ja koskaan ei ole tullut edes pienenpientä haaleaa viiva,ainostaa yksi selkeä kontrolliviiva...Raskaus on toki todella toivottu, mutta nyt olen aivan paniikissa,että miten ylipääsnä olisi mahdollista että voisin saada lapsen! Huomenna aamulla uusi testi Clearbluella ehkä syytä tehdä..Mutta jos jollain vastaavia kokemuksia,niin kiitollisena lukisin!!

10

7668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfhlkg

      Kannattaisi varmaan oottaa pari päivää ennen seuraavan testin tekoa, jos vain maltat. JOs silloinkin vielä viivoja lykkää, niin voit alkaa jo epäilemään raskautta. :)

      • Hjonb

        Haalea viiva on plussa siinä missä vahvakin viiva. Testit reagoivat raskaushormoniin ja haalea viiva tarkoittaa vain sitä, että hormonia on vielä vähänlaisesti. Positiivisen testin tekijä on joka tapauksessa siinä tilanteessa, että raskaus on alkanut. Sitähän ei toki voi tietää, jatkuuko se loppuun asti, mutta suurimmalla osalla onneksi kaikki menee hienosti.


    • tätä mieltä

      Kyllä se haaleakin viiva on positiivinen tulos. Varovaiset onnittelut ja toivotaan, että tulos pysyy ja vahvistuu :)

    • jadelie

      haalea oli minulla kun tein kaksosista apteekin testi,ja totisen totta oli....

    • 40+3

      Mulla myös todella haalea viiva, ei oikeen uskonut 3v yrityksen jälkeen :) tein seuraavana päivänä clearblue digitaalisen testin, jossa tulee teksti raskaana tai ei raskaana. Onnea jos sinullakin tuuri käy :)

    • Kahden pojan äiti

      Raskaushormoneja on, jos tulee tuplaviiva. Haalea viiva on alkuraskaudessa tai huonossa tapauksessa tuulimuna tai varhainen keskenmeno. Toivottavasti viiva vahvistuu; raskaushormonisi lisääntyy. Eli onnea tulevaan!

    • onnelli

      Hei olisin kysynny tein testin ja siihen tuli tosi haalea viiva ja kun tein toisen niin siihen ei tullut

    • Ikäväkyllä

      Silloin se on negatiivinen, etkä ole raskaana. :( Tai kokeile digitaalista, ne on herkempiä varmuuden saamiseksi.

    • Anonyymi

      Tein tänään kaupasta ostetun raskaustestin kun aamulla oli huono olo testissä toinen viiva oli haalea ja toinen tumman punainen soitin terveys keskukseen sairaanhoitajalle ja kysyin että luetaanko tämä tulos positiiviseksi hän sanoi että voi olla että olen raskaana mutta pyyti vielä varmistaa ens viikolla uudestaan ja jos testi tulos näyttää samalta pyyti soittaa neuvolaan että varmistetaan siellä vielä paremmin

    • Anonyymi

      Haalea viiva, joka ei parissa päivässä vahvistu, enteilee hyvin vahvasti keskenmenoa tai sitten ollut kemiallinen raskaus. Surullista, mutta näin se usein on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe