Moi! Olen hankkimassa ehkä villakoiraa joten haluaisin aloittaa keskustelua villiksistä:-)
Kun olen nyt lueskellut villakoirista niin tuntuu että terveys ei taida olla parhaasta päästä.. Vai onko tieto jo vanhaa että onko villakoiralla nykyään ihan hyvä tuo terveyskin..?:)
Kiintyykö villakoira eniten yhteen ihmiseen vai meneekö pusuttelemaan jokaisen vastaan tulian?;D Entä mitä harrastatte villakoirienne kanssa? Ja millaisia on luonteeltaan..?:) Niin ja kumpaa suosittelette urosta vai narttua? Olisi kiva jos saatais kunnon keskustelu!:-)
Villakoirat
4
178
Vastaukset
- pysy siellä
Nyt löyty sulle ihan oikea foorumi villka koira keskusteluun
http://villakoiraforum.forumup.com/ - Syrjääntynyt..
MIKÄ ON ONGELMA KUN EI SAA ALOTTAA KESKUSTELUA KUN HETI PITÄÄ TULLA MOITTIMAAN? tänne palstalle ei kirjota enää kukaan!:\
- laps pien
No mene ainakin seurakoira-palstalle, siellä on villis-ihmisii.
Tää on pulina palsta, ei koira palsta.
- Nimimerkitön 47
Älä välitä näistä joistakin tyypeistä täällä, munkin keskustelussa väitettiin huijariksi... :| Anyway, tutullani on villisnarttu, joka ainakin on leimautunut eniten siihen yhteen ihmiseensä. Vieraista ei välitä, verrattuna esim niitten parsoniin, joka aina rakastaa kaikkia :D tällä villiksellä on nyt pennut, kuulemma tosi hyvin hoitanu, ja salli vieraiden hyvin mennä pentujen luo :) muuten ton kanssa harrastetaan agia ja tokossa on kans hirmu hyvä :) näyttelyt tottakai on niille tärkeitä, villakoiran (Ellen) omistaja just voitti Junior Handlerin Keski-Suomen piirinmestaruuden :)) ei kyllä omalla koiralla mut silti.Ellen osaa myös esim vetää sukan pois jalasta käskystä yms., eli tosi hyvin koulutettavissa :)
Toivottavasti auttoi! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633