Moi! Olen hankkimassa ehkä villakoiraa joten haluaisin aloittaa keskustelua villiksistä:-)
Kun olen nyt lueskellut villakoirista niin tuntuu että terveys ei taida olla parhaasta päästä.. Vai onko tieto jo vanhaa että onko villakoiralla nykyään ihan hyvä tuo terveyskin..?:)
Kiintyykö villakoira eniten yhteen ihmiseen vai meneekö pusuttelemaan jokaisen vastaan tulian?;D Entä mitä harrastatte villakoirienne kanssa? Ja millaisia on luonteeltaan..?:) Niin ja kumpaa suosittelette urosta vai narttua? Olisi kiva jos saatais kunnon keskustelu!:-)
Villakoirat
4
188
Vastaukset
- pysy siellä
Nyt löyty sulle ihan oikea foorumi villka koira keskusteluun
http://villakoiraforum.forumup.com/ - Syrjääntynyt..
MIKÄ ON ONGELMA KUN EI SAA ALOTTAA KESKUSTELUA KUN HETI PITÄÄ TULLA MOITTIMAAN? tänne palstalle ei kirjota enää kukaan!:\
- laps pien
No mene ainakin seurakoira-palstalle, siellä on villis-ihmisii.
Tää on pulina palsta, ei koira palsta.
- Nimimerkitön 47
Älä välitä näistä joistakin tyypeistä täällä, munkin keskustelussa väitettiin huijariksi... :| Anyway, tutullani on villisnarttu, joka ainakin on leimautunut eniten siihen yhteen ihmiseensä. Vieraista ei välitä, verrattuna esim niitten parsoniin, joka aina rakastaa kaikkia :D tällä villiksellä on nyt pennut, kuulemma tosi hyvin hoitanu, ja salli vieraiden hyvin mennä pentujen luo :) muuten ton kanssa harrastetaan agia ja tokossa on kans hirmu hyvä :) näyttelyt tottakai on niille tärkeitä, villakoiran (Ellen) omistaja just voitti Junior Handlerin Keski-Suomen piirinmestaruuden :)) ei kyllä omalla koiralla mut silti.Ellen osaa myös esim vetää sukan pois jalasta käskystä yms., eli tosi hyvin koulutettavissa :)
Toivottavasti auttoi! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842