Räätäli Khao Lakissa

-l-

Ajattelin laittaa tänne oman kokemuksen hyvästä räätälistä Khao Lakissa. Merino Tailor oli todella hyvä! (Sijaitsee lähellä khao lak resortia) Siellä ei tyrkytetty mitään vaan sait itse miettiä rauhassa mitä haluaisit teettää ja kysellä paljon. Vaatteita sovitettiin ainakin kolme kertaa ennenkuin räätäli antoi vaatteet mukaan, näin varmistettiin että kaikki oli hyvin. Hinta oli vähän kalliimpi kuin halppisräätäleillä mutta laatu aivan älyttömän hyvä!!

12

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tärkein

Niin ja se tärkein, eli hinta ? Itse teetin puvun 4 paitaa Raymond Tailorilla 4 sovitusta. 1500 THB

• Eipidäpaikkaansa

Puku neljä paitaa 1500 THB= n. 34€..... nyt ei kuule ole kovinkaan uskottava tarina.
      Ellei puhuta vuodesta 1967 tai jotain sitä luokkaa.....

• se tärkein

Hyvä korjaus piti kirjoittaa puku 2000 THB ja 4 paitaa 1500 THB. 3500THB. Totta tapahtui 2010 jolloin 1 € oli 52 THB

• Pukujapukuja

Noilla hinnoilla saa puvun, jos ei halua hyvästä materiaalista. Materiaaleissa on nimittäin eroa... parhaasta materiaalista tehty puku maksaa n. 500€ ja materiaalin laadun laskiessa myös hinta laskee. Seppälän valmispuku-laatuinen maksaa keskimäärin enemmän kuin mainitsemasi hinta nykyään. Halvemmalla sieltä silti saa kuin Suomesta, ja ovat sentään mittojen mukaan tehtyjä.

Itse päätin teettää juuri tuosta parhaasta materiaalista tehdyn puvun. Tuttu vaatturi kertoi vastaavan maksavan Suomessa vähintään tuplat. Pku kestänee loppuiän...

• oletko kade ?

Tyttäreni ystävätär on muotisuunnittelija ja hän sanoi pukuni ja paitojeni materiaalia sekä ompelua erinomaiseksi. Uskon häntä. Niin unohdin mainita Raymonds Tailor on Pattayalla, joka on edullisempi kuin muu thaimaa.

• 45-3
        oletko kade ? kirjoitti:

Tyttäreni ystävätär on muotisuunnittelija ja hän sanoi pukuni ja paitojeni materiaalia sekä ompelua erinomaiseksi. Uskon häntä. Niin unohdin mainita Raymonds Tailor on Pattayalla, joka on edullisempi kuin muu thaimaa.

Niin, muotisuunnittelijoita on monenlaisia....
        Vaimoni on itse ompelija ja sanoi että paskaa myyvät thaimaassa tyhmille turisteille.

• kulukuri

Monty tailor myös erittäin hyvä,itse teettänyt täällä kaksi pukua ja kolme pleiseriä.Hyvä palvelu ,voit itse esittää toivomuksia valmiisiin kuvastomalleihin ja kaikki onnistuu. Hintataso hieman korkeampi kuin "halpahalleissa" mutta se pitää täälläkin paikkansa ettei halvalla hyvää saa.
      Suosittelen.

• Edi 54

Voin yhtyä täysin mielipiteeseesi. Varmaan saat rahoillesi vastinetta, ystävällistä palvelua ja ennenkaikkea kankaan laatu on ensiluokkaista ja puku istuu useamman sovituksen jälkeen kuin nakutettu. Olen erittäin tyytyväinen ja suosittelen käymään liikkeessä. Itse aion tulevan lomani aikana käydä teettämässä heillä jälleen puvun ja muutaman paidan. Mikä parasta voin tilata nekin jo etukäteen jos haluan. Omat mittani kun ovat pysyneet entisellään.

• Edi 54

Yllä oleva kommenttini on siis Merino Tailorista Khao Lakissa, ja siellä herra Aaman on aivan loistava asiakaspalvelija.

• Edi 54 kirjoitti:

Yllä oleva kommenttini on siis Merino Tailorista Khao Lakissa, ja siellä herra Aaman on aivan loistava asiakaspalvelija.

Paljon kiitoksia! Olen lähdössä Khao Lakiin parin viikon päästä ja haaveena on teettää jotakin "kokeeksi". Ikinä en ole Thaimaassa ennen käynyt. Vähän jännittää...

• kyselijä

Oliko Marriott Khao Lak resort

• Khao Lak Laguna Resort. Ja itse asiassa jo reilun viikon päästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1463
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1274
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1271
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1144
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1009
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1002
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      272
      913
    Aihe