Onko Norton 2012 turvallista asentaa nyt 2 vuoden julkaisemisen jälkeen?
Norton 2012 turvallista asentaa vuonna 2014?
5
124
Vastaukset
Periaatteessa on. Itse tekisin niin että lataisin Nortonin uusimman version heidän sivuiltaan ja aktivoisin sen vanhan version koodilla ( Onnistuu).
- 1920
Jos asennat vuoden 2012 version, tulee Nortoniin Symantecin sivuilta 2,5 vuoden kaikki päivitykset virustorjuntakantaan ja muitakin päivityksiä. Lataamisessa ja asennuksessa mene oma aikansa. Tietosuojan saa näin täysin ajan tasalle.
Symantec antaa maksutta päivittää ohjelmiston uusimpaan. Käyttöpäivät pysyvät samana kuin ennen päivitystä. Uusimmassa ohjelmistossa voi olla joitakin ominaisuuksia lisää. Voi olla kevyempi tai raskaampi prosessorille. Käyttöliittymä voi olla muuttunut ulkoisesti jne. Yleensä vanhempikin ohjelmisto ajan tasalla olevalla virustietokannalla on yhtä turvallinen kuin uudempi ohjelmisto. Lataamalla heti alkuun 2014 version ei ole niin paljon virustietokannassa päivitettävää.
Itse ostin huutonetistä edullisesti NIS:n, joka on kolmeksi vuodeksi kolmelle koneelle. Kaikki kolme lisenssiä ovat olleet käytössä kolmessa eri koneessa jo yli vuoden. Vanhimpaan koneeseen en muistaakseni ole tehnyt päivitystä vuoden 2014 versioon. Pitäisi ehkä päivittää jossakin välissä.- huutone edulliset
Huutonetistä ostettaessa täytyy olla tarkkana keneltä ostaa.
Olen ostanut kahdesti. Ensimmäisellä kerralla tilaus aktivoitui, mutta myohemmin ei suostunut tarkistamaan tilauksen tilaa serveriltä, eli uudellenasennus ja aktivointi ei todennäköisesti olisi onnistunut. Toimi kyllä loppuun asti. Toisella ostokerralla ei aktivoitunut ollenkaan.
Nyt kun katsoin tarjontaa, myyjinä näkyy olevan liikkeitä, jotka varmasti on ok. - 1920
huutone edulliset kirjoitti:
Huutonetistä ostettaessa täytyy olla tarkkana keneltä ostaa.
Olen ostanut kahdesti. Ensimmäisellä kerralla tilaus aktivoitui, mutta myohemmin ei suostunut tarkistamaan tilauksen tilaa serveriltä, eli uudellenasennus ja aktivointi ei todennäköisesti olisi onnistunut. Toimi kyllä loppuun asti. Toisella ostokerralla ei aktivoitunut ollenkaan.
Nyt kun katsoin tarjontaa, myyjinä näkyy olevan liikkeitä, jotka varmasti on ok.Tuo huutonetistä ostaminen on tosiaan tarkkaa puuhaa. Olen kaksi kertaa ostanut Nortonin sieltä. Kumpikin toimi annetulla koodilla niin kuin piti. Kummankin myyjällä oli 100 % positiivisia palautteita ja myyneet ko. tuotetta useamman kappaleen. Tiedä sitten, mistä koodit olivat peräisin. Levykettä ei tullut mukana.
Kannattaa tosiaan päivittää sillä päivitykset korjaa bugeja, parantaa käyttöliittymää ja suojausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757