Norton 2012 turvallista asentaa vuonna 2014?

wsdfegrhthujkilo

Onko Norton 2012 turvallista asentaa nyt 2 vuoden julkaisemisen jälkeen?

5

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa on. Itse tekisin niin että lataisin Nortonin uusimman version heidän sivuiltaan ja aktivoisin sen vanhan version koodilla ( Onnistuu).

• 1920

Jos asennat vuoden 2012 version, tulee Nortoniin Symantecin sivuilta 2,5 vuoden kaikki päivitykset virustorjuntakantaan ja muitakin päivityksiä. Lataamisessa ja asennuksessa mene oma aikansa. Tietosuojan saa näin täysin ajan tasalle.

Symantec antaa maksutta päivittää ohjelmiston uusimpaan. Käyttöpäivät pysyvät samana kuin ennen päivitystä. Uusimmassa ohjelmistossa voi olla joitakin ominaisuuksia lisää. Voi olla kevyempi tai raskaampi prosessorille. Käyttöliittymä voi olla muuttunut ulkoisesti jne. Yleensä vanhempikin ohjelmisto ajan tasalla olevalla virustietokannalla on yhtä turvallinen kuin uudempi ohjelmisto. Lataamalla heti alkuun 2014 version ei ole niin paljon virustietokannassa päivitettävää.

Itse ostin huutonetistä edullisesti NIS:n, joka on kolmeksi vuodeksi kolmelle koneelle. Kaikki kolme lisenssiä ovat olleet käytössä kolmessa eri koneessa jo yli vuoden. Vanhimpaan koneeseen en muistaakseni ole tehnyt päivitystä vuoden 2014 versioon. Pitäisi ehkä päivittää jossakin välissä.

• huutone edulliset

Huutonetistä ostettaessa täytyy olla tarkkana keneltä ostaa.

Olen ostanut kahdesti. Ensimmäisellä kerralla tilaus aktivoitui, mutta myohemmin ei suostunut tarkistamaan tilauksen tilaa serveriltä, eli uudellenasennus ja aktivointi ei todennäköisesti olisi onnistunut. Toimi kyllä loppuun asti. Toisella ostokerralla ei aktivoitunut ollenkaan.

Nyt kun katsoin tarjontaa, myyjinä näkyy olevan liikkeitä, jotka varmasti on ok.

• 1920
        huutone edulliset kirjoitti:

Huutonetistä ostettaessa täytyy olla tarkkana keneltä ostaa.

Olen ostanut kahdesti. Ensimmäisellä kerralla tilaus aktivoitui, mutta myohemmin ei suostunut tarkistamaan tilauksen tilaa serveriltä, eli uudellenasennus ja aktivointi ei todennäköisesti olisi onnistunut. Toimi kyllä loppuun asti. Toisella ostokerralla ei aktivoitunut ollenkaan.

Nyt kun katsoin tarjontaa, myyjinä näkyy olevan liikkeitä, jotka varmasti on ok.

Tuo huutonetistä ostaminen on tosiaan tarkkaa puuhaa. Olen kaksi kertaa ostanut Nortonin sieltä. Kumpikin toimi annetulla koodilla niin kuin piti. Kummankin myyjällä oli 100 % positiivisia palautteita ja myyneet ko. tuotetta useamman kappaleen. Tiedä sitten, mistä koodit olivat peräisin. Levykettä ei tullut mukana.

• Kannattaa tosiaan päivittää sillä päivitykset korjaa bugeja, parantaa käyttöliittymää ja suojausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      156
      6329
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1763
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1434
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1044
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      931
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      888
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      867
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      865
    Aihe