En pääse naimiisin

ruma mieheksi.

Koska olen liian ruma ja kukaan nainen ei koskaan halua tutustua minuun. Toisaalta puolet pareista eroaakin jo aika äkkiä joten naimisiin meno on ihan turhaa kun luotetttava mies ei kelpaa naisille. Miksi juopottelevat pettäjät ja narsistit jotka hakkaa vaimoaan pääsee naimisin ja tälläinen mukava hyvä mies ei pääse. Ulkonäköni ei olekummoinen ja olen aivan liian lyhyt (166) joten elämäni joudun viettämään yksin.

6

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruma naine

      Sanos muuta. Minäkään en ole päässyt naimisiin 15v.avoliittovuoden jälkeen. Koska olen ruma ja kunnollinen nainen. Pitäisi vaihtaa miestä ehkä sitten...

    • 18+16

      Jos ulkonäkö ei ole kummoinen ja sitä pitää syypäänä, niin sille on helppo tehdä muutos!

      Vaatetyylin päivitys, parturikäynti, hygienituotteet, suuhygienistikäynti jne. -tuossa helpoimmat. Jos se ei riitä sitten, "ongelmakohdista" riippuen päälle vielä silmälasien päivitys /laser-leikkaus, hampaiden valkaisu tai uusi urheiluharrastus.

      Toisekseen tarvitset itsetunnon päivitystä. Sanot olevasi hyvä ja mukava mies. Kyllä sellaiselle miehelle on kysyntää! Se on häviävän pieni osa naisia, joita viehättää väkivaltaiset/narsistit ym. miehet. En tiedä ikääsi, joten vaikea sanoa missä tällaisia normaaleja naisia voisi tavata, esim. työt, harrastukset, netti.

      Ihan ensimmäiseksi kannattaa kuitenkin miettiä, millaisista naisista viehätyt. Ja miksi? Oletko liian nirso tai tavoittelet "malleja"? Jos viehätyt vain feikkinaisista (kaikki mahdolliset lisäkkeet naamassa jne), niin sitten uskon, että nämä naiset eivät kiinnostu sinusta vaan niistä "pahoista pojista". Etsitkö mukavaa naista? Naapurintyttöä tai sitä vähän ujoa, "tavallisen" näköistä?

    • löopå

      18 16
      lista oli hyvä. Jos katselee ympärillä liikkuvia tuuttuja tai tuntemattomia pareja, niin huomaa ettei se koosta tai kauneudesta ole kiinni, "pääseekö" naimisiin.

      Et kerro mitä harrastat, mutta yksi ehdottoman hyvä konsti päästä tekemisiin naisten kanssa on tanssitaito. Iästä riippuen tanssikursseille ja siitä tansseihin. Tanssipaikat ovat täynnä eri ikäisiä naisia.

    • 18+16

      Palasin katsomaan, josko aloittaja olisi käynyt kommentoimassa, mutta ei. Jäi mieleen tämä ketju nimittäin ja kuulisin mielelläni lisää, miksi aloittaja pitää itseään rumana ja kokee, että naiset valitsevat vain vaimonhakkaajia ym.

      Edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, ettei se ole kauneudesta kiinni, saako kumppanin. "Kauneus on katsojan silmissä" pitää kyllä paikkansa. Jo pelkästään tyttöporukalla ulkona ollessa tämän huomaa, vaikka olemme läheisiä ystäviä, miesmaku on aivan eri: hyvin harvoin olemme kaikki sitä mieltä, että joku mies on komea/kiinnostavan näköinen. Sama pätee myös meihin naisiin: minun mielestäni ystäväni ovat nättejä, kauniita ja hauskoja, mutta aika moni heistä on sinkkuna. Mielestäni siis nätti/kaunis suomalainen nainen on normaalipainoinen, itsestään huolehtiva (siis puhdas, vaatteet&meikki&hiukset, missä luonnollinen kauneus pääsee esiin, ei siis todellakaan mikään "viidakon tähde" hirvitys), hymyilevä ja aito. Varmasti on hirveä määrä miehiä, joiden mielestä olen ihan väärässä - mutta enpä tällaista miestä haluaisi lähelläkään ystäviäni.

      Itse olen juuri ja juuri 160 cm, ja sen voin kyllä myöntää, että kriteerinä on ollut, että miehen täytyy olla minua pidempi, joten sinänsä ymmärrän, että aloittaja on voinut kokea pituutensa takia jotain "karsintaa". Kuulemma suomalaismiesten keskipituus on noin 181 cm ja naisten 167,5 cm. Eli siltikin suurin osa naisista on lyhyempiä kuin aloittaja ;)

      • 18+16

        Varmasti on hirveä määrä miehiä, joiden mielestä olen ihan väärässä - mutta enpä tällaista miestä haluaisi lähelläkään ystäviäni.
        > tällä siis tarkoitin miehiä, joiden mielestä nämä leikatut/pumpatut/feikkiosaiset/pakkeliset hienohelma peukalokeskelläkämmentä "prinsessat" ovat kauniita


      • envoiauttaa
        18+16 kirjoitti:

        Varmasti on hirveä määrä miehiä, joiden mielestä olen ihan väärässä - mutta enpä tällaista miestä haluaisi lähelläkään ystäviäni.
        > tällä siis tarkoitin miehiä, joiden mielestä nämä leikatut/pumpatut/feikkiosaiset/pakkeliset hienohelma peukalokeskelläkämmentä "prinsessat" ovat kauniita

        Yymm-my. Näin se on. Jos olet ruma ja lyhyt, eivät naiset sinusta kiinnostu.
        Et kai ajatellut, että naisten pitäisi nyt jotenkin katua, hävetä ja ottaa opikseen ja rientää heti luoksesi.
        Miksi esim. minun pitäisi kiinnostua sinusta? Sinussa ei kuvauksesi perusteella ole mitään kiinnostavaa.
        Ja tuo ääripää yleistys on myös hölmöä: miesystäväni ei ole juopottelevaa, narsistista, naistaan hakkaavaa tyyppiä.
        En tiedä millaista vastausta olisit halunnut.
        Sori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe