Kuka?

Minä meikäläinen

Kukahan se on? Kenen kanssa minulla on täällä samantyylinen huumorintaju, kyky lukea rivien välistä ja jolla kaikki muumit ovat "ei niin normaalisti" laaksossa. Ois kyllä mukava tutustua ihan livenäkin.

65

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljastuu...

      laita sen tekemä viesti ni katotaan :)

      • Minä meikäläinen

        Niitä on niin monta. Voihan täällä olla useampikin samalla aaltopituudella pyörivä.


      • paljastuu...
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Niitä on niin monta. Voihan täällä olla useampikin samalla aaltopituudella pyörivä.

        no laita yks...tietenkin


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Niitä on niin monta. Voihan täällä olla useampikin samalla aaltopituudella pyörivä.

        En mä spämmäämäänkäänhän rupeaisi, vaikka voisi.


      • MInä meikäläinen
        paljastuu... kirjoitti:

        no laita yks...tietenkin

        Valinta olisi liian vaikea.


      • tsemit
        MInä meikäläinen kirjoitti:

        Valinta olisi liian vaikea.

        No vastaa tuolla nikillä sellaiseen viestiin, niin ehkä hän bongaa sut?


      • paljastuu.....
        MInä meikäläinen kirjoitti:

        Valinta olisi liian vaikea.

        tyhymää tuommonen! et oo sit oikeesti kiinnostunu siitä :))


    • Tuskin täällä

      kenelläkään on kaikki lepakot tapulissa, mutta nekin voi olla sillai hyvällä tavalla hukassa ;D.

      • fläpfläp

        lepakoi täällä kyllä on...tapulista en oo varma.


    • Hameli

      Ei taida moneltakaan löytyä kuin muumioitunut(hehheh) piisamirotta kylpyammeen alta

    • ei missään nimessä

      Huumorintaju? Herranen aika, uskaltaako joku käyttää sitä täällä?
      Eikös tämä ole Ikävä-palsta...IKÄVÄ eli TYLY a.k.a. TYMPEÄ
      Äkkiä niittämään huumorinkukka laaksosta ja muumit tilalle.

      • Minä meikäläinen

      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Tänne kun kerran tulee, niin you can never leave. Tää on Hotel California.

        http://www.youtube.com/watch?v=h0G1Ucw5HDg

        Hyväksyttävä tilanne ja "siitä" vain on opittava nauttimaan kohtuudella. :)


      • such a lovely place
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Hyväksyttävä tilanne ja "siitä" vain on opittava nauttimaan kohtuudella. :)

        oletko muutes tietoinen mistä laulussa lauletaan? Minä tiedän.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Hyväksyttävä tilanne ja "siitä" vain on opittava nauttimaan kohtuudella. :)

        Jaa, se kaikki olikin harhaa. Ei löytynyt mätshiä. Yhyy. Nyt itkettää. :( Missä sinä olet?


      • tai "tavannut":D
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Hyväksyttävä tilanne ja "siitä" vain on opittava nauttimaan kohtuudella. :)

        Ootko kenties tehnyt hänelle "jotain ehdotuksia" täällä;)


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Jaa, se kaikki olikin harhaa. Ei löytynyt mätshiä. Yhyy. Nyt itkettää. :( Missä sinä olet?

        Mutta jos nyt vakavasti ottais asian, niin itseasiassa olen täällä kyllä monesti itkenyt hänen peräänsä, vaikka mies olenkin. Ei ole enää tarvetta, mutta hienostunut kaipuu on jäljellä.


      • Minä meikäläinen
        tai "tavannut":D kirjoitti:

        Ootko kenties tehnyt hänelle "jotain ehdotuksia" täällä;)

        Kaikki kortit on pelattu. :) Trust me.


      • kahdesti ........
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Kaikki kortit on pelattu. :) Trust me.

        Tunnustaisko;)


      • MInä meikäläinen
        such a lovely place kirjoitti:

        oletko muutes tietoinen mistä laulussa lauletaan? Minä tiedän.

        Olen käynyt siellä ja tullut ihan omin voimin takaisin.


      • Minä meikäläinen
        MInä meikäläinen kirjoitti:

        Olen käynyt siellä ja tullut ihan omin voimin takaisin.

        Tai riippuu mihin uskoo.


      • Minä meikäläinen
        kahdesti ........ kirjoitti:

        Tunnustaisko;)

        Go ahead, make my day.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Go ahead, make my day.

        Ei tässä mitään maalivahteja kuiteskaan olla, vaikka oikeasti olenkin.


      • vai menikö ohi
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Ei tässä mitään maalivahteja kuiteskaan olla, vaikka oikeasti olenkin.

        Ja kansa kiinnostuneena seuraa, tuleeko maali..?


      • MInä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Tai riippuu mihin uskoo.

        Rakkaus voi olla huumetta.


      • mielenkiintoista
        vai menikö ohi kirjoitti:

        Ja kansa kiinnostuneena seuraa, tuleeko maali..?

        Ja miksiköhän se match täällä vierailee?


      • Minä meikäläinen
        mielenkiintoista kirjoitti:

        Ja miksiköhän se match täällä vierailee?

        Ois mulla teorioita, mutta en mä niitä rupea selvittämään täällä. Käyn täällä pääsääntöisesti vertaistuen ja itseni kiduttamisen vuoksi, mutta myös pitää sitä myös välillä ruokkia mielikuvitustakin, vaikka monen mielestä se ei ole ihan tervettä touhua, ja usein tämä on myös hauskaakin.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Ois mulla teorioita, mutta en mä niitä rupea selvittämään täällä. Käyn täällä pääsääntöisesti vertaistuen ja itseni kiduttamisen vuoksi, mutta myös pitää sitä myös välillä ruokkia mielikuvitustakin, vaikka monen mielestä se ei ole ihan tervettä touhua, ja usein tämä on myös hauskaakin.

        Eikä tämä ole mikään viime kesän ihastus, vaan monen vuoden sairaus.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Eikä tämä ole mikään viime kesän ihastus, vaan monen vuoden sairaus.

        Jännä ajatus, että vaikka olen erakko luonteeltani, niin kuitenkin olisin kauhuissani, jos olisin ainoa ihminen maapallolla. Sehän kertoo vain siitä ,että pidän muita ihmisiä itsestäänselvyytenä, enkä osaa pitää heitä arvossaan.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Jännä ajatus, että vaikka olen erakko luonteeltani, niin kuitenkin olisin kauhuissani, jos olisin ainoa ihminen maapallolla. Sehän kertoo vain siitä ,että pidän muita ihmisiä itsestäänselvyytenä, enkä osaa pitää heitä arvossaan.

        Empä ymmärtänytkään, vaan arvottomuuden taakse kätkeytyi yksinäisyys. Siksi tein väärän tulkinan omasta yksinäisyydestä/arvottomuudestani. Ja siksi en ole koskaan tuntenut yksinäisyyttä, koska aina kun olen kokenut itse arvottomaksi, olen myös ollut yksinäinen. Arvottomuuteni ja yksinäisyyteni ovat lapsuudestani asti kävelleetä käsi kädessä. Nyt asia on selvä. Piste.


    • kukakumma?

      Tiäks miettiny ihan samaa, kun on välillä kolahtanu hyvin yhteen..

    • Kuka lieneekään

      Etsi hänet käsiisi tuolta palstojen ulkopuolelta ;)

      • Sieltä löytyy

        Ihan helppoa, sanonko minne kävelet?


    • q3ewedfd

      "olisi mukava tutustua livenäkin"

      Ja sitten et uskalla kirjottaa jotain hänen kirjottamaansa lausetta, tai vastata mihinkään kysymyksii mitä siitä henkilöstä sulle esitetään, V1ttu miten olet ärsyttävä

      • Provoja?

        Helvetin hyvä pointti


      • Minä meikäläinen

        Ei mun tarvi enää. Kaikkeni olen antanut. Seuraavaksi varmaan saisin lähestymiskiellon, mutta toisaalta, pisti miettimään, että miksei. :) Itselleni en mitään voi. Ihanat on muistot. Eteenpäin mennään, mutta täällä on nyt kiva käydä kaihoisasti muistelemassa menneitä.


    • Lue toi

      Wntä hos plette ho rutustuneet url? Rhkä laivattusi ;) Byt oskee bainoharhaisuus

      • Minä meikäläinen

        Joo, ollaan irl tutustuttu. Voipihan se ollakin kaivattuni. Eikä kannata muumilaaksosta häätää muumeja pois.


      • MInä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Joo, ollaan irl tutustuttu. Voipihan se ollakin kaivattuni. Eikä kannata muumilaaksosta häätää muumeja pois.

        Vaikka ne eivät olisikaan ihan "normaaleja".


    • varppiin

      Sano ett pakastan sua?

      • Minä meikäläinen

        Paljon olen pakastanut, kuitenkin pakastin ammottaa tyhjyyttä.


    • Eipä näistä

      sen enempää muumit kuin muutkaan ota selvää. Pelikortit taitaa olla silti vielä pakassa kun niin kirjoiotuttaa...

      • Minä meikäläinen

        Mulla onkin jo ihan omat kortit millä pelata. Siinähän se vika taitaakin nykyään olla.


    • mä.0
    • kukahan hän lienee

      En omaa kyseisiä kykyjä. Mutta kiva tietää, etten ole ainut "palsta-kiinnostunut ":D

      • MInä meikäläinen

        Onhan täällä kiinnostavia persoonia liikkeellä aika säännöllisesti. Montako niitä on todellisuudessa, niin jää arvailujen varaan, sekä siitä mikä sattuu olemaan "päivän kunto".


      • joo-o
        MInä meikäläinen kirjoitti:

        Onhan täällä kiinnostavia persoonia liikkeellä aika säännöllisesti. Montako niitä on todellisuudessa, niin jää arvailujen varaan, sekä siitä mikä sattuu olemaan "päivän kunto".

        "päivän kunto"

        :D


      • voi hullua
        MInä meikäläinen kirjoitti:

        Onhan täällä kiinnostavia persoonia liikkeellä aika säännöllisesti. Montako niitä on todellisuudessa, niin jää arvailujen varaan, sekä siitä mikä sattuu olemaan "päivän kunto".

        vai päivä kunto :D)) apua !!


      • Minä meikäläinen
        joo-o kirjoitti:

        "päivän kunto"

        :D

        Päiviä on monia, mutta yksikään niistä ei ole minulle oikea.


    • MInä meikäläinen

      Vois semmosen ikävä-miitinkin pitää, niin näkisi vähän kulissien taakse. Tosin kuka uskaltaisi tulla? Minä ainakin tulisin.

      • Minä meikäläinen

        Ikävöi yksinäsi, kurja. :((


    • Vamaan minä ;)

      Kato kun mulla muumit meinaa karkailla laaksosta, ja penaalin kynistäkin suurimmasta osasta terät poikki ;).
      Inkaritkin jo luopuneet toivosta pysyä mun paatissa, ja ne ei edes tule mun kanoottiin. Mutta näillä mun on pärjättävä, meni miten meni, mutta on mulla hauskaakin, yleensä aina ;o).

      • MInä meikäläinen

        Itse olen ainakin kiitollinen, että "kaikki ei ole ihan kunnossa"; elämä on paljon värikkäämpää, eikä koskaan ole tylsää. :(


      • Minä meikäläinen
        MInä meikäläinen kirjoitti:

        Itse olen ainakin kiitollinen, että "kaikki ei ole ihan kunnossa"; elämä on paljon värikkäämpää, eikä koskaan ole tylsää. :(

        Mutta kaksin se olisikin, sitten...niin mitähän se olisikaan. ??? Oli se ainakin silloin hetken hauskaa. Hauskemmasta en tiedä. Vähän aikaa mulla oli "mun paras leikkikaveri ikinä". Eipä ole tullut vastaan semmosta, jonka kanssa olisi yhtä/enemmän mukavaa leikkiä.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Mutta kaksin se olisikin, sitten...niin mitähän se olisikaan. ??? Oli se ainakin silloin hetken hauskaa. Hauskemmasta en tiedä. Vähän aikaa mulla oli "mun paras leikkikaveri ikinä". Eipä ole tullut vastaan semmosta, jonka kanssa olisi yhtä/enemmän mukavaa leikkiä.

        Kyllähän tuosta suru tuli puseroon.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Kyllähän tuosta suru tuli puseroon.

        Asia taitaa olla, niin että hän on löytänyt vielä paremman leikkikaverin. En tiedä, vaikka olen yrittänyt ottaa yhteyttä, tuloksetta. Itsehän minä sen rakkaudennarkomaanina pilasin. Onhan tämä ihan mukavaa korviketta tämä palsta.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Asia taitaa olla, niin että hän on löytänyt vielä paremman leikkikaverin. En tiedä, vaikka olen yrittänyt ottaa yhteyttä, tuloksetta. Itsehän minä sen rakkaudennarkomaanina pilasin. Onhan tämä ihan mukavaa korviketta tämä palsta.

        Mutta luu täällä kans jää kouraan, loppujen lopuksi.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Mutta luu täällä kans jää kouraan, loppujen lopuksi.

        Heräsi ajatus suihkussa, että ei me tosiaan taideta painita hänen kanssaa samassa sarjassa. Pakko se on vain myönnettävä. Siis minä hieman alemmassa sarjassa ja olen yrittänyt kurotella tähtiin. No joo, lähemmäksi ovat tulleet tähdet, mutta hänpä onkin jo toisessa ulottuvuudessa.


      • MInä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Heräsi ajatus suihkussa, että ei me tosiaan taideta painita hänen kanssaa samassa sarjassa. Pakko se on vain myönnettävä. Siis minä hieman alemmassa sarjassa ja olen yrittänyt kurotella tähtiin. No joo, lähemmäksi ovat tulleet tähdet, mutta hänpä onkin jo toisessa ulottuvuudessa.

        Kaiken ongelman alkuhan on, että en ole tullut nähdyksi, enkä kuulluksi lapsuudessani. Mitenhän sen saisi oikaistua?


      • Minä meikäläinen
        MInä meikäläinen kirjoitti:

        Kaiken ongelman alkuhan on, että en ole tullut nähdyksi, enkä kuulluksi lapsuudessani. Mitenhän sen saisi oikaistua?

        Siksi nautin itseni kiduttamisesta henkisesti, koska muuta mulla ei ole.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Siksi nautin itseni kiduttamisesta henkisesti, koska muuta mulla ei ole.

        Nyt riittää. Tämä ketju olkoot tässä osaltani.


      • Minä meikäläinen
        Minä meikäläinen kirjoitti:

        Nyt riittää. Tämä ketju olkoot tässä osaltani.

        Laitetaan nyt vielä tämä. Siis tuossa makustelin sitä "arvottomuuden" tunnettani, niin ensimmäistä kertaa huomasin, että olen tulkinnut sen väärin pienestä pitäen. Sehän onkin vain yksinäisyys ja peittänyt yksinäisyyttäni mielikuvituksella, mikä minulle on perhetaustani johtuen kehittynyt melko vilkkaaksi. Korvaan yksinäisyyteni siis mielikuvituksilla, joista saan sitten poistettua yksinäisyyden tunteen. Haluanko enää tehdä niin kun kerran ymmärrän nyt tämän asian. Mielenkiintoista. Tästä pitää osata nauttia; yksinäisyydestä. Kaikki alkaa olemaan nyt päivän selvää. Ymmärrän nyt "täysin" itseni. Kiva juttu.


    • minähän se

      Hihih.

      • Minä meikäläinen

        Sinä tosiaan taidat olla se. Pakko se on uskottava.


    • tähtien sota

      Just niin. Naiset on venuksesta ja miehet on marsista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      330
      3081
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      109
      2288
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      196
      1620
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1407
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      941
    Aihe