Jag vet inte, är det den bästa at fråga din historia på svenska, finska eller engelska?
Jag ska försöka göra det på svenska.
1. Är det sant att Åland var ganska nära att knyta till Sverige 1920-talet?
2. Vad som hände och varför det inte blev verklighet?
3. Vad tycker du om att vara del av den Finska?
Tack för information.
Åland, historia
Historia_fråge
4
144
Vastaukset
- Ålandi on rasistinen
Haistakaa paskaanne senkin hurriloiset!
- TFI
Olisi kiva jos olisitte asiallisia. En ymmärrä mitä tuo auttaa? Miksi koet noin pyhää vihaa ahvenanmaalaisia kohtaan?
- ÅLandi on rasistinen
TFI kirjoitti:
Olisi kiva jos olisitte asiallisia. En ymmärrä mitä tuo auttaa? Miksi koet noin pyhää vihaa ahvenanmaalaisia kohtaan?
Rasistit eivät ansaitse parempaa kielenkäyttöä, näin se on nyt.
- hupiaseurata
ÅLandi on rasistinen kirjoitti:
Rasistit eivät ansaitse parempaa kielenkäyttöä, näin se on nyt.
Ålandivihaaja on vihdoin saanut ansaitsemaansa huolenpitoa tai sitten tietsikka jumittaa vai korvien v...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879