Kun poliisi ei toimi siten kuin pitäisi niin siitä aiheutuu lisäkustannuksia.
Nytkin moni virkamien oikeuskanslerinvirastossa ja poliisissa saa lisää töitä kun vastausta jäljempänä olevaan selvitykseen hankitaan.
Asia olisi hoitunut ilman turhia ja ylimääräisiä kommervenkkejä kun poliisi olisi heti asianmukaisesti kirjannut rikosilmoituksen ja lähettänyt pyydetyn tiedon rikosilmoituksen tekijälle, mutta kun ei niin ei - työllistetään!
"Oikeuskanslerille .......................... 17.4.2014
Olen 10.4.2014 tehnyt poliisille (Porin poliisilaitos) sähköisen rikosilmoituksen jonka olen lähettänyt myös oikeuskanslerinvirastoon koska rikosepäilyn kohteena ovat hovi- ja korkeimman oikeuden tuomarit.
Olen rikosilmoituksessa esittänyt seuraavan pyynnön:
"Pyydän ilmoittamaan minulle asian tutkintanumeron, tutkinnanjohtajan nimen, sekä arvion siitä koska kuulustelut asiassa suoritetaan."
En ole vielä tänään saanut tietoa siitä millä numerolla rikosepäily on kirjattu. Enkä muutakaan tietoa.
Käsitykseni mukaan, ja ottaen huomioon aiemmat laillisuusvalvontaratkaisut, rikosilmoitus pitää kirjata HETI.
Onko poliisin menettely ollut lain ja hyvän hallinnon mukaista kun minulle ei vielä 17.4.2014 mennessä ole ilmoitettu mikä on tekemäni rikosilmoituksen tutkintanumero? Ja kun mitään muutakaan ei ole rikosilmoitukseen liittyen ilmoitettu.
Pyydän, että oikeuskansleri hetimiten selvittää asian tutkintanumeron ja asille määrätyn tutkinnanjohtajan nimen ja ilmoittaa ne minulle.
"
Satakunnan rikospoliisin toiminta
just joo?
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673