Mustasukkaisuus pilasi sessiot

pano.pano

Pari kertaa on tullut törmättyä tilanteeseen, että parin nainen on ollut mustasukkainen avovaimostani. Ongelma tulee yleensä siitä että parin mies ns unohtaa oman puolisonsa esimerkiksi swinger- clubilla. Neuvonkin, että kannattaa muistaa oman kumppanin olemassaolo oli sitten clubilla tai privaatti kodissa. Harmittaa vietävästi kun koko illan panostus menee hukkaan sen johdosta ettei pariskunnalla ole sovittuina pelisääntöjä. Itselle ei mustasukkaisuutta ole esiin ponnahtanut sillä nautin siitä että avovaimoani pannaan, ja kunnolla. Yleensä itsekkin kolmantena mukana, mutta harvoin sivustaseuraajana. Onko muilla kokemuksia mustasukkaisista reagtioista ryhmäseksissä...

12

2957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari varsinais-suomi

      Kertomuksesi on kuin meidän suusta siis juuri samanlaisia mustasukkaisuus kohtauksia olemme kokeneet toisen parin puolelta sekä naisen ja miehen suunalta.

      Ulkomailla homma pelaa mutta täällä suomessa piirit ovat pienet ja kehnot.

      Kaksi vinkkiä parinvaihtoon ryhtyville.

      1. Älkää lähtekö hetkenhuumassa kokeilemaan vaan puhukaa aiheesta ensin keskenänne ja selvittäkään itselenne oletteko valmiita katsomaan kun kumppanisi touhuaa vieraan kanssa.

      2. mikään ei ole luotaantyöntävämpää kuin saapua sovittuun paikkaan kännissä toki voi jännitykseen yksi tai kaksi paukkua ottaa mutta ei känniä känni ja parinvaihto on todella huono yhtälö.

    • Onnneksi ei ole sattunut kuin kerran,tuollainen mustasukkaisuus kohtaus, onneksi sekin lievä :)
      Tämä tapahtui viiden parin kimpoissa.

      Olemme kuitenkin harrastelleet jo useamman vuoden, joten aika harvinaista tuo on ollut.

      Niinkuin tuossa edellisessä kommentissa viitattiin, niin ehdottoman tärkeää on että pariskunta keskustelee etukäteen asian selväksi, siis molempien täytyy haluta
      ryhmää/ parinvaihtoa.

      Sen verran vielä" varsinais-suomea" kompataan, että umpihumalassa siitä ei mitään tule !

    • pariSP

      Onhan se ymmärrrettävää jossain kohtaa jos sitä mustasukkaisuutta tulee vaikka asia olisi kuinka tiedossa.
      Esim. eli joku joukosta jää sivuun sillä kaikki ei ekakertaa ole niin mukana vaan ei tavallaan ole actiivisesti mukana koska asia on uutta ja jännittävää.
      Meistä se vaatii koko porukalta myös tämmöisessä tilanteessa kimppa ajattelua.
      Onhan se aika huono juttu jos jäätä sivuun ja muut touhuaa niin ehkä siinä vähän tulee myös mustasukkaisuutta kun ei oma puolisokaan haluu kimpata minua.
      Meistä on tositärkeää kimpassa että kaikki on haluttuja, elikkä myös ne halutut ottaa mukaan ne ekakerran arimmat niin ainakin me ollaan huomattu miten sitä löytyy niitä uusia ulottuvuuksia niistä arimmistakin ekakertalaisista.
      Eli kaikki myös huomioi toisiaan niin ei tätä mustasukkaisuutta tule puskan takaa.

      • pelkuri/rämäpää

        Hyvä kuulla, että ajattelette noin. Itse en ole klassisesti mustasukkainen eikä mulla ole sellaista suhdettakaan. Syyt kuvatun kaltaiseen pettymykseen löytyisivät kaukaa menneisyydestä. Ihan sama tunne, kun ei otettu mukaan johonkin peliin tms. Haluaisin kauheasti kokeilla vaikka mitä, mutta samalla pelkään että tuotan pettymyksen itselleni ja muille. Jotkut pystyvät vaan rennosti tekemään mitä vasn, mutta mulla on aina hirveästi tunnetta kaikessa intiimissä mitä teen.


    • Nii...in tunnetta pitää olla aina mukana seksissä, pitää vaan muistaa että ketään ei voi omistaa !

      SUURIN syy perhe tragediohin on mustasukkaisuus, tauti johon ei kait ole vielä löydetty parannuskeinoa......................

      • Pari varsinais-suomi

        Meillä on selvät pelisäännöt olleet alusta asti ja näin homma onkin toiminut oikein hyvin.

        - Kumpikaan ei käy salaa vieraissa kun vierasta saa ihan luvan kanssa kunhan molemmat on mukana.

        - Meille nämä kimppa jutut ovat pelkästään seksiä emme siis pidä näihin kimpassa mukana oleviin muulla tasolla mitään yhteyttä

        ps. kesä tekee kovin tuloaan kohta pääsee taas yyterin nakurannalle lähinnä yksinäisiä miehiä olemme sieltä löytäneet kimppaan mutta on sieltä muutama pariskuntakin innostunut kanssamme kimpoille :)


      • Pari varsinais-suomi kirjoitti:

        Meillä on selvät pelisäännöt olleet alusta asti ja näin homma onkin toiminut oikein hyvin.

        - Kumpikaan ei käy salaa vieraissa kun vierasta saa ihan luvan kanssa kunhan molemmat on mukana.

        - Meille nämä kimppa jutut ovat pelkästään seksiä emme siis pidä näihin kimpassa mukana oleviin muulla tasolla mitään yhteyttä

        ps. kesä tekee kovin tuloaan kohta pääsee taas yyterin nakurannalle lähinnä yksinäisiä miehiä olemme sieltä löytäneet kimppaan mutta on sieltä muutama pariskuntakin innostunut kanssamme kimpoille :)

        Täytyypä käydä Yyterissä useammin :)


      • pariSP
        Pari varsinais-suomi kirjoitti:

        Meillä on selvät pelisäännöt olleet alusta asti ja näin homma onkin toiminut oikein hyvin.

        - Kumpikaan ei käy salaa vieraissa kun vierasta saa ihan luvan kanssa kunhan molemmat on mukana.

        - Meille nämä kimppa jutut ovat pelkästään seksiä emme siis pidä näihin kimpassa mukana oleviin muulla tasolla mitään yhteyttä

        ps. kesä tekee kovin tuloaan kohta pääsee taas yyterin nakurannalle lähinnä yksinäisiä miehiä olemme sieltä löytäneet kimppaan mutta on sieltä muutama pariskuntakin innostunut kanssamme kimpoille :)

        Yyteri täytyy tulla testaamaan kesällä ja tietenkin meilläkin yhessä eihän siinä muuten ole sitä kimpan viehätystä.
        Meistä olisikin kiva löytää pari joka harrastaa nakurannalla käyntiä.
        ps. katsotaan tavataanko :)


      • pariSP kirjoitti:

        Yyteri täytyy tulla testaamaan kesällä ja tietenkin meilläkin yhessä eihän siinä muuten ole sitä kimpan viehätystä.
        Meistä olisikin kiva löytää pari joka harrastaa nakurannalla käyntiä.
        ps. katsotaan tavataanko :)

        Olishan se kiva tavata :)


    • 4+17

      Kyllähän siinä kaikki lapsuuden ja nuoruuden koulukiusaamistraumat herää kun jää ulkopuolelle. Se on kamala tunne katsoa kun puoliso haluaa vain ja ainoastaan sitä vierasta ja sitten kun itselle se oma puoliso on se ainoa jolla on väliä eikä jois vähempää kiinnostaa se kolmas josta tuleekin se ykkönen ja itse voi lähteä keittään vaikka kahvia...meillä mies pitää yhteyttä panoihin ja se on sitten tätä kultamuruttelua ja seuraavista kerroista haaveilua ja suukkoja ja sydämmiä ja jne...mulle pano on pano. Seksin lisäksi en pidä mitään yhteyttä.

      • Mitä hittoa............?


      • homma

        No aivan varmasti! Itsekin olen nyt päättänyt että minun täytyy lopultakin päättää suhde tähän mieheen. Emme ole tosin olleet yhdessä puolta vuotta kauempaa, mutta todellakin alkanut vaivata ajatus siitä, etten itse ole puoliksikaan tai edes neljäsosaa yhtä innostunut näistä puuhista kuin mitä hän on. Hyvä esimerkki tästä on toissaperjantai, kun hain hänet lentokentältä hänen autollaan (jonka olin pessyt ja tankannut siihen 40 euroa) eikä hän edes kiittänyt vaan alkoi suoraan syytellä siitä, miten en ollut riittävästi satsannut aikaa tähän meidän parinvaihtojuttuun muutaman viime päivän aikana. Meidän suhde ei siis perustu toisen huomioimiselle vaan vain ja ainoastaan tälle parinvaihdolle ja se kyrsii jos mikä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe