oon ihastunut yhteen jätkään joka on lukion ekalla.(ite oon seiskal)tiiän siitä suht koht paljon esim.tiedän nimen,ja ettei oo kenenkää kaa tai mitään...onko tää ihan toivotonta?pitäiskö unohtaa se?kaverit ei ymmärrä mitä mä nään siin kun se ei oo mikään hyvän näkönenkää...---
mitä mä teen?
4
292
Vastaukset
- jäbä
Mikäs siinä, mene juttelemaan hänelle.. itekki seurustelin 7lk kanssa silloin ku olin lukion ekalla... Mitä sä välität kavereitten mielipiteestä...
- sad_angel^^
niih..sanoit et tiiät siit suhtkoht paljon,ni jos tiiät vaa nimen ja jotai ni ei se oo paljon..mieti vielä..et ole edes jutellut?tai mitään..tai no omahan se sun asia..en kyl oikee tajuu.. yritä vaik sit tutustuu siihe tai jotai..alota keskustelu..muuta et voi tällä hetkellä tehä..;)onnee ny vaa...:)
- miltsu-92
No jos ette oo puhunu niin, SOU!!! nyt on sit aiaki puhua...yritä saada selville mitä se tekee minäkin päivänä, että, vaikak törmäät siihen vahingossa & tiputat kirjas maahan? voit kokeilla. Sitten saat sen huomaa sut. Mutta muista, että sun pitää näyttää siltä, että se olis vahinko niin saat sen puhuu sun kaa. Tai voithan sä kokeilla: teksi viestii, kirjettä, mailia. Jos saat niitä koskevat tiedot. puh numero, osotteen, maili ossan. Tee sä alote...mee juttelee.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- danz
Kerro sille tunteistasi. Et voi hävitä mitään. Mutta jos hän ihan selvästi sanoo, ettei kiinnostusta riitä, et voi jäädä roikkumaan häneen. Se tulehduttaa mahdolliset välinne kokonaan. Koita selvitä :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770