Mitä olette mieltä, kuluttaako 2kertaa viikossa 140km pituinen matka autoa postinjaossa, kun jaan sitä omalla autolla?
postinjakaminen autolla
4
159
Vastaukset
- mietiskelevä
Onko siis mitään järkeä vai ei? Mitä posinjakaminen rasittaa autossa?
- Kuluttaa
Niinkuin kaikki muukin ajo. Kytkin, jarrut ja vaihteisto kuluvat saman verran kuin kaupunkiajossa. Lisäksi kuluu ikkunakoneisto tai kuljettajan oven lukko, saranat, käsijarru ja turvavyö.
- takkari
Olitit kertonut jakelureitistäsi enemmän. Riippuu siitäkin, kuinka tiheään pitää jakaa posteja. Jarrutus- ja kiihdytysmäärät, ikkunoiden nostot ja laskut ym. vaikuttavat
- Mainosjakelija aikoi
Itse olen jakanut postia. Taajama-alueella laatikoiden (pysähdyspaikkojen) väli on lyhyt. Bensaa kuluu siis hieman enemmän kuin maantieajossa ja kuluttaahan se tietenkin kytkintä ja vaihteistoa, se jatkuva pysähtely. 50km lenkkiin kului minulata aina noin 3tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694