vaihto-oppilaaks

huolestunut

mä haluisin lähtere vahto-oppilaaks mut mun kielitaito ei oo mitenkään erityisen hyvä.. kuinka hyvä pitää olla englannissa jos aikoo lähtee amerikkaan? mul on enkku 8, riittääkö??

8

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spring Town

Ihan hyvin riittää. Opit samalla kokoajan...

Jos osaat liian hyvin, niin miksi matkustaa koko maahan ?

• Minä

Eräässä kirjassakin joku oli lukenu C-kielenä Ranskaa ja lähti Belgiaan osaamatta kieltä melkein ollenkaan. Pärjäsi tosi hyvin ja alussa proffatkin olivat ymmärtäväisiä ja sanoivat että ekaan pariin kuukauteen ei muistiinpanoista kannatw haaveillakaan, vaaan kuhan nyt tulee eddes luennoille eka.

• Vancouver

Minä haluaisin lähteä Kanadaan "British Columbia Institute of Technology"-yliopistoon.

• m83

Kyllä siellä jenkeissä pärjää ihan hyvin vaikka olis 5 englannissa. Ne osaa itekkään ees kirjottaa. Mulla oli ainakin sellanen isäntäperhe, jossa ne kaikki kirjotteli ilman mitään välimerkkejä, isoja kirjaimia tms. Ja kun sinne meet ja alat kuunteleen kun ne puhuu niin huomaat, että jo kahden viikonpäästä puhut itekkin ihan sujuvasti. Ainut tietysti, että sanoja joutuu vähän hakemaan, jos ei jotain tiedä, mutta yrittää sitten selitellä niille sitä sanaa ni kyl ne auttaa. Ja eikös nykyään oo muodissa puhua ulkomailla pelkkää suomee sikahumalassa tuulipuvun housut jalassa??

• muoti

ei, se oli muotia viime vuosikymmenella.

• Matkaaja_maija

kyllä uskon riittää... :) itelä oli 6. ja 7 ja 8.. numerot... ihan hyvin pärjäsin kesän x)
      tahtoisin vuodeks.. ainoo ongelma on se raha.. :)

• miisa

eniten on kyse siitä että sinulla on oikea asenne vieraaseen kulttuuriin sopeutumista ajatellen. Avarakatseisuuden ja joustavuuden puute saa usein aikaan ikävän vaihtarivuoden. Toki vaihtariksi pääsy riippuu myös siitä ovatko vanhempasi innostuneet rahoittamaan ko. hanketta...

• Irak

Tajutonta et joku lähtee johonki jenkkeihi tukemaan Irakin kansanmurhaa. No joo, onhan siä mäkkäreitä ja muuta ihanaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6178
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2673
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2098
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1808
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1068
    Aihe