vaihto-oppilaaks

huolestunut

mä haluisin lähtere vahto-oppilaaks mut mun kielitaito ei oo mitenkään erityisen hyvä.. kuinka hyvä pitää olla englannissa jos aikoo lähtee amerikkaan? mul on enkku 8, riittääkö??

8

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spring Town

Ihan hyvin riittää. Opit samalla kokoajan...

Jos osaat liian hyvin, niin miksi matkustaa koko maahan ?

• Minä

Eräässä kirjassakin joku oli lukenu C-kielenä Ranskaa ja lähti Belgiaan osaamatta kieltä melkein ollenkaan. Pärjäsi tosi hyvin ja alussa proffatkin olivat ymmärtäväisiä ja sanoivat että ekaan pariin kuukauteen ei muistiinpanoista kannatw haaveillakaan, vaaan kuhan nyt tulee eddes luennoille eka.

• Vancouver

Minä haluaisin lähteä Kanadaan "British Columbia Institute of Technology"-yliopistoon.

• m83

Kyllä siellä jenkeissä pärjää ihan hyvin vaikka olis 5 englannissa. Ne osaa itekkään ees kirjottaa. Mulla oli ainakin sellanen isäntäperhe, jossa ne kaikki kirjotteli ilman mitään välimerkkejä, isoja kirjaimia tms. Ja kun sinne meet ja alat kuunteleen kun ne puhuu niin huomaat, että jo kahden viikonpäästä puhut itekkin ihan sujuvasti. Ainut tietysti, että sanoja joutuu vähän hakemaan, jos ei jotain tiedä, mutta yrittää sitten selitellä niille sitä sanaa ni kyl ne auttaa. Ja eikös nykyään oo muodissa puhua ulkomailla pelkkää suomee sikahumalassa tuulipuvun housut jalassa??

• muoti

ei, se oli muotia viime vuosikymmenella.

• Matkaaja_maija

kyllä uskon riittää... :) itelä oli 6. ja 7 ja 8.. numerot... ihan hyvin pärjäsin kesän x)
      tahtoisin vuodeks.. ainoo ongelma on se raha.. :)

• miisa

eniten on kyse siitä että sinulla on oikea asenne vieraaseen kulttuuriin sopeutumista ajatellen. Avarakatseisuuden ja joustavuuden puute saa usein aikaan ikävän vaihtarivuoden. Toki vaihtariksi pääsy riippuu myös siitä ovatko vanhempasi innostuneet rahoittamaan ko. hanketta...

• Irak

Tajutonta et joku lähtee johonki jenkkeihi tukemaan Irakin kansanmurhaa. No joo, onhan siä mäkkäreitä ja muuta ihanaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2172
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1334
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      960
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      187
      926
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      905
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe