myydään kalastuskajakki 2013 vähän käytetty mukana kaiku ja ankkurijärjestelmä
800
kalastuskajakki
8
972
Vastaukset
- kalastamatonkajakki
On vaikea kuvitela kajakkia kalastuskäyttöön, mutta onhan inuitit tietenkin pyytäneet jopa hylkeitä ja valaita pikkuruisella nahkapäällysteisillä kajakeilla. Kajakilla pääsee kyllä pitkälle, kovalla kelillä ja mataliinkin vesiin, mutta on vaikea kuvitella heittelevänsä uistinta tai laskevansa verkkoja kajakista...
- Unto Vajakki
Se onkin trollinveto kajakki. Tarvii TE keskuksen luvan.
- Hobie
Hobien poljettavat kahakit ovat kalastukseen todella hyviä, lisävarusteina saa kaikkea kivaa. Itse en tosin juurikaan kalasta, mutta muuten käyrän Hobieta todella paljon, päiväretkiä, muutaman yön retkiä ja matkaveneen perässä se meillä on aina, saarista sitten kierrellään lähiseutuja. Aika arvokkaita ovat, mutta olemme olleet tyytyväisä Hobie Oasikseemme, meillä on myös purje siihen. Tuolta löytyy tietoa http://www.hobie-kajakit.fi
- sixsixsix
Joo, ja kalastus onnistuu kapeahkosta merikajakistakin ihan hyvin. Uistelu, virvelöinti ja jopa pienen verkon lasku & kokeminen.
- kajakismos
Minäkin olen kalastellut virvelöimällä vanhasta Prijon Rapide-kajakistani käsin.
Onnistuu ihan hyvin.
Vaatii toki senverta melontakokemusta,että perusmelominen sujuu ja tasapainoa ei enää tarvitse miettiä.
Ja aina peöastusliivit päällä kun olette vesillä,oli vesikulkuneuvonne minkä kokoinen
tahansa!! - pasi5
ootko jo myynyt?
- masazau
Hei. Olisin kiinostunut kajakkistani. Pistä kuvia ja info [email protected] tai soitele 0440749205
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923