Vanha eläkeläisnainen suntin varressa

joo joo mies

Kaupungin talon kohdalla, sorsien ruokintapaikan kohdalla, keräsi muovikassiin ihmisten heittämiä roskia. Arvostan tätä tekoa, omalla ajallaan pitää kaupungin suntin ympäristöään siistinä, Siinäkö vuoden Kokkolalainen? Kerää roskia omalla ajallaan ja ilmaiseksi. Ottaa sen liikunnan kannalta. Tätä tekoa voi vain arvostaa. Siinä on jotain...

4

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmmaLiina

      Todella! Mistähän nimen selvittäis? Ilman muuta ois Vuoden Kokkolalainen!
      Nuorten sikailujälkiä siivoaa,pistäis varmaan nuoretkin miettimään!

    • Oli lähellä etten...

      Mikä h...vetti ku täys tupakkiloota mahtuu autoon,mutta tyhyjä ei? Viime Juhannuksena ajelin yhen auton peräsä Kokkolan kirkon kohalla ko sieltä eellä ajavan auton kulijettajan ikkunasta rupes pikkuhilijaa roskaa työntyyn ulos. Ensiks lensi tyhyjentyny tupakkiaski,sitte uuvesta lootasta muovit ym. Hilipetööriä. Kyllä mua sieppas v...ttamaan ko kaupunki oli just saatu Juhannukseks siistiks.

    • nöh nöh

      Koirankakat pussiin ja pussi seuraavaan pusikkoon.
      Karkit suuhun ja päällys tielle.
      Tupakkalaatikko tyhjä no ei muuta kuin tumpit ja laatikko sinne missä sattuu olemaan.
      Grilliltä ruokaa ja sivummalle syömään ja jätökset, no kyllä joku siivoaa.
      Kaupungilla juhlitaan ja roskataan, miksi "kaupunki" siivoaa roskaajien jätökset?

      Sika on puhdas eläin, mutta ihminen on kuitenkin sikaisin.

      • keijo .k.l.

        Just noin se menee. Asun keskustassa yhden ruokapaikan läheisyydessä ja olen jo vuosia seurannut roskaamista. Hirveää paperin määrää joka puolella välillä kun yövuorosta olen tullut. Yksityisten ja kaupungin työntekijät keräävät roskat koreihin ja harjaavat keväästä syksyyn. Ei normi ihminen näe roskan määrää, kun ne on aamuksi siivottu. Nyt on myös iltatori myyjät(ainakin viime kesänä) alkaneet jättämään roskansa muiden vastuulle. On tämä melkoista tuhlausta myös rahallisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe