Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rakkaus

eetua

Voiko jotain tärkeämpää, parempaa, hillittömämpää, nautinnollisempaa, tajunnan vievää, kaivatumpaa ja sykähdyttävämpää olla kuin rakkaus?
Entä mitään surullisempaa, tuskaisempaa ja ikävämpää olla kuin rakkaus?
Minulle rakkaus on elämä mitä haluan ja mitä edelleen odotan. Haaveilen siitä miltä se tuntuisi olla rakastunut ihmiseen josta elämäni olen uneksinut.
En pääse siitä ajatuksesta eroon. Satutan itseäni yhä uudestaan ja uudestaan enkä ymmärrä miksi. Rakkaus on jotain niin suurenmoista ettei mikään muu asia vedä sille vertoja. Se on kuin päiväuni, kuin tähti taivaalla mitä et saavuttaa, mutta lumoaa sinut säihkyvyydellään. Tuijotat sitä niin kuin koko sielusi haluaisi sille avautua ja viedä sinut mukanaan. Kuinka niin monet ja monet illat olen valvonut ja tuijottanut taivaalle toivoen näkeväni sen tähden mitä olen odottanut.

Kuinka se on tuonut minulle lohtua huomisesta, että vaikka emme nähneet tänään ehkä se tapahtuu huomenna tai sitä seuraavana päivänä tai sitten myöhemmin.

Jaksan odottaa, mitä muuta minulla on, ei oikeasti mitään. Elämä ilman rakkautta on kuin ei eläisi ollenkaan.

Uskoakko rakkauteen vai unohtaa se? Pitäisi unohtaa itseni kadota synkkyyteen, taivaan pimeyteen, piiloutua tähtien taakse, vajota pimeään, lakata olemasta.
Se olisi vaikeaa ja tuntuu mahdottomalta, vähän kuin rakkauskin. Monet sitä tavoittelee, harvat sen saa. Elämä on lyhyt, vähän kuin aamusta iltaan. Odotat aamua ja kun sen saat alat odottaa päivää, päivän tultua halajat jo iltaa. Illan tullessa ihmettelet nopeaa ajan kulumista.

Minä toivon ainoastaan että ennen nukahtamista kohtaan rakkauden. Vaikka se ei kestäisi kuin hetken, minulle se olisi kaikkeni.
Päivää rakkauden ei voi unohtaa, sen voi ainoastaan muistaa päivänä jolloin elämä tarua ihmeellisempää. Kuinka kauneus sokaisi silmäni, ääni suloutti korvani, sanat viilsi sydämeen viivat ikuisiksi ajoiksi vain korvaukseksi menetetyistä päivistä jollin en rakkaani kanssa saanut olla.

Ainoa toiveeni on että rakkauteni voisi hyvin, siitä kiitokseni haluaisin osoittaa.

0

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        91
        2354
      2. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        53
        2054
      3. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        88
        1873
      4. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        23
        1858
      5. 50+ naiset kyl

        Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
        Ikävä
        10
        1648
      6. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        77
        1572
      7. hieman diabetes...

        Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
        Pattaya
        27
        1446
      8. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        41
        1410
      9. Välitän sinusta mies

        Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
        Työpaikkaromanssit
        6
        1402
      10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        73
        1380
      Aihe