Kävellessä pitää parin metrin välein pysähtyä, kun polvi menee lukkoon ja pitää koukistaa ja suoristaa jalkaa että lukko aukee. Sit välillä tuntuu ku joku muljahtelis/pyörähtäis polvessa. Voiks se olla polvilumpio? Voiko se kovin helposti lähtee sijoiltaan ja liekö kuinka kivuliasta??
Juuri ku kerkesin kehuskella, että polvesta on yhtäkkiä kivuton tullu. :( Tosin pitihän se arvata, että aina ku kehuu kivutonta polvee, ni se ns kostautuu!
Polvilumpioko muljahtelee?!
2
3295
Vastaukset
- O.R.Topedi
Jos polvilumpio menee sijoiltaan polven sivulle, kyllä sen huomaa - ja on kipeä - ellei ole mennyt sijoiltaan tuhatta kertaa. Sehän on se irrallinen pyöreä luukakkara itse polvinivelen edessä.
Nivelen lukkiutumisen voi aiheuttaa myös nivelkierukan repeytynyt kappale.- polvilumpio
Ei oo nivelkierukassa mitään repeämiä tai muutakaan, mut eturistiside on osittain revennyt.. Kaverilta on mennyt välillä polvilumpio sijoiltaan ja sen kyllä huomas siltä, eli kyllä mäkin huomaisin, jos se sijoiltaan menis, mut toivottavasti ei mee..
Tollein luki jossain nettisivulla, kun katoin taas polveen liittyvää netistä: "Hoitamattomana repemämä johtaa yleensä polven löysyyteen ja epämiellyttävään muljahtelu-ja altapettämisoireiluun. Tällöin urheileminen tai raskas fyysinen työ voi olla mahdotonta."
Mut jos vahvistaa lihaksia fysioterapeutin ohjeilla, ni muuttuuko toi juttu sillein, että häviää nuo muljahteluoireet? Koska ei tuota tartte kuulemma korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740