onko kellään kokemusta c-mallin mersuista esim 200 CDi,onko niissä murheita,olen nimittäin laittamassa semmoista uutta,kannattaako? kiitos vastauksista!
C 200 CDi
6
1714
Vastaukset
- MB_320s
Älä osta Suomesta uutta , vaan hanki Saksasta vähän käytetty ..:)
- uusi
Osta pois. Nimenomaan uutena. Uusissa on maalipinta "nanolakkakerroksella", kestää naarmuja. Ja jousitusta vähän modifioitu. Muuten ei paljon eroja. Väittävät, että ohjausta on muutettu, mutta käytännössä eroa ei huomaa. Toisaalta 2005 vuosimallin (nyt jo myynnissä) on kojelautaa vähän muutettu (huonompaan suuntaan, Audin suunnittelija palkattu MB:lle).
Monisäätöinen kuljettajan penkki kannattaa valita. Kuten myös "twin-nahka" verhoilu. Se kestää ikuisuuden. Jos aikoo vetää kärryä, maksaa tehtaalla asennettu koukku lähes 2000 EUR. Melkein saman tulee maksamaan jälkiasennettuna (sama koukku).
Ja radio tietysti, niin toimii ohjauspyörästä.
Omassa (lähes 100 tkm) ei ole ollut ongelmia.- Meitsi
Osta vähän ajettuna Saksasta, kenties ensi vuoden puolella, koska tuo verohässäkkä on nyt taas ajankohtainen, niinkuin syksyllä 2002.
Mutta siis Saksasta sellaiset 10-30000 ajettu, uusinta facelift-mallia oleva hyvin varustein ja kenties jopa 220 CDI -koneella.
Itse tekisin noin, mutta tee ihan mitä itse haluat... - Meitsi
Meitsi kirjoitti:
Osta vähän ajettuna Saksasta, kenties ensi vuoden puolella, koska tuo verohässäkkä on nyt taas ajankohtainen, niinkuin syksyllä 2002.
Mutta siis Saksasta sellaiset 10-30000 ajettu, uusinta facelift-mallia oleva hyvin varustein ja kenties jopa 220 CDI -koneella.
Itse tekisin noin, mutta tee ihan mitä itse haluat...Niin siellä on varmaan jo näitä jahreswageneita tarjolla tuosta c-sarjalaisesta, se tarkoittaa mersun tehtaan työntekijällä ollutta autoa aukottomalla huoltohistorialla.
Veho toi näitä jahreswageneita heti kun verotus muuttui loppuvuodesta 2002.
- Blösö
KAIKISSA AUTOISSA ON MURHEITA JOS EI NIITÄ HOIDA
MULLA OLI 200CDI FARKKU 2000 ELOKUUSTA 2003 SYYSKUUHUN SILLÄ AJETTIIN 312TKM KÄYTETTIIN JATKUVASTI HUOLLOSSA JA JOKA TOINEN KERTA ÖLJYT VAIHDETTIIN ALPPILAN AUTO HUOLLLOSSA SIIS KYMPIN VÄLEIN MYÖS PUTSARI VIIKSI OIKUTTELI KOLME KERTAA VASEN MONITOIMI SE VAIHDETTIIN MENI TAKUUNA KORKEAPAINE PUMPPU MENI JOSAIN 280TKM KORVILLA OLISI MAKSANUT 2000EUROA VEHON HINTOINA MUTTA NE TULI VASTAAN KUN OLIN KÄYNYT HUOLLOISSA VAIKKA TAKUUT OLI UMMESSA SAIN KORJAUKSEN TONNILLA LATURI KESTI VAIHTOON ASTI NIITÄ ON OLLU ERILAISIA NOISSA AUTOISSA KALLEIN LATURI ON SE MISSÄ ON NESTE JÄÄHDYTYS AUTOMAATTI TIP TRONIC
ASKI TOIMI KUIN UNELMA KOKO AJAN SAMOIN ILMASTOITI PUHALTIMEN MOOTTORI ALKOI HYYTYÄ SE VAIHDETTIIN MENI TAKUUSEEN NIIHIN ON YLEISESTI JOSKU JOUDUTTU VAIHTAMAAN MUTTA KUN OTTAA HUOMIOON KILSAT NIIN ITSE OLIN AINAKIN TYYTYVÄINEN SUOSITTELEN MERSUA KAIKESTA HUOLIMATTA- Mistä
että korkeapainepummppu on menossa/mennyt? Hyytyykö kulku heti, äänntääkö? kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938