Kertokaa hiustenlähdöstä kärsivät, onko muutoksia parempaan esim vuodentakaisesta tilanteesta? Ja mitä tuotteita käytätte estääksesi hiustenlähtöä ja onko ollut hyötyä.
Omalla kohdallani vois sanoa että hiustenlähtö vähentynyt, syy: koska ei ole kohta päässä hiuksia, sillonhan se loppuu.
-Finasteridia 4kk, n.0,8-1mg/pv, aika minimaalinen vaikutus
-Laserkampa 1kk, 10-15min/pv, ei vielä vaikutusta
-Soijatabletit ja soijamaito 1kk,
-Kaikki mahdolliset humpuukit mitä mm.näillä sivuilla mainittu, MSM, vihreä tee, vitamiinit suurina annoksina, biotiinit
Minoksiinia en aio käyttää koska tässävaiheessa myöhästä koska uusia ei kasva muutenkaan.
Ja tuossa rupesin tarkkailemaan talven ajan pitämääni pipoa, siellä jonkun verran pitempiä hiuksia (itselläni siis 10-15cm hiukset), mutta seassa oli alle sentin pituisia hiuksia runsaasti ja semmosia 2-3mm hiuksen tynkiä. Eli siinä ne uusien hiuksien alut ja uutta kasvua ei todellakaan ole missään kohtaa päätä.
Miten menee???
8
218
Vastaukset
- TOTUUDEN PUHUJA
Palstan kehitysvammaiset tulee kohta ulisemaan että sun pitää vetää FINASTERIILIÄ kuusi kuukautta että kaikki hiukset kasvaa takas.
Jos tuut sitten vielä kertomaan ettei kaikki hiukset kasvaneet takaisin sulle sanitaan että pitää vetää 12kk eturauhaslääke FINASTERIILIÄ että kaikki hiukset kasvaa takaisin.
Jos tuut vuoden eturauhaslääke FINASTERIILIN käytön jälkeen kertomaan totuuden eli että ei toimi niin sulle sanotaan että pitää käyttää 18kk.
Jos sen jälkeen...
Niin ja ai niin älä ikinä kerro sivuoireista eli miestisseistä ja sojonänneist munan surkastumisesta koska niistä ei täällä puhuta, capisce? - hulluii
Lopeta hullu se fina ennenkun menee mieskunto! Jos ei kerran edes vaikuta kohdallasi
- ei koskaan
Itse lopetin koska toisin kuin tällä palstalla valehdellaan ei hiukset kasvanut takaisin..sen sijaan sain gynon ja pysyvän ? erektiohäiriön.
Mietin kahdesti tänne kirjoittamista koska pelkään mutta halusin tuoda totuuden.
http://www.pfsfoundation.org
Geneettistä kaljuuntumista ei voi estää. - Sivust seurannut
ei koskaan kirjoitti:
Itse lopetin koska toisin kuin tällä palstalla valehdellaan ei hiukset kasvanut takaisin..sen sijaan sain gynon ja pysyvän ? erektiohäiriön.
Mietin kahdesti tänne kirjoittamista koska pelkään mutta halusin tuoda totuuden.
Geneettistä kaljuuntumista ei voi estää.No joo onhan se totta että jos gefina toimisi näillä palstan eunukeilla olisi muuta tekemistä kuin roikkua palstalla.
- heh heh
ei koskaan kirjoitti:
Geneettistä kaljuuntumista ei voi estää.Vastasit itsellesi kolme kertaa, aika kehari olet.
Yleensä talvella hiuksia lähtenyt enemmän, mutta viime talvena ei normaalia enempää. Onneksi pillerit ja vaahto auttaa, mutta myös hyvä ilmankostutin. Ennen oli tukka aina sähköinen ja sain sähköiskuja melkein mistä vaan, esim. tiskipöydästä, mutta ei enää. Syksyllä taas kun ilmankosteus laskee alle 35, kostutin päälle, ihokin tykkää.
Minä olen löytänyt sopivan kokoonpanon lääkkeistä, vitamiineista, hivenaineista ja tietysti terveellisestä ruuasta. Toiselle sopii varmaan erilainen ja kaikkia ei varmaan auta mikään, ikäväähän se on, mutta pahinta jos nuppi sekoaa niin, että täytyy häiriköidä palstalla joka päivä. - hups.
Sivust seurannut kirjoitti:
No joo onhan se totta että jos gefina toimisi näillä palstan eunukeilla olisi muuta tekemistä kuin roikkua palstalla.
Perääti neljästi olit itsellesi vastannut. Tarvitset kyllä ihan muita kuin hiuslääkkeitä.
- uimalakki mage
heh heh kirjoitti:
Vastasit itsellesi kolme kertaa, aika kehari olet.
Yleensä talvella hiuksia lähtenyt enemmän, mutta viime talvena ei normaalia enempää. Onneksi pillerit ja vaahto auttaa, mutta myös hyvä ilmankostutin. Ennen oli tukka aina sähköinen ja sain sähköiskuja melkein mistä vaan, esim. tiskipöydästä, mutta ei enää. Syksyllä taas kun ilmankosteus laskee alle 35, kostutin päälle, ihokin tykkää.
Minä olen löytänyt sopivan kokoonpanon lääkkeistä, vitamiineista, hivenaineista ja tietysti terveellisestä ruuasta. Toiselle sopii varmaan erilainen ja kaikkia ei varmaan auta mikään, ikäväähän se on, mutta pahinta jos nuppi sekoaa niin, että täytyy häiriköidä palstalla joka päivä.Oisko sulla kuvia sun tisseistä? Ois kiva nähdä! Miksei uimalakista myös
- uima lakki homo
uimalakki mage kirjoitti:
Oisko sulla kuvia sun tisseistä? Ois kiva nähdä! Miksei uimalakista myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245