Muotojen muokkaaminen

videoija

Hei! Minulla on Canonin EOS 1100D ja siinä 18-55mm. En kuitenkaan tiedä, mistä pystyisi muokkaamaan videoiden muotoja. Haluaisin muokata ottamiani videoita, mutta en pysty avaamaan niitä Movie Makerissa. Kuulin, että kaikki muodot eivät siihen ohjelmaan sovi ja että niitä pitäisi vaihtaa, jos muokata haluaisin. Mistä tämän muokkaamisen voi tehdä? Kiitos auttajille!

6

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko asentanut kameran mukana tulleet ohjelmat?

    • hgvdfahfh

      Ei onnistu. Moviemaker haluaa vain Microsoftin tiedostoja. Uusimmilla versioilla saattaa onnistua.
      Kamerassa on vain Mac intosh formaatti MOV, kuten monessa muussakin kamerassa.
      Käytä kameran mukana tulleita ohjelmia, tai hanki kunnollinen video editointiohjelma.
      Joitakin ilmaisiakin köytyy.

      • Kummasti minun Movie Maker lukee MOV:ia.


      • hdjqwhfg
        okaro kirjoitti:

        Kummasti minun Movie Maker lukee MOV:ia.

        Viimeisimmät lukee, mutta jos on vähänkään vanhempi systeemi niin ei.
        Eräskin tuttava itki kovasti, ettei Moviemaker suostunut käsittelemään uuden Canon videokameran tiedostoja. Muunnettunakaan se ei ymmästänyt 1920x1080 formaattia, vaan croppasi sen.
        Moviemaker on vain sitä varten olemassa, ettei kansa missään tapauksessa erehtyisi hankkimaan muita kuin MS-ohjelmia.


    • 720x576 dvd koko

      http://aijaa.com/0OPwcF

      tuolla saa moneen muotoon ja kokoon, kuvassa esimerkki jos tekee, ainoastaan tuo koossa toimii meillä videot usb tikusta, kun on dvd soittimessa usb tikun reikä. tulee .vob pääte jonka voi muuttaa mpeg päätteeksi (siis muuntamatta, vain kirjaimet, jos tarvis)

      http://www.koyotesoft.com/video-software/free-hd-converter.html

      tulee ask hakukone, mutta ei muuta harmia, siinä on valintakin, mutta ei taida lataantua jos ei hyväksy hakukonetta.

      aina jos on tärkeitä vidoita kannatta muuntaa hyvälaatuisena ( kbps ), muuntaa viimeiseksi vasta pienemmäksi tiedostoksi jos tarvis.

      • 720x576 dvd koko

        kyllä minunkin movie ottaa vastaa 720 ja 1080 kokoiset videot, aivan raahaamalla kansiosta ohjelmaan. on 3vuotias win 7.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe