Minä vaihdoin Saunalahdelta pois kaikki henk. koht ja firman.
Lupasivat, että 4 g toimii osoitteessani ja harrastuspaikalla, mutta oli kaikkea muuta.
Ihmettelen myös hieman laskutusta ja sitä jos haluan mainoskiellon joudun maksamaan siitä. EI KÄY sanottiin pankissa....... lisäksi epäilen heidän myyvän puhelin-numeroita joillekin aikuisviihde toimijalle, kun muilta operaattoreilta tekstareita ei tule, mutta Saunalahdelta tulee ja kun soitin asiakaspalveluun, niiin ne loppuivat vaikka numeroni on salainen. Olin kerran saunassa ja tekstari tuli ja kerroin avovaimolleni, että katso kenellä on asiaa ja hän katsoi ja heitti puhelimeni saunaovesta löylyveteeni ja oli 3 kk mykkäkoulua kun ei uskonut mua texti oli jotain noin.. Hei kylmiin syksyiltoihin kaipaat varmaan lämpöä...täällä kuuma kaunokainen odottaa yhteydenottoasi. Et ole pitkään aikaan ole ollut yhteydessä minuun, kaipaan sinua.....(Tallaisia textejä)))
Kiusallista minulle.
Pois Saunalahdelta
98%%%???
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482513
- 1801758
- 921598
- 691593
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61015- 80968
- 71905
- 61866
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 65837