Hei Olen noin 40 vuotias mies ja kärsinyt aurallisesta migreenistä jo teini-iästä alkaen. Minun migreenissä ei tule pääkipua kovinkaan paljon vaan ainoat elämää haittaavat tekijät ovat näköhairiöt ja tokkurainen olo.
Noin kolmeenkymmeneen ikävuoteen asti näköhiriö tuli kerran pari vuodessa ja meni sillä ohi, nykyäänkin se tulee vain yhtä harvoin mutta saattaa uusia parin kolmen päivän sisällä 2-4 kertaa.
Kohtaukseni tulevat ilman ennakkovaroitusta alkaen pienenä sahalaita kuviona joka laajenee jompaan kumpaan reunaan ja katoaa sitten. Tämä kestää yleensä n.30-45 min.
Kyselisinkin onko täällä muita samanlaisen migreenin kanssa kärsiviä? Olisi mukava vaihtaa kokemuksia.
Muilla samoja kokemuksia?
pain-mies
1
117
Vastaukset
- migreenistä kärsinyt
Kokeile Acetiumia, auttaa ainakin minulla. Aamulla ja illalla 1 kapseli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992