en saanut ostettua tampereelta lippua pelkästään lapselle (12v) saksaan, mikäs nyt neuvoksi, otanko finskin lennot hälle?
lippu lapselle
7
195
Vastaukset
- Kummitätinen
Joa kyseessä on tyypillinen muutaman kympin matka, voithan maksaa lapselle tutun saattajan mukaan. Meillä ainakin suvussa pyörii joutilasta nuorisoa. Kokonaishinta ratkaisee.
- kiittivastauk
eli finskin lennot... eikai kukaan nyt huvikseen lähe saattamaan....
- byääääh....
mulla kans ongelma, menossa ollaan ja nyt yks 11v poika haluis mukaan, voiko siis ostaa lipun ja liittää sen meidän remmiin, ei taida antaa ostaa lapselle lippua vaikka vanhemmalla on jo lippu samaan koneeseen.... byääääh
- 13+20
älä turhaan itke - tottakai voit ostaa lipun.
ohjeet olisit voinut löytää myös itse verkkosivuilta.
http://www.ryanair.com/en/questions/can-i-add-a-passenger-under-16-to-an-existing-reservation/ - hahahaaaaaaaa
ööö... en itkenyt, vaan totesin, ja löysin saman ja koeilin tehdä, mutta en onnistunut, pitääkö siis 11v lyödä aikuisena sisään ? Loppua en siiten tajunnutkaan....
Älä kommentoi jos olet noin nuija arvostelemaan muita.... - 16+10
kyllähän tuo byääääh melkoista itkua on.
Kovin monimutkainen tuo ohje ei ole:
The passenger under 16 would need to be booked online as an adult and once the booking is completed a call centre should be advised of the following information:
• Both flight booking references so that we can cross reference these details in both bookings.
• The child’s passport/travel documentation details.
Ostat aikuisen lipun, soitat aspaan ja annat lapsen ja vanhemman varaustunnukset ja lapsen passitiedot.
Puhelinnumero on 0600 190 55. Sekin löytyy verkkosivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821359Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1941125Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755