Rinkelimersu

Mietiskelijä

Mikä saa ihmiset ostamaan Rinkelimersun?kuvailkaa ihmistyyppi mistä sen tunnistaa sekä hänen järjenlaatu?

20

1431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälinsekainen tunne

      Kateus on asia jota en ole oppinut ymmärtämään.

    • Auditman

      Mikä saa ajamaan?
      No se että Audi on arvostetumpi auto kuin kovin lahoava ja palikkamuotoiltu Mersu.

      • 3+2

        Audin muotoilu jämähtänyt 80 - 90 luvulle. Pitäisi vähän uusiutua.


    • olympia kisat

      Se tuo raha siihen syy suomessa on kovat liksat!

      • Audimimmi

        On tuo kateus kovaa


    • D5AWD

      semmoset jokka tyggää lisätä öljyä vähän väliä ja jokka ei tiedä lähteekö se "auto" valoista vai ei ? multiropleema toimii noin...

    • ajakaa vaan

      Mä luotan ihmisten perityhmyyteen.
      Tässäkin asiassa.

    • Moni ei käsitä

      On äärimmäisen tyhmää ostaa audi,sellaiset ihmiset ei oikeasti käsitä mitä ovat ostaneet.

      Sama on wolkkareiden kanssa.

      • Audimimmi

        Ne on ostanu hyvän auton. Honda, Kia, Fiat, Toyota, Rellu, Ford nuhasia autoja, vikalistaa löytyy. Moni on nii helkutin kateellisia Audi/Bmw autoille vaikka inisee vastaa, näin se vaan on.


    • Vai rinkelimersu

      Rinkeli-Skooda

    • pirkkatavaraa

      vai pirkkamersu

    • 7:s autoni

      Itse ostin viime viikolla ensimmäisen Audini, aika montaa merkkiä on ollut ennemmin, joten pitihän sitä lopulta tätäkin kokeilla

      Koeajelun perusteella tykkäsin tästä eniten, tuli käytyä testaamassa Bemaria, Toyotaa, Skodaa ja toista Audia ennen kuin päädyin vaihtamaan tähän.

      • mietiskelijä

        Taitaa kansalaisten mielipiteet jakautua tässä asiassa tasan?ajavatko naiset Audilla vai onko enempi miesten auto?Sorry mutta mietiskelijälle ei vielä ihan ole avautunut että millaset ihmiset päätyvät Audin omistajiksi/haltioiksi?Ainaki tuo Audimimmi pitää audia melkein maailman autona?onkohan mimmillä eko nuossut merkin myötä siltä vähän hänen kirjoituksensa vaikuttavat..?


      • Audimimmi
        mietiskelijä kirjoitti:

        Taitaa kansalaisten mielipiteet jakautua tässä asiassa tasan?ajavatko naiset Audilla vai onko enempi miesten auto?Sorry mutta mietiskelijälle ei vielä ihan ole avautunut että millaset ihmiset päätyvät Audin omistajiksi/haltioiksi?Ainaki tuo Audimimmi pitää audia melkein maailman autona?onkohan mimmillä eko nuossut merkin myötä siltä vähän hänen kirjoituksensa vaikuttavat..?

        Mun eko ollu ylhäällä jo ennen tätä helmee. Mua ihmetyttää, varmaan monta muutakin Audikuskia, että oletteko koskaan omistanu uudehkoa Audia? Tuskin. Auotte päätä joko A: kateellisuudesta B: katkeruudesta. Ei varmaan moni miettis, jos sais valita Audin tai Renaultin. Varmasti kallistuisi Audiin. Koittakaa päänaukojat kestää ehkä tekin joskus koette tämän laadun perseenne alla. Ps: Oon ajanu muitakin merkkejä.


      • etuvetorimpulapskoja
        Audimimmi kirjoitti:

        Mun eko ollu ylhäällä jo ennen tätä helmee. Mua ihmetyttää, varmaan monta muutakin Audikuskia, että oletteko koskaan omistanu uudehkoa Audia? Tuskin. Auotte päätä joko A: kateellisuudesta B: katkeruudesta. Ei varmaan moni miettis, jos sais valita Audin tai Renaultin. Varmasti kallistuisi Audiin. Koittakaa päänaukojat kestää ehkä tekin joskus koette tämän laadun perseenne alla. Ps: Oon ajanu muitakin merkkejä.

        Ai Audin laadun. Audi ei ole ollut laatuauto ainakaan 15 vuoteen.
        Audi on samaa kuraa kuin volsu ja skoda. Tosin sillä erotuksella että skoda on kestävämpi.


      • Audimimmi
        etuvetorimpulapskoja kirjoitti:

        Ai Audin laadun. Audi ei ole ollut laatuauto ainakaan 15 vuoteen.
        Audi on samaa kuraa kuin volsu ja skoda. Tosin sillä erotuksella että skoda on kestävämpi.

        Mitä teiänkaa vänkää, Audi on laatu-auto, Skoda ei ikimaailmassa. Pitäkää te Audia p.askana, me Audin omistajat tiedetään totuus.


      • BmWW
        Audimimmi kirjoitti:

        Mun eko ollu ylhäällä jo ennen tätä helmee. Mua ihmetyttää, varmaan monta muutakin Audikuskia, että oletteko koskaan omistanu uudehkoa Audia? Tuskin. Auotte päätä joko A: kateellisuudesta B: katkeruudesta. Ei varmaan moni miettis, jos sais valita Audin tai Renaultin. Varmasti kallistuisi Audiin. Koittakaa päänaukojat kestää ehkä tekin joskus koette tämän laadun perseenne alla. Ps: Oon ajanu muitakin merkkejä.

        Audimimmi on kokenu vanhemman herrasmiehen parrun perseen alla.... liukuvisa ei kulu


      • Audimimmi
        BmWW kirjoitti:

        Audimimmi on kokenu vanhemman herrasmiehen parrun perseen alla.... liukuvisa ei kulu

        Siinä joku vm 92 amis bemun omaava vinkuu. Puspus


    • nepaliin

      Dalai lama senkun mietiskelee, mistä sais fyrkkaa et pääsis audi kaupoille!

      • mietiskeliä

        No ainakin aika herkkä tämä Audimimmi on kun ei kestä rakentavaa keskustelua asiasta?Myös helposti menee turhan negatiiviseen sävyyn hänen kirjoituksensa.Minähän en ole aukonut päätäni yhtään sinulle ja en provoillut vaan kysyn aloituksessani että millanen ihminen saa ostamaan ns"Rinkelimersun?siis joka autossahan on 4 kumipyörää jolla pääsee perille eikö?kerroppa varsin että omistatko hienon asunnon ja huvilan?onko merkkivaatteita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe