12 v jullini

saanut kiveksensä

Elikkäs tää voi nyt tuntuu ain oudolta mutta ku en oo itekkään ku 36 (tai jo sen verran, miten vaa)niin en pääse nyt sen ajatuksen yli että jullini (vaikka kutosella) on jo raavas, sukukypsä äijä.. Kävi nii että ku saunoin pojan kanssa, en ollu uskoo mun silmiäni ku veti boxerit pois ja ku tuli lauteille yms Sillä hänellä oli jo ihan hillittömän iso penis, kivekset pullotti haarojen välis ja karvotusta oli tullu. (tai no, hällä oli ihan yht iso ku mulla..) Sillä vaa että ku poika sai piiskaa viime kesänä ja viel kerran syksylläkin niin sillon hän näytti ihan lapselta "sieltä" ja parkui pojan äänellä. Ite asiassa, pistin nyt vasta kunnolla merkille että pojalle on myös tullu aikas lyhyessä ajassa äänenmurros.KUTEN SIIS EDETÄ??! häkellyi niin etten pystyny puhuun hälle pal muutakaan mutta ku mun kait se faijana pitäis puhua näistä jutuista (?) ja semminkin ettei poika ala täs kevään/kesän puitteissa seukata ja jotain hallitsematonta tapahuu..(eli siis yhdyntää pälkaan ku tommonen ajattelematon julli saattaa sellaseen syyllistyä ja laueta tyttöön paljaalla, ku ei aattele nenäänsä pitemmälle) En nimittäi enään haluis antaa hänta selkäänkään ku oma faijani lopetti mun pieksämisen murrosiässa koska hänen mielestään vanhemmat ei oikeestaan sais enää nähdä kasvanutta poikaansa pylly paljaana? Mutta jos pojasta olis tulossa teini-isä..niin silloin hän kylläkin sais selkään. :(

5

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm.-65

      Ylläpito on saanut viestiä.

    • Pääset seurantaan

      Laitoin myös poliisivinkin.

    • Jes....

      Viimeksi jullisi taisi olla 15 v. Tarkistuta pääsi jossai.

      • hah 1

        Jep.Nettipoliisi ottakoon selvää sun oudoista kuvioistasi.


    • faija itekkin

      Sitä että olisit teinivanhemmuudesta väkivaltaisesti rankaiseva, yhteiskunnan tukipilari..en välttämättä allekirjoita. Sunun pitäisi nyt ehdottomasti keskustella jullin kanssa näistä "jutuista" koska et pysty häntä loputtomiin kahlitsemaankaan (?) saati niin että siinä nyt enään selkäsaunat auttaisivat kun poika on sukukypsä ja "tyttöihin päin"... en ite antaisi omia kasvaneita poikiani selkään tommosista jutuista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe