Eroon hajuyliherkkyydestä

Nuuksa

Jos ei halua tupakoida käykö kenties nuuska.

4

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksittyä,todistettu

      Hajusteyliherkkyydestä pääsee eroon tippumalla minäminä-pilven päältä takaisin oikeaan maailmaan.

    • Ppois

      Kertoisitteko minulle mistä saan alaikäisenä hankittua nuuskaa ja tupakkaa. Se olisi tärkeä neuvo minulle. Haluan päästä astman ja sisäilmaongelmien aiheuttamasta hajusteyliherkkyydestä eroon. En halua olla mä-mä-pilven päällä. Neuvot olisi mulle hyvin tärkeitä. Please.

    • k i i t o s

      Valtio ei osallistu homekoulujen tai päiväkotien korjauksiin enää ensi vuoden alusta. Kunnille onkin luvassa muhkeita korjauskustannuksia, mikäli sisäilmaongelmaiset rakennukset aiotaan korjata kuntoon.Suomessa on noin 3 000 peruskouluja ja lukiota, joista vähintään joka kuudes on kosteus- tai sisäilmaongelmainen. Eduskunnan tarkastusvaliokunnan ja Kuntaliiton laskelmien mukaan koulujen, päiväkotien sekä sosiaali- ja terveydenhuollon homekorjauksiin tarvitaan 200 miljoonaa vuodessa.Valtio avustaa tänä vuonna aloitettavia korjaushankkeita 35 miljoonalla eurolla. Opetus- ja kulttuuriministeriöön tuli tammikuun loppuun mennessä 157 hakemusta, joiden kustannusarvio on yhteensä 500 miljoonaa euroa.– Kunnat eivät selviä urakasta yksin. Valtion tuki on välttämätön, erityisasiantuntija Esko Korhonen Kuntaliitosta toteaa.

      • huhhelihuu

        Homeen aiheuttamat hengitysoireet on kuule aika eri juttu, kun aloittajan mainitsema "hajuyliherkkyys"

        Home levittää hermomyrkkyjä ilmaan, jotka aiheuttavat erinäisiä oireita. Nämä "minua alkaa aina väsyttämään, kun jollain on hajuvettä" ja "puolella suomalaisista on hajusteyliherkkyys", sekä "kauhea huimaus alkaa aina, kun jollain on dödöä/kun joku haisee hieltä/kun joku käyttää huuhteuainetta pyykissään ja kävelee ohitseni" tyyppiset jutut valitettavasti saavat pontta aina, kun joku tietämätön sekoittaa asioita keskenään, keksii perusteita ja todisteita jutuilleen ja saa ihmiset luulemaan, että väsymys johtuu hajuvedestä (eikä esim tv:n katsomisesta johtuvasta univajeesta).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe