Eroon hajuyliherkkyydestä

Nuuksa

Jos ei halua tupakoida käykö kenties nuuska.

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksittyä,todistettu

Hajusteyliherkkyydestä pääsee eroon tippumalla minäminä-pilven päältä takaisin oikeaan maailmaan.

• Ppois

Kertoisitteko minulle mistä saan alaikäisenä hankittua nuuskaa ja tupakkaa. Se olisi tärkeä neuvo minulle. Haluan päästä astman ja sisäilmaongelmien aiheuttamasta hajusteyliherkkyydestä eroon. En halua olla mä-mä-pilven päällä. Neuvot olisi mulle hyvin tärkeitä. Please.

• k i i t o s

Valtio ei osallistu homekoulujen tai päiväkotien korjauksiin enää ensi vuoden alusta. Kunnille onkin luvassa muhkeita korjauskustannuksia, mikäli sisäilmaongelmaiset rakennukset aiotaan korjata kuntoon.Suomessa on noin 3 000 peruskouluja ja lukiota, joista vähintään joka kuudes on kosteus- tai sisäilmaongelmainen. Eduskunnan tarkastusvaliokunnan ja Kuntaliiton laskelmien mukaan koulujen, päiväkotien sekä sosiaali- ja terveydenhuollon homekorjauksiin tarvitaan 200 miljoonaa vuodessa.Valtio avustaa tänä vuonna aloitettavia korjaushankkeita 35 miljoonalla eurolla. Opetus- ja kulttuuriministeriöön tuli tammikuun loppuun mennessä 157 hakemusta, joiden kustannusarvio on yhteensä 500 miljoonaa euroa.– Kunnat eivät selviä urakasta yksin. Valtion tuki on välttämätön, erityisasiantuntija Esko Korhonen Kuntaliitosta toteaa.

• huhhelihuu

Homeen aiheuttamat hengitysoireet on kuule aika eri juttu, kun aloittajan mainitsema "hajuyliherkkyys"

Home levittää hermomyrkkyjä ilmaan, jotka aiheuttavat erinäisiä oireita. Nämä "minua alkaa aina väsyttämään, kun jollain on hajuvettä" ja "puolella suomalaisista on hajusteyliherkkyys", sekä "kauhea huimaus alkaa aina, kun jollain on dödöä/kun joku haisee hieltä/kun joku käyttää huuhteuainetta pyykissään ja kävelee ohitseni" tyyppiset jutut valitettavasti saavat pontta aina, kun joku tietämätön sekoittaa asioita keskenään, keksii perusteita ja todisteita jutuilleen ja saa ihmiset luulemaan, että väsymys johtuu hajuvedestä (eikä esim tv:n katsomisesta johtuvasta univajeesta).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      128
      4639
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3377
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3315
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2979
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2965
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2839
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2590
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2199
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe