Laivaseikkailut

love boat

Oon vajaa kolmekymppinen mimmi, vapautunut jonkun aikaa sitten pitkästä parisuhteesta. Seuranhaku tai -saanti ei oo ollu mulle ongelma, nettikin kun on niin kätevä väline nykyään. Oon kuitenkin mieltynyt kovasti nyt laivareissuihin. Siellä ihmiset on aina jotenkin niin hyvällä tuulella ja vähän vähemmän estottomina liikenteessä. :) En oo hakenu mitään vakavaa nyt tähän elämänvaiheeseen, vaan aikuisten leikkejä rohkealla seikkailuasenteella. Kun laiva lähtee satamasta ja päätyy takaisin satamaan, sillä välillä voi heittää turhan kireet pannat pois otsalta. :) Eikä se hytti nyt niin kamala laatikko ole. :)

Onko muita, joilla on kokemusta tai ovat tykästyneet laivaseikkailuihin? Oon itse pari kertaa nyt uskaltautunut ihan yksikseenkin laivalle, niin on voinu ihan vapaasti tutustua ihmisiin pilke silmäkulmassa. :)

Olis kiva jakaa kokemuksia. :)

43

4652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieskani..

joo, erityisesti sokkotreffit samassa hytissä olis kutkuttava juttu. Siis tyyliin, että keskustellaan ensin mieltymykset seksin suhteen selväksi, sitten vain hankitaan yhteinen hytti ja tavataan vasta siellä! Hitto miten kuumottavaa olisi avata hytin ovi tai odottaa hytissä toisen saapumista! Eiköhän tehdä treffit? Mä en ihan vähästä väsy ja tykkään nuolla himona pillua, saada naiselle tehtyä orkkuja toistensa perään, siihen ei vaan kyllästy!

• love boat

Mä oon kyl mukana. :) Mut ehkä kuvat ois kiva vaihtaa kuiteski, vähän tietäis mitä odottaa. :)

Mut muutoin tollanen kuvio olis tosi mieluinen. :)

• Pitäiskö kokeilla?

Mä oon vasta miettinyt, että kannattaisko laivalle lähteä seksin perässä. Itse olen noin 30 v. nainen enkä ole koskaan vielä laivalla sekstaillut. Mietin lähinnä sitä, löytyykö laivalta suht selvin päin seuraa, ettei tarvitse kännisen örveltäjän kanssa koittaa petipuuhia. :-) Olis kyllä aika selkeää, jos laivamatkalla panisi miestä ja tietäisi, että sen kanssa tarvitse reissun jälkeen alkaa mitään ihmissuhdetta rakentelemaan. Saisi siis keskittyä siihen fyysisyyteen ilman mitään ihmissuhdesählinkiä.

• mieskani..

No mä ainakin tykkään sekstata ihan selvin päin, niin tuntuu parhaalta ja muistaa mitä kaikkea kivaa tuli touhuiltua. Seuran vuoksi voin tietysti pari ottaa, mutta en tosiaankaan känniin asti, jos olen seuraa vailla tai tiedän pääseväni peuhaamaan. Paljon mieluummin tosiaan naisetkin lähtee hyttiin mukaan baarista, kun lähes selvin päin menee juttusille.

• Gayboy18v

Kokeillaanko! olen itse gay mut avoin kaikelle sexylle! oon koht 19v ja haittaax jos olis vaikka poikaystävä mukana?

• Anonyymi
        Gayboy18v kirjoitti:

Kokeillaanko! olen itse gay mut avoin kaikelle sexylle! oon koht 19v ja haittaax jos olis vaikka poikaystävä mukana?

ei haittaa, tuu imee mua

• love boat

Laivalla on porukkaa enemmän tai vähemmän kännissä. Mut on siellä myös ainakin melko sevinpäin olevaa porukkaa. Naiselle seuraa löytyy melko varmasti, ja laiva on otollinen kun tosiaan pelisäännöt on melkoisen selvät. :) Kaikki jää nerelle. Suosittelen lämpimästi!

• mieskani..

Miten tärkeää sinulle "love boat" näissä laivaseikkailuissa on se, että tulet isketyksi tai itse isket baarista miekkosen? Katoaisiko siitä jotain olennaista, jos olisi etukäteen sovittu treffit ja etukäteen vaihdettu mieltymyksistä tietoa ja ehkä ne kuvatkin?

Itse haluaisin nimenomaan tietää etukäteen mitkä asiat naiselle toimii jo ajatuksen tasolla. Myös se, että seksiin sisältyy elementtejä, jotka itselle merkitsee, on tärkeää. Siksi on useammin tullut viestiteltyä ja tutustuttua toistemme mielihaluihin etukäteen.

Tottahan joskus on ollut hauska yllättyä, kun joku ihan random baarista pokattu osoittautuu erityisen kiimaiseksi, mutta etukäteen tutustumalla on todennäköisempää, että touhu on sitä mitä haluaa. Ehkä yksi syy tähän on, että olen vailla lähes kyltymätöntä naista, ettei hauskuus ihan heti eka sutaisuun jo lopu. Mulle ei uni ihan heti tule silmään, kun naimahommiin aletaan...

No, mitä tässä julkisesti enempää jaarittelemaan, osoitteeni on ylemmässä viestissä, laita viestiä jos oikeesti kiinnostuit ja haluat mieltymyksiä/kuvia vaihtaa mahdollista kuumaa laivamatkaa silmällä pitäen =)

• aapeli.
        mieskani.. kirjoitti:

Miten tärkeää sinulle "love boat" näissä laivaseikkailuissa on se, että tulet isketyksi tai itse isket baarista miekkosen? Katoaisiko siitä jotain olennaista, jos olisi etukäteen sovittu treffit ja etukäteen vaihdettu mieltymyksistä tietoa ja ehkä ne kuvatkin?

Itse haluaisin nimenomaan tietää etukäteen mitkä asiat naiselle toimii jo ajatuksen tasolla. Myös se, että seksiin sisältyy elementtejä, jotka itselle merkitsee, on tärkeää. Siksi on useammin tullut viestiteltyä ja tutustuttua toistemme mielihaluihin etukäteen.

Tottahan joskus on ollut hauska yllättyä, kun joku ihan random baarista pokattu osoittautuu erityisen kiimaiseksi, mutta etukäteen tutustumalla on todennäköisempää, että touhu on sitä mitä haluaa. Ehkä yksi syy tähän on, että olen vailla lähes kyltymätöntä naista, ettei hauskuus ihan heti eka sutaisuun jo lopu. Mulle ei uni ihan heti tule silmään, kun naimahommiin aletaan...

No, mitä tässä julkisesti enempää jaarittelemaan, osoitteeni on ylemmässä viestissä, laita viestiä jos oikeesti kiinnostuit ja haluat mieltymyksiä/kuvia vaihtaa mahdollista kuumaa laivamatkaa silmällä pitäen =)

Onko mieskanille tullu miten tauteja, kun tunnut niin sitä nuolemista mainostavan jokaiselle vastaantulijalle?

• innoztunutzonni
        aapeli. kirjoitti:

Onko mieskanille tullu miten tauteja, kun tunnut niin sitä nuolemista mainostavan jokaiselle vastaantulijalle?

En ole mieskani, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei niitä tauteja niin paljoa liiku tai helposti tule.

Kolmen koon ohje: Käytä kumia kuspää.

• misekani..
        aapeli. kirjoitti:

Eipä ole tauteja tarttunut (testattu on), mutta valikoinkin huolella kenen kanssa ryhdyn paljaalla tekemisiin. Ainahan se riski on olemassa, että jotain tarttuu, jos paljaalla heilutaan.

Vain luotettavimman oloiset pääsee mun nuolemista kokemaan. Pitää olla kiihkeä nainen, jos meinaa minut saada sänkyyn ylipäätään, mutta toisaalta ei nyt kuitenkaan kovin monen kanssa heilunut paljaalla lähikuukausina. Jos epäilyttää tai ei voi luottaa toisen tarinaan seksihistoriastaan, ollaan kumin kanssa liikkeellä ja nuolemiset jää silloin kyllä naisella kokematta.

Kaluhan on helppo suojata suuseksin ajaksi, mutta naisille vastaavat kuulostaa aika hankalilta käyttää ja meneehän siinä nuolemisen nautintoakin, jos jokin kalvo välissä peittää pillun viehkeät tuoksut ja maut.

Ehkä valikointi toiminut ja ollut hyvää tuuriakin matkassa ;)

• aapeli.
        misekani.. kirjoitti:

Eipä ole tauteja tarttunut (testattu on), mutta valikoinkin huolella kenen kanssa ryhdyn paljaalla tekemisiin. Ainahan se riski on olemassa, että jotain tarttuu, jos paljaalla heilutaan.

Vain luotettavimman oloiset pääsee mun nuolemista kokemaan. Pitää olla kiihkeä nainen, jos meinaa minut saada sänkyyn ylipäätään, mutta toisaalta ei nyt kuitenkaan kovin monen kanssa heilunut paljaalla lähikuukausina. Jos epäilyttää tai ei voi luottaa toisen tarinaan seksihistoriastaan, ollaan kumin kanssa liikkeellä ja nuolemiset jää silloin kyllä naisella kokematta.

Kaluhan on helppo suojata suuseksin ajaksi, mutta naisille vastaavat kuulostaa aika hankalilta käyttää ja meneehän siinä nuolemisen nautintoakin, jos jokin kalvo välissä peittää pillun viehkeät tuoksut ja maut.

Ehkä valikointi toiminut ja ollut hyvää tuuriakin matkassa ;)

No itse en ikinä luottaisi yhdenkään netin seksipalstalla itseään kauppaavan seksihistoriaan pätkän vertaa, mutta kumminkin sinä heti alkuun sitä nuolemista vain tapaat mainostaa. Ikäänkuin myyt itseäsi naisille ogasmeja tuottavana nuolukoneena.

• mieskani..
        aapeli. kirjoitti:

No itse en ikinä luottaisi yhdenkään netin seksipalstalla itseään kauppaavan seksihistoriaan pätkän vertaa, mutta kumminkin sinä heti alkuun sitä nuolemista vain tapaat mainostaa. Ikäänkuin myyt itseäsi naisille ogasmeja tuottavana nuolukoneena.

Ei vaan naisen nautinnosta tyydytystä saavana rakastajana ja nuoleminen nyt vain sattuu olemaan helpoimpia tapoja monelle naiselle saavuttaa orgasmi. Tottahan minulle käy yhtä hyvin sormettamalla annettu tai mulkullakin, jos nainen saa niinkin. Seksisessio ilman naisen orgasmia on vain jotenkin laimea, kuin limsa ilman hiilihappoa. Siinä vaiheessa on itsekin niin kiihottunut, että oksat pois. Kukaan ei ole parempi petikumppani, kuin juuri orgasmin saanut nainen.

Kuten sanoin, ei ole itsestään selvää, että minut saa innostumaan tapaamiseen asti. Olen ehkä turhankin tarkka kenen kanssa menen navat vastakkain. Eihän viestien vaihtokaan takaa vielä yhtään mitään siitä kelpaanko tai kelpuutanko jonkun. Lopullinen päätös petihommiin etenemisestä ja suojautumistarpeesta tapahtuu vasta kohdattaessa.

Tottakai tiedän, että jokainen seksikumppani on potentiaalinen riski. Silti luotan omaan arvostelukykyyni ja tähän mennessä ei ole vaistot pettäneet. Jokainen tehköön vastaavat päätökset itse omalla kohdallaan, en yllytä ketään muuta vastaavaan. Olen tottavie himojeni orja, silti aika valikoiva ja vastuullinen sellainen.

• Anonyymi
        mieskani.. kirjoitti:

ois kiva tavata sut.

• love boat

Laitoin sulle viestiä jo? Etkö saanut? Ootko varma, että osoite on com loppuinen eikä fi?

• mieskani..

joo kiitti, tuli perille :)
        Luehan postisi..

• love boat

Musta molemmat voi toimia ja molemmissa on puolensa. Toisaalta random-jutuissaon kiihotuksensa, mutta tutustuminen etukäteen toimii myöskin hyvin. Se on niin tapauskohtaista.

• PS. Joko varattais hytin?

• love boat

Koitin laittaa viestiä, mut väittää ettei tollasta osoitetta löydy...?

• Estot pois

Olen kakskyppinen ja ei ole vakkaria poika kaveria. Laivalla on tunnelmaa kun vanhemmatkin miehet tarjoo,kyl tietää mitä hytissä haluu. Mitäs siinä kun ei ole tuttuja moralisoimassa monenko kanssa olen. Hyviä kokemuksia.

• love boat

Juu toikin on totta, että laivalla ns. ikärajoitteetki poistuu. Se on minusta hyvä vain. :)

• laiva

Itellä kans haaveena, et joku estoton muija runkkais mua laivalla. Ja sit se muija näyttäis pyllyreikänsä. Ja saisin nuolla sen tissejä ja pakaroita....Eipä taida onnistua...

• mä voisin

Tehdä ton jo mantereella, tarviiko sitä erikseen laivalle lähteä? Jos olet Tampereen lähettyviltä, laita tänne yhteystietojasi niin ollaan yhteyksissä

• laiva
        mä voisin kirjoitti:

Tehdä ton jo mantereella, tarviiko sitä erikseen laivalle lähteä? Jos olet Tampereen lähettyviltä, laita tänne yhteystietojasi niin ollaan yhteyksissä

Mitä kaikkea olisit valmis tekemään....? Minkä ikäinen oot? Näyttäisitkö varmasti pyllyreikäsi? Ja saisinko imeä sua...

• JPT-HKI

Olen 40-kymppinen pitkähkö sinisilmä. Laivat vetävät puoleensa, mutta valitettavasti ns. tasa-arvo iskee naisiinkin... tarkoitan että monesti he ovat aivan liian kännissä kokemaan muuta nautintoa kuin "jyystämistä", totta puhuen en enää pidä pelkästä naimisesta, tahtoisin aina entaa jotain muutakin. Jos Hyttisi ei ole vielä täynnä (loveboat) niin kenties laitat meiliä minulle ja keskustellaan, vai olisiko kuitenkin kiihottavampaa vain sopia laiva ja aika jossain baarissa?!? ;)

• love boat

Mihinkäs sulle voi meilata? :)

• aapeli.
        love boat kirjoitti:

Mitenkös monta miestä sinä tarttet?
        Näkyy menevän jo huoraamisen puolelle.

• Luvboat
        love boat kirjoitti:

Seilataan, syödään hyvin ja naidaan [email protected] :D

• aapeli.
        Luvboat kirjoitti:

Seilataan, syödään hyvin ja naidaan [email protected] :D

Voi hyvä luoja tätä suomalaimiehen toivotonta luonnetta.
        Mistä tiedät mikä helvetin tunkio siellä kirjoittelee ja siitä vain mailia kehiin ja valmiina nussimaan..
        Kaikesta tästä näkee millainen epätasaarvo parisuhde markkinoilla vallitsee. Ei tartte ihmetellä miks naisten on niin helppo päätyä huoraks ja miks miehet jää kokemattomiksi ja tai huorissa kävijöiksi.
        Kuin lauma kojootteja haaskalla.. Säälittävää!

• mieskani..
        aapeli. kirjoitti:

Voi hyvä luoja tätä suomalaimiehen toivotonta luonnetta.
        Mistä tiedät mikä helvetin tunkio siellä kirjoittelee ja siitä vain mailia kehiin ja valmiina nussimaan..
        Kaikesta tästä näkee millainen epätasaarvo parisuhde markkinoilla vallitsee. Ei tartte ihmetellä miks naisten on niin helppo päätyä huoraks ja miks miehet jää kokemattomiksi ja tai huorissa kävijöiksi.
        Kuin lauma kojootteja haaskalla.. Säälittävää!

Jos minä olisin aloittaja, tietenkin ottaisin yhteyttä mahdollisimman moneen. Syystä että on sitten valinnan varaa, eikä yhteen ainoaan tarvii tyytyä.

Voin kertoa, että myös miehillä on valinnan varaa. Ei ehkä täällä keskustelupalstalla, vaan enemmänkin treffisivuilla. Riippuu tietysti millaisen ilmoituksen mies tekee ja onko fiksu (yllättäen sekin näkyy viestejä lukiessa). Markkinointiahan tämä seuranhaku on aina.

Niin ja sekin piti sanoa, että aloittajahan ei aloitusrepliikissään maininnut sanallakaan, että olisi vailla etukäteen sovittua seuraa, vaan halusi keskustella laivaseikkailuista. Itse innostuin tekstistään niin paljon, että ehdotin yhteydenottoa ja muut näkyy ilmoittautuvan kisaan mukaan.

• aapeli.
        mieskani.. kirjoitti:

Jos minä olisin aloittaja, tietenkin ottaisin yhteyttä mahdollisimman moneen. Syystä että on sitten valinnan varaa, eikä yhteen ainoaan tarvii tyytyä.

Voin kertoa, että myös miehillä on valinnan varaa. Ei ehkä täällä keskustelupalstalla, vaan enemmänkin treffisivuilla. Riippuu tietysti millaisen ilmoituksen mies tekee ja onko fiksu (yllättäen sekin näkyy viestejä lukiessa). Markkinointiahan tämä seuranhaku on aina.

Niin ja sekin piti sanoa, että aloittajahan ei aloitusrepliikissään maininnut sanallakaan, että olisi vailla etukäteen sovittua seuraa, vaan halusi keskustella laivaseikkailuista. Itse innostuin tekstistään niin paljon, että ehdotin yhteydenottoa ja muut näkyy ilmoittautuvan kisaan mukaan.

Höpö höpö. Tässä suora lainaus hänen toisesta viestistään:
        --Mä oon kyl mukana. :) Mut ehkä kuvat ois kiva vaihtaa kuiteski, vähän tietäis mitä odottaa. :)

Mut muutoin tollanen kuvio olis tosi mieluinen. :) -

Eikös se ole jotakuinkin ja osimoilleen etukäteen sovittua seuraa mitä hän tuossa hakee.
        Miehillä on ikäänkuin valinnanvaraa treffisivuilla, mutta käytännössä melkoinen pannukakku koko homma miehen kannalta. Yhtä naista vastaan n700miestä jakamassa kullin kuviaan. Toki joukosta erottuvat komeat miehet saavat osansa. Ne 699 jäävät nuolemaan näppejään. Valtaosa ei saa ikinä noilta sivuilta pillua.
        SInullekkin pillun saanti on niin kovan työn takana, että et halua jättää kiveäkään kääntämättä, missään, ikinä, eikä milloinkaan. Kaikki käy. Muutoin saat vetää käteen kotonasi kaiket illat?

• mieskani..
        aapeli. kirjoitti:

Höpö höpö. Tässä suora lainaus hänen toisesta viestistään:
        --Mä oon kyl mukana. :) Mut ehkä kuvat ois kiva vaihtaa kuiteski, vähän tietäis mitä odottaa. :)

Mut muutoin tollanen kuvio olis tosi mieluinen. :) -

Eikös se ole jotakuinkin ja osimoilleen etukäteen sovittua seuraa mitä hän tuossa hakee.
        Miehillä on ikäänkuin valinnanvaraa treffisivuilla, mutta käytännössä melkoinen pannukakku koko homma miehen kannalta. Yhtä naista vastaan n700miestä jakamassa kullin kuviaan. Toki joukosta erottuvat komeat miehet saavat osansa. Ne 699 jäävät nuolemaan näppejään. Valtaosa ei saa ikinä noilta sivuilta pillua.
        SInullekkin pillun saanti on niin kovan työn takana, että et halua jättää kiveäkään kääntämättä, missään, ikinä, eikä milloinkaan. Kaikki käy. Muutoin saat vetää käteen kotonasi kaiket illat?

Mut se oli vastaus mun jo hieman vihjaavaan kommenttiin, kuten sanoit vasta toisessa viestissään.

Aika käsittämätön kommentti tuo, että "menevän jo huoraamisen puolelle". Typy järjestää itselleen vain valinnan mahdollisuuden ;)

Käytännössä treffisivuilta löytyy panoseuraa parissa viikossa, jos on tosissaan asialla ja osaa kirjoittaa. Olen joskus tavannut jopa kuvaa lähettämättä ja niin vain sänkyyn päädyttiin, eli komeudella ei välttämättä ole mitään tekemistä, kun vain naisella sattuu kiima päälle.

Ihan hauskaahan tämä seuranhaku on, vaikkei johtaisi sänkyyn astikaan. Monen naisen kanssa on tullut ihan vain vaihdettua ajatuksiakin. Vain innokkaimmat ja kiimaisimmat kelpuutan sänkyyn asti. Eikä ole kovan työn takana, kuten kuvittelet, heh.. vaan ihan hauskan flirttailun takana, ihan kuin baarissakin pokaillessa ;)

• köhköh.

Millä laivalla paras meininki seksiä ajatellen?
      Mahtaisiko laivalla saada sellainen mies, joka ei kuivalla maalla saa?

• mieskani..

Flirttaileva ja sopivasti kontaktia ottava mies voi saada. Jos et harrasta kuivalla maalla iloista flirttailua, tuskin se onnistuu laivallakaan? Rohkeasti vain silmäpeliä ja hymyä kehiin, niin alkaa tapahtua. Joku vastaa katseeseen, menet juttusille, tarjoat pari lasillista, käytte tanssimassa tms.. Olet iloinen ja seurallinen, siinä se.. ehdotat josko mentäisin rauhassa jutustelemaan jomman kumman hyttiin ja siitä se vain lähtee. Jos nainen lähtee hyttiin asti, se on jo ihan selkeä juttu että seksiä vailla. Sama toimii maissakin, mutta laivalla moni jättää sen turhan moraalin maihin.

• Mulkuntuska

Laivalla äijät kännissä ja ei niillä seiso! No jotain viinanhuuruista krapulamunaa ehkä sieltä saa.

• Kulkuri mies

Laivalla on tosiaan rennompi meinki kuin maissa,, muta jos vanhempi mies hakee tanssiin , ei tartvii heti haukkuun saatana pukki, hae ikäsiäs
        sitten naiset ihmettelee miksei miehet hae tansiin??????

• wildest

Olen samaa ikäluokkaa kanssasi. Urheilullinen, komeakin. Viking Grace 13-14.5? [email protected]

• sexymies

Laivalla sinäkin "love boat" olet vapaantuneempi. Tanssit minunlaisen seksikkään miehen kanssa laivan melko tyhjässä tai täydessä baarissa. Iso kullini hankaa etumustasi vasten, suutelet minua ja pyydät minut hyttiisi... Kokemus iänikuinen...

• voi tsiisus mitä touhua

Sitten joskus kun alottaja päättää lopettaa ton ittensä jakamisen ja alkaa taas parisuhteeseen, ni tää tuleva mies varmaan osaa arvostaa tätä huoraamista. Onhan se kiva että muija on sopinu panotreffejä netissä ties kuinka monen epätoivosen miehen kanssa ja levitelly näille jalkoväliään.. Sitäpaitsi oon ihan varma että kyseessä on xl-kokoinen, ei niin viehättävä yh-äippä. Mutta kun on vaan toosaa tarjolla, ni eihän nää miesreppanat osaa edes ajatella minkänäkönen matami sitä värkkiään tarjoo...

• Onko tämän kyseisen henkiilön omat touhut sulta pois?? Entä kiinnostaako sua tulevan kumppanisi aikaisemmat panot?? Entä mitä koko ratkaisee tässä asiassa?? Toivoisin ettei olisi mikään aurauskeppi kun sellainen ei juuri sytytä mua.. Vanha sanonta sanoo "pillu on pantava vaikka olisi sian päässä"

• Twisteri

Me ollaan reilu parikymppisiä kolleja 3kpl ja tarkotus ois lähtee 26.7 europalla tallinnaan panemaan yhdessä yhtä, kahta tai jopa kolmea neitoa eli kimppaseksiä luvassa kiinnostuneille ;) hokoloko1 (@) wippies.fi

• Voitais suunnitella hyvää reissua jos vielä sitä mietit ,olen pohjoisen mies ja tulossa sinne lähiaikoina, kuvia saa kyllä sähköpostilla ja siellä muutenkin parempi keskustella

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe