Olen keskittänyt oikeastaan kaikki palvelut Microsoftille, pilvipalvelut, puhelin, jne, joten synergiaedut ovat huipussaan. Olen harkinnut hankkivani tablettia, ja tekisi periaatteessa mieli hankkia Microsoft -tabletti, tai Nokia Lumia 2520, mutta siinä ei toimi juuri ne palvelut, joista olen kiinnostunut.
Olisi kivaa lukea Akkarin lataamoa sohvalla maaten, tai katsoa filmejä netin videotilaus -suoratoistopalveluista, ja ainakana Filmnet ja Lataamo ei tue Windows -tabletteja. Olenkin kääntymässä Applen kannalle. Kannattaako Apple -tiliä avata, ja sekaantua Applen toimintaan, jos kerta olen jo yhden suuren, Microsoftin hyvin maksava ja tyytyväinen asiakas?
Applen iPad ja Microsoft
5
176
Vastaukset
- SurfacePronomistava
Tukee ne sitä Microsoftin kalliimpaa tablettia, jossa on aito windows 8.1. Eli Surface Pro tai Surface Pro 2. Nämä Microsoftin tabletit toimivat kuten Windows 8.1:llä varustettu kannettava tietokone. Näihin saa silverlightin ja flashplayerin ja muutkin mitkä oikeaan tietokoneeseen.
- 1stMacafinn
Alkaa ollakin, että Microsoftin lähes kaikki palvelut toimii iPadissa. Viimeksi julkaisivat Officen. Joten isompaa estettä ei pitäis olla.
- monikäyttäjä
Itse ainakin koen, että Androidin on parempi Synergia kuin Windowsissa. Applen kuluista en sano mitään. Itsellä on nyt Anroid niin puhelimessa kuin tabletin ja gmail tilin kautta saan drive en dataa joka on kaikissa laitteissa mukana.
No itse olen ja tehnyt vähän saman valinnan, kuin "monikäyttäjä" päätyen Microsoftiin Googlen asemasta. Ehkä vanha koulukuntaisuus nostaa tietokoneen käyttäjänä päätään, Microsoft on niin juurtunut kallooni ajan mittaan, että olen älykkäänä verkon käyttäjänäkin Microsoftin asiakas, vaikka on totta, että Microsoftin markkinaosuus esimerkiksi mobiilikäyttiksissä jää pahasti jälkeen Androidista. Periaatteessa Microsoft oli luonteva vaihtoehto myös siksi, että tykkään käyttää XBOX360 kodin viihdekeskuksena, ja sekin jo puoltaa Microsoft -tilille kaiken oleellisen keskittämistä. Sitä paitsi Lumia on hyvä ja tasokas puhelinmalli -sarja, jossa saa jo ihan tasokkaankin puhelimen ihan kelpo hintaan!
Ja mitä tulee muihin älylaitteisiin, kuin puhelimiin, esimerkiksi tabletteihin, olen käynyt kodinkoneliikkeessä koeajamssa Microsoft Surfacen silloin kun se tuli markkinoille. Hinta oli opiskelijabudjettiin liian kova, laite vaikutti huipulta, täytyy varmaan pistää Moniveto vetämään, jos lähiaikoina olisi "tilipäivä" :) Huomennakin on mestareiden liigassa Chelsean peli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453