Olen keskittänyt oikeastaan kaikki palvelut Microsoftille, pilvipalvelut, puhelin, jne, joten synergiaedut ovat huipussaan. Olen harkinnut hankkivani tablettia, ja tekisi periaatteessa mieli hankkia Microsoft -tabletti, tai Nokia Lumia 2520, mutta siinä ei toimi juuri ne palvelut, joista olen kiinnostunut.
Olisi kivaa lukea Akkarin lataamoa sohvalla maaten, tai katsoa filmejä netin videotilaus -suoratoistopalveluista, ja ainakana Filmnet ja Lataamo ei tue Windows -tabletteja. Olenkin kääntymässä Applen kannalle. Kannattaako Apple -tiliä avata, ja sekaantua Applen toimintaan, jos kerta olen jo yhden suuren, Microsoftin hyvin maksava ja tyytyväinen asiakas?
Applen iPad ja Microsoft
5
164
Vastaukset
- SurfacePronomistava
Tukee ne sitä Microsoftin kalliimpaa tablettia, jossa on aito windows 8.1. Eli Surface Pro tai Surface Pro 2. Nämä Microsoftin tabletit toimivat kuten Windows 8.1:llä varustettu kannettava tietokone. Näihin saa silverlightin ja flashplayerin ja muutkin mitkä oikeaan tietokoneeseen.
- 1stMacafinn
Alkaa ollakin, että Microsoftin lähes kaikki palvelut toimii iPadissa. Viimeksi julkaisivat Officen. Joten isompaa estettä ei pitäis olla.
- monikäyttäjä
Itse ainakin koen, että Androidin on parempi Synergia kuin Windowsissa. Applen kuluista en sano mitään. Itsellä on nyt Anroid niin puhelimessa kuin tabletin ja gmail tilin kautta saan drive en dataa joka on kaikissa laitteissa mukana.
No itse olen ja tehnyt vähän saman valinnan, kuin "monikäyttäjä" päätyen Microsoftiin Googlen asemasta. Ehkä vanha koulukuntaisuus nostaa tietokoneen käyttäjänä päätään, Microsoft on niin juurtunut kallooni ajan mittaan, että olen älykkäänä verkon käyttäjänäkin Microsoftin asiakas, vaikka on totta, että Microsoftin markkinaosuus esimerkiksi mobiilikäyttiksissä jää pahasti jälkeen Androidista. Periaatteessa Microsoft oli luonteva vaihtoehto myös siksi, että tykkään käyttää XBOX360 kodin viihdekeskuksena, ja sekin jo puoltaa Microsoft -tilille kaiken oleellisen keskittämistä. Sitä paitsi Lumia on hyvä ja tasokas puhelinmalli -sarja, jossa saa jo ihan tasokkaankin puhelimen ihan kelpo hintaan!
Ja mitä tulee muihin älylaitteisiin, kuin puhelimiin, esimerkiksi tabletteihin, olen käynyt kodinkoneliikkeessä koeajamssa Microsoft Surfacen silloin kun se tuli markkinoille. Hinta oli opiskelijabudjettiin liian kova, laite vaikutti huipulta, täytyy varmaan pistää Moniveto vetämään, jos lähiaikoina olisi "tilipäivä" :) Huomennakin on mestareiden liigassa Chelsean peli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o3404672Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3992794Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302549Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1792464Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2202426"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –421534Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5681428Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4461278Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121201Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v39992