Applen iPad ja Microsoft

Olen keskittänyt oikeastaan kaikki palvelut Microsoftille, pilvipalvelut, puhelin, jne, joten synergiaedut ovat huipussaan. Olen harkinnut hankkivani tablettia, ja tekisi periaatteessa mieli hankkia Microsoft -tabletti, tai Nokia Lumia 2520, mutta siinä ei toimi juuri ne palvelut, joista olen kiinnostunut.

Olisi kivaa lukea Akkarin lataamoa sohvalla maaten, tai katsoa filmejä netin videotilaus -suoratoistopalveluista, ja ainakana Filmnet ja Lataamo ei tue Windows -tabletteja. Olenkin kääntymässä Applen kannalle. Kannattaako Apple -tiliä avata, ja sekaantua Applen toimintaan, jos kerta olen jo yhden suuren, Microsoftin hyvin maksava ja tyytyväinen asiakas?

5

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SurfacePronomistava

      Tukee ne sitä Microsoftin kalliimpaa tablettia, jossa on aito windows 8.1. Eli Surface Pro tai Surface Pro 2. Nämä Microsoftin tabletit toimivat kuten Windows 8.1:llä varustettu kannettava tietokone. Näihin saa silverlightin ja flashplayerin ja muutkin mitkä oikeaan tietokoneeseen.

    • 1stMacafinn

      Alkaa ollakin, että Microsoftin lähes kaikki palvelut toimii iPadissa. Viimeksi julkaisivat Officen. Joten isompaa estettä ei pitäis olla.

    • monikäyttäjä

      Itse ainakin koen, että Androidin on parempi Synergia kuin Windowsissa. Applen kuluista en sano mitään. Itsellä on nyt Anroid niin puhelimessa kuin tabletin ja gmail tilin kautta saan drive en dataa joka on kaikissa laitteissa mukana.

    • No itse olen ja tehnyt vähän saman valinnan, kuin "monikäyttäjä" päätyen Microsoftiin Googlen asemasta. Ehkä vanha koulukuntaisuus nostaa tietokoneen käyttäjänä päätään, Microsoft on niin juurtunut kallooni ajan mittaan, että olen älykkäänä verkon käyttäjänäkin Microsoftin asiakas, vaikka on totta, että Microsoftin markkinaosuus esimerkiksi mobiilikäyttiksissä jää pahasti jälkeen Androidista. Periaatteessa Microsoft oli luonteva vaihtoehto myös siksi, että tykkään käyttää XBOX360 kodin viihdekeskuksena, ja sekin jo puoltaa Microsoft -tilille kaiken oleellisen keskittämistä. Sitä paitsi Lumia on hyvä ja tasokas puhelinmalli -sarja, jossa saa jo ihan tasokkaankin puhelimen ihan kelpo hintaan!

      • Ja mitä tulee muihin älylaitteisiin, kuin puhelimiin, esimerkiksi tabletteihin, olen käynyt kodinkoneliikkeessä koeajamssa Microsoft Surfacen silloin kun se tuli markkinoille. Hinta oli opiskelijabudjettiin liian kova, laite vaikutti huipulta, täytyy varmaan pistää Moniveto vetämään, jos lähiaikoina olisi "tilipäivä" :) Huomennakin on mestareiden liigassa Chelsean peli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe