The Sims 2 - ongelma

KuuttiNti

Heippa!
Nyt olis apu paikallaan. Olisin kysynyt et pitääkö mun todella ostaa uusi hiiri rakentaakseni ITSE taloja. Serkkulikka sanoi, et pitää, joku sellanen mis on reunois myös namikat. Näyttää uhkaavasti siltä, että joudun ostoksille. Help!!

8

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neropatti

Millanen hiiri sulla on nyt?
      mulla on nappulat oikeella ja vasemmalla puolella ja sellanen rulla keskellä. Kyl mulla ainakin hyvin toimii ja voin rakentaa.

• Juurekas

Minulla on ainakin ihan tavallinen hiiri, kaksi näppäintä ja rulla välissä. Ei simssiä varten mitään erikoista hiirtä tarvita. Ohjekirjasta löytyy pikanäppäimet millä kamerakulmaa voi kääntää mielensä mukaan, vaikka aivan ilman hiirtä. :)

• KuuttiNti

Kyllä mullakin on ihan tavallinen rullahiiri, tai no sellanen langaton, mut en mä pysty seiniä rakentamaan tai mitään. :( Apua...

• patse
        KuuttiNti kirjoitti:

Kyllä mullakin on ihan tavallinen rullahiiri, tai no sellanen langaton, mut en mä pysty seiniä rakentamaan tai mitään. :( Apua...

Hmm.. Onkohan sulla laiton versio... Jostain luin että piraatti versioon ei ole tullut vielä täysin toimivaa crakkia.

• Gauntlet
        KuuttiNti kirjoitti:

Jos rakennustoiminnot ei toimi, niin se johtuu siitä, että sinulla on kopioitu peli tai sitten vanhat ajurit näytönohjaimessa.

• langatonn???
        KuuttiNti kirjoitti:

MITÄ!!
        Jos sulla ei ole piuhaa siinä hiiressä,niin ei kai se nyt voikaan toimii!!!!

• langatonn??? kirjoitti:

MITÄ!!

Voi idiootti! Asutko neljän seinän sisällä jossain susirajan takana..? Toimivathan kaukosäätimetkin ja kännykät ilman johtoa!
        On olemassa hiiriä, joissa ei ole johtoa.

• .....
        langatonn??? kirjoitti:

MITÄ!!

ajattele kuinka kauheaa... mulla on langaton, optinen hiiri! ei oo johtoo eikä edes rullaa pohjassa, miten ihmeessä sellainen voi toimia? pattereiden/akun voimalla tuntuu hyvin pelittävän...

ja alkup. kysyjälle, jos on asennettuna no-cd crack niin vika johtuu siitä... poista se, et nimittäin tarvitse sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      53
      5650
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      72
      2741
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1990
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1826
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      159
      1811
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1753
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1518
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1151
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1139
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      64
      956
    Aihe